Partnerstvo Logosofta i m:tel-a: Nove investicije, radna mjesta i usluge

25.08.2015. 10:37 / Izvor: Akta.ba
Partnerstvo Logosofta i m:tel-a: Nove investicije, radna mjesta i usluge

Jedan od ciljeva Logosofta u narednih nekoliko godina jeste optimizacija troškova i povećanje kvaliteta komunikacijskih mreža. Na taj način će se moći fokusirati na unaprjeđenje usluga prema krajnjim korisnicima.

Elektronske komunikacije u BiH nalaze se u stanju ubrzanih promjena kao posljedice brzog napretka tehnologije i pojave čitavog niza novih usluga. Kako bi se odgovorilo na rastuće zahtjeve korisnika u 2015.godini, Logosoftu je strateško partnerstvo sa m:tel-om omogućilo pokretanje značajnog inovacijskog ciklusa koji je prije svega usmjeren na proširenje postojeće ponude uvođenjem usluge mobilne telefonije za fizička i pravna lica, kao i obogaćivanje sadržaja ostalih usluga, potvrdio je za poslovni portal Akta.ba Damir Dizdarević, Izvršni direktor za usluge i prodaju u Logosoftu.

NOVE TEHNOLOGIJE, NOVE USLUGE

"Uvođenjem novih tehnologija napravljen je dodatni iskorak u pružanju naših usluga što većem broju zainteresiranih korisnika. U ovoj godini otvorena su dodatna dva prodajna mjesta u Importanne Centru i u naselju Dobrinja , čime smo željeli naše usluge učiniti dostupnijim budućim korisnicima, te olakšati korištenje usluga sadašnjim korisnicima", kaže Dizdarević.

Jedan od noviteta od kada je došlo do strateškog partnerstva, odnosno preuzimanja Logosofta od strane m:tela jeste uvođenje usluge mobilne telefonije za fizička i pravna lica. Pokrenuta je potpuno nova ponuda LoGO! integrisanih paketa za rezidencijalne korisnike koji objedinjavaju usluge Internet pristupa, IP televizije, fiksne i mobilne telefonije.

U maju ove godine ponuda za poslovne korisnike je također proširena novom LoGO! Biz platformom koja ima za cilj da sve IT i komunikacione usluge ponudi na jednom mjestu, kod jednog pružaoca usluga. LoGO! BIZ platforma objedinjuje sve IT/komunikacione servise koji su potrebni za optimalno funkcionisanje jedne kompanije. Svrha platforme je poboljšanje, optimizacija i rezanje troškova IT sektora kako bi kompanije zadržale više resursa za ulaganje u njihove primarne djelatnosti.

"Zahvaljujući našem dugogodišnjem partnerstvu sa Microsoftom, sastavni dio LoGO! BIZ  platforme jeste Office 365, najrašireniji cloud servis koji nudi alate kojim je moguće obavljati posao sa gotovo bilo kog mjesta i sa bilo kog uređaja – od kuće, iz kancelarije, sa desktop računara, tableta ili telefona", pojašnjava Dizdarević.

Kako bi se IT usluge optimalno koristile, Logosoft je kreirao najbolji model nabavke i otplate različitih vrsta uređaja koji su danas neophodni pojedincima i kompanijama za uspješnu komunikaciju. Korisnici Logosofta mogu odabrati različite modele mobitela, tableta, fiksnih telefona i TV uređaja koji su dostupni uz plaćanje na rate i izraženi kroz mjesečni račun za telekomunikacijske usluge. Pri kreiranju cijena i modela otplate uređaja za naše korisnike vodili smo se time da što manje opteretimo porodični ili kompanijski budžet.

SLUŠANJE KORISNIČKIH POTREBA

Kako je korisnik najvažniji partner svakog telekom operatera, Logosoft nikada ne ispušta iz vida važnost slušanja korisničkih potreba.

"Upravo one generišu trenutne ponude i akcije koje nudimo...", kaže Dizdarević, naglašavajući kako je  dugoročan uspjeh moguć samo ako su korisnici zadovoljni kako u rezidencijalnom tako i u poslovnom segmentu, stoga posebnu pažnju pridaju detaljnom prikupljanju i unapređivanju poslovnih podataka o korisniku i automatizaciji svojih poslovnih procesa.

"Gradnja odnosa s korisnicima važan je aspekt modernog poslovanja, te ćemo i u narednom periodu uložiti značajne napore u ovom segmentu kako bismo zadržali konkurentsku prednost na tržištu", dodaje Dizdarević.

Na naše pitanje koji je glavni adut Logosofta, cijena ili kvalitet s obzirom na konkurenciju, Dizdarević kaže: "Osnovni cilj kojem težimo jeste zadovoljstvo korisnika uslugama Logosofta. Da bismo to postigli, kvalitet igra presudnu važnost, a isti opravdavamo ulaganjem u najmoderniju vlastitu optičku infrastrukturu i mrežnu opremu. Isto tako svjesni smo činjenice da se ponuda treba prilagoditi budžetima naših korisnika, stoga se trudimo da ponudimo optimalan omjer kvaliteta i cijena prilikom kreiranja naših paketa. Cilj nam je da svim korisnicima Logosofta, bez obzira iz kojeg segmenta dolaze, ponudimo sve usluge na jednom mjestu, te da dodamo i još neku vrijednosti kroz servise i rješenja koja sami razvijamo."

Kada je riječ o investicijama, jedan od ciljeva Logosofta u narednih nekoliko godina jeste svakako optimizacija troškova i povećanje kvaliteta komunikacijskih mreža. Na taj način će se moći fokusirati na unaprjeđenje usluga prema krajnjim korisnicima.

Uz sve ovo Dizdarević kaže kako je sasvim sigurno da će biti i novih zapošljavanja.

"Otvaranjem dvije nove poslovnice do sada smo osigurali 10 novih radnih mjesta. Radit ćemo na boljoj rasprostranjenosti naših servisa što će sasvim sigurno otvoriti prostor, kako za investicije tako i za otvaranje novih radnih mjesta te ulaganje u usavršavanje naših postojećih kadrova", kazao je Dizdarević.

IZNENAĐENJA ZA KORISNIKE

Logosoft korisnicima priprema mnoga iznenađenja i pogodnosti u narednom periodu.

"Tokom cijele godine trudili smo se da osluškujemo potrebe tržište te smo organizovali mnogobrojne akcije za sve nove korisnike LoGO! Paketa", kaže Dizdarević, navodeći kako je trenutno aktuelna ljetna akcija "A šta ti gledaš?" u kojoj novi LoGO! korisnici koji sklope ugovor na 12 mjeseci do 30. avgusta, koristit će 50 posto nižu pretplatu naredna tri mjeseca. Sa druge strane, oni koji sklope ugovor na 24 mjeseca, uživat će LoGO! paketima u pola cijene čak šest mjeseci. Novina koja se desila ovim uspješnim partnerstvom jeste da pored povoljne pretplate, svi novi korisnici LoGO! paketa učestvuju u nagradnoj igri.

"Svake sedmice poklanjamo dva MS Capsule bežična zvučnika, a na kraju mjeseca četiri najsretnija korisnika ćemo obradovati sa vrhunskim tabletom Samsung Galaxy Tab 3 Lite.Do kraja godine ćemo sigurno obradovati mnogobrojne korisnike sa novim akcijama."

Elvira Kokor

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti