Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 19.12.2016. 13:13

Izgradnja prizemlja poslovnog objekta u ulici Fra Gabre Grubišića

Izvor: Akta.ba, 19.12.2016.

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

ŽUPANIJA ZAPADNOHERCEGOVAČKA

OPĆINA GRUDE

OPĆINSKI NAČELNIK

 

Broj: 02-23-1544-4/16

Grude, 16. studenog 2016. Godine

 

Na temelju članka 42. Statuta općine Grude («Službeni glasnik općine Grude», broj: 1/08, 2/13 i 3/15) i članka 70. Zakona o javnim nabavama BiH («Službeni glasnik Bosne i Hercegovine«, broj: 39/14) a u svezi s preporukom Povjerenstva za nabavu radova izgradnje prizemlja poslovnog objekta u ulici Fra Gabre Grubišića, iz Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda broj: 02-23-1544-3/16 od 15.11.2016. godine, Općinski načelnik donosi sljedeću

 

ODLUKA

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Članak 1.

U provedenom postupku javne nabave putem otvorenog postupka za nabavu radova izgradnje prizemlja poslovnog objekta u ulici Fra Gabre Grubišića broj: 02-23- 1544/16, broj obavijesti o nabavi: 1263-1-3-62-3-30/16 od 17.10.2016. godine, od ukupno šest dostavljenih i prihvatljivih ponuda, za najpovoljnijeg ponuđača izabrana je Mrvelji d.o.o. Posušje, Čitluk bb, 88240 Posušje, JIB: 4272075290009, koji je ocjenjen kao kvalificirani ponuđač s najnižom cijenom od 76.919,11 KM, bez PDV-a, odnosno 89.995,36 KM s PDV- om.

 

Članak 2.

Prijedlog ugovora o nabavi dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču iz članka 1. ove odluke u roku od 15 dana, računajući od dana kada su svi sudionici u postupku obaviješteni o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

 

Članak 3.

Izabrani ponuđač dužan je u roku 5 dana od dana prijema odluke o dodjeli ugovora dostaviti dokumente kojima dokazuje svoju osobnu situaciju sukladno točki 7.1.3. tenderske dokumentacije.

 

Članak 4.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i ista će se objaviti na web stranici općine Grude, istodobno s danom upućivanja Odluke ponuđačima koji su sudjelovali u predmetnom postupku javne nabave sukladno članku 70. stavak 6. Zakona o javim nabavama.

 

Obrazloženje

Otvoreni postupak javne nabave radova izgradnje prizemlja poslovnog objekta u ulici Fra Gabre Grubišića pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabave broj: 02-23-1544/16 od 17.10.2016. godine prema kriteriju „najniže cijene".

Obavijest o nabavi je objavljena dana 24.10.2016. godine u informacijskom sustavu E-nabave na portalu Agencije za javne nabave pod brojem: 1263-1-3-62-3-30/16. 

Krajnji rok za dostavu ponuda bio je 14.11.2016. godine do 12,00 sati.

U ostavljenom roka blagovremeno je stiglo 6 ponuda i to prema redoslijedu zaprimanja na protokolu općine Grude:

 

1. 02-23-1621/16  Sesari d.o.o. Grude                             11.11.2016. / 10:09

2. 02-23-1622/16   Obrt Gramal Mostar                           11.11.2016. /10:20

3. 02-23-1624/16   GD Konstrukcije d.o.o. Mostar          11.11.2016. /13:55

4. 02-23-1628/16   Mrvelji d.o.o. Posušje                         14.11.2016./ 11:30

5. 02-23-1632/16  Domingo d.o.o. Čitluka                        14.11.2016./ 11:45

6. 02-23-1633/16  GTR d.o.o. Mostar                              14.11.2016./ 11:50

 

 

Povjerenstvo za predmetnu javnu nabavu imenovano je rješenjem broj: 02-23- 1545/16 od 17.10.2016.godine.

 

Povjerenstvo za javnu nabavu dostavilo je Općinskom načelniku zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 02-23-1544-3/16 od 15.11.2016. godine s analizom dostavljenih ponuda i preporukom za izbor najpovoljnije ponude.

 

Uvidom u dostavljeni zapisnik o radu Povjerenstva vidljivo je da je Povjerenstvo blagovremeno i pravilno izvršilo otvaranje i ocjenu prispjelih ponuda.

 

Povjerenstvo je nakon javnog otvaranja ponuda izvršilo analize da li svaka ponuda zadovoljava propisane kriterije otvorenog postupka.

 

Prilikom analize utvrđeno je da su ponude ponuđač Sesari d.o.o. Grude, Obrt Gramal Mostar, GD Konstrukcije d.o.o. Mostar, Mrvelji d.o.o. Posušje, Domingo d.o.o. Čitluk i GTR d.o.o. Mostar prihvatljive i ispunjavaju sve tražene uvjete iztenderske dokumentacije.

Nakon ispitivanje formalne ispravnosti ponuda pristupilo se odabira najpovoljnijeg ponuđača u predmetnoj javnoj nabavi na osnovu kriterija „najniže cijene". Temeljem toga Povjerenstvo je utvrdilo slijedeći redoslijed, odnosno rang-listu kvalificiranih ponuđača i to:

R.b.

Naziv i sjedište ponuđača

Ponuđena cijena

Ponuđena cijena (s

 

 

(bez PDV-a) KM

PDV-om) KM

1.

Mrvelji d.o.o. Posušje

76.919,11

89.995,36

2.

Domingo d.o.o. Čitluk

77.086,09

90.190,72

3.

GTR d.o.o. Mostar

79.925,24

93.512,53

4.

GD Konstrukcije d.o.o. Mostar

79.909,12

93.493,67

5.

Sesari d.o.o. Grude

81.582,00

95.450,94

6.

Obrt Gramal Mostar

87.711,77

102.622,80

 

Povjerenstvo za javnu nabavu konstatiralo je da ponuđač Mrvelji d.o.o. Posušje ispunjava uvjete za dodjelu predmetnog ugovora, te preporučilo ugovornom tijelu da se ugovor dodijeli istom sukladno Zakonu o javnim nabavama i tenderskoj dokumentaciji.

Temeljem navedenog, prihvaćena je preporuka Povjerenstva za javne nabave, te je odlučeno kao u izreci ove Odluke, pa je za najpovoljnijeg ponuđača odabrana ponuđač Mrvelji d.o.o. Posušje čija je ponuda tehnički prihvatljiva i zadovoljava kriterij naveden u Otvorenom postupku za dostavu ponuda, što je u skladu s člankom 70. Zakona o javnim nabavama. 

 

PRAVNA POUKA:

Protiv ove odluke može se uložiti žalba u roku od 10 (deset) dana od dana zaprimanja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača sukladno članku 101. Zakona o javnim nabavama.

Žalba se ulaže Uredu za razmatranje žalbi putem ovog ugovornog tijela u pisanom obliku u dva (2) primjerka.

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Ljubo Grizelj

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: