Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.05.2017. 10:46
(HR) Nabavka duktil cijevi s pripadajućim fazonskim komadima
Hrvatska-Novi Vinodolski: Cjevovod, sustavi cijevi, cijevi, strukturne cijevi i srodni artikli
2017/S 095-187389
Obavijest o nadmetanju – sektorska nabava
Roba
Direktiva 2014/25/EU
Odjeljak I: Naručitelj
I.1)Naziv i adrese
KTD „Vodovod Žrnovnica“ d. o. o.
36612651354
Dubrova 22
Novi Vinodolski
51250
Hrvatska
Osoba za kontakt: Maja Malinar
Telefon: +385 51403554
E-pošta: maja.malinar@vodovod-zrnovnica.hr
Telefaks: +385 51403530
NUTS kod: HR031
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: http://vodovod-zrnovnica.hr
Adresa profila kupca: www.vodovod-zrnovnica.hr
I.2)Zajednička nabava
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F5-0009349
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.6)Glavna djelatnost
Vodoopskrba
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Dobava i doprema duktil cijevi s pripadajućim fazonskim komadima (sklapanje okvirnog sporazuma sa 1 gospodarskim subjektom na rok od 2 godine).
Referentni broj: VV 3/17
II.1.2)Glavna CPV oznaka
44160000
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Dobava i doprema duktil cijevi s pripadajućim fazonskim komadima (sklapanje okvirnog sporazuma sa 1 gospodarskim subjektom na rok od 2 godine).
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 3 800 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
44160000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR031
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
KTD Vodovod Žrnovnica d. o. o., Dubrova 22, HR-51250 Novi Vinodolski.
II.2.4)Opis nabave:
Dobava i doprema duktil cijevi s pripadajućim fazonskim komadima (sklapanje okvirnog sporazuma sa 1 gospodarskim subjektom na rok od 2 godine).
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Cijena
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 3 800 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 24
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
3.2.1 Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Naručitelj je u ovoj Dokumentaciji o nabavi odredio uvjete za obavljanje profesionalne djelatnosti kojima se osigurava da gospodarski subjekti imaju sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti potrebnu za izvršenje ugovora o javnoj nabavi. Svi uvjeti za obavljanje profesionalne djelatnosti vezani su uz predmet nabave i razmjerni predmetu nabave. U nastavku se navode uvjeti sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti:
3.2.1.1. Gospodarski subjekt mora dokazati:
— upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.4)Objektivna pravila i kriteriji za sudjelovanje
Popis i kratki opis pravila i kriterija:
Kriteriji navedeni u DON-u t. 3.
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.1.6)Tražena jamstva :
Jamstvo za ozbiljnost ponude – 6.4.1. DON-a.
Jamstvo za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma – 6.4.2. DON-a.
III.1.7)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
T. 6.7. DON-a.
III.1.8)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
Nije primjenjivo.
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Navedeno u DON-u.
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 26/06/2017
Lokalno vrijeme: 12:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 26/06/2017
Lokalno vrijeme: 12:00
Mjesto:
KTD „Vodovod Žrnovnica“ d. o. o., Dubrova 22, HR-51250 Novi Vinodolski.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
U otvorenom postupku žalba se izjavljuje u roku 10 dana od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi;
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka;
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda;
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalba mora sadržavati najmanje podatke i dokaze navedene u članku 420. ZJN-a 2016.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
15/05/2017
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
TERMOELEKTRO d.o.o., Brčko distrikt - Bulevar mira 2 76000 Brčko Distrikt
-
ARAPOVAC PUTEVI d.o.o. - Ratkovići, ul. Izeta Ahmetovića br. 62 75246 Čelić
-
NOVA TRGOVINA-S d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 146 72240 Kakanj
-
MONTING-energetika d.o.o. Trebinje - Vuka Karadžića 37 89101 Trebinje
-
JP SPREČA d.d. Tuzla - Aleja Alije Izetbegovića br. 29VII 75000 Tuzla
-
Gama-Belt d.o.o. Beograd - Vidikovački venac 53 11000 Beograd
-
DŽEKOS d.o.o. Sarajevo - ul. Ismeta Alajbegovića-Šerbe br. 16 71210 Ilidža
-
INTERKONT-KOMERC d.o.o. - ul. Nikole Pašića br.8 78000 Laktaši
-
HTC d.o.o. Sarajevo - ul. Kurta Schorka broj 11 71210 Ilidža
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići
-
VODOSKOK d.o.o. TOMISLAVGRAD - Novi Kolodvor b.b. 80240 Tomislavgrad