Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 09.06.2021. 08:28

Noževi čistača i usmjerivača transportnih traka na postrojenjima pripreme i otpreme uglja

Izvor: Akta.ba, 13.05.2021.

Mješoviti Molding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično preduzeće a.d.Trebinje Zavisno preduzeće

„Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik

 

Broj: 12539/21

Dana, 13.05. 2021. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1, 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 11968/21 od 10.05.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka rezervnih dijelova za postrojenja pripreme i otpreme uglja", otvoreni postupak, interni broj 58/21, objavljen na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba  pod brojem: 1276-1-1-242-3-267/21 od 05.04.2021. godine, Uprava Preduzeća, na sjednici održanoj dana .2021. godine, donijela je:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke:

„Nabavka rezervnih dijelova za postrojenja pripreme i otpreme uglja", otvoreni postupak, interni broj 58/21,

LOT-4 „NABAVKA NOŽEVA ČISTAČA I USMJERIVAČA TRANSPORTNIH TRAKA NA POSTROJENJIMA PRIPREME I OTPREME UGLJA"

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 11968/21 od 10.05.2021. godine u postupku javne nabavke: „Nabavka rezervnih dijelova za postrojenja pripreme i otpreme uglja", otvoreni postupak, interni broj 58/21, LOT-4 „NABAVKA NOŽEVA ČISTAČA I USMJERIVAČA TRANSPORTNIH TRAKA NA POSTROJENJIMA PRIPREME I OTPREME UGLJA', te se okvirni sporazum na period do 18 (osamnaest) mjeseci i maksimalne finansijske vrijednosti do 25.000,00 KM bez PDV-a dodjeljuje ponuđaču: „SIMING" d.o.o. Jasenice na Dolenjskem.

 

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 10 (deset) dana, računajući od dana kada je ponuđač obaviješten o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku Ugovorni organ će postupiti u skladu sa članom 100. Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Član 4.

 

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com,  istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Član 5.

 

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba komercijale Preduzeća i Služba za pravne i korporativne poslove.

 

Član 6.

 

Ova Odluka dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71 stav (2) Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Obrazloženje

 

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne odluke Uprave preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 2514/21 od 08.02.2021. godine.

 

Javna nabavka je sprovedena putem otvorenog postupka.

 

Procijenjena vrijednost javne nabavke za LOT 4 je 25.000,00 KM bez PDV-a.

 

Obavještenje o nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki dana 05.04.2021. godine, pod brojem: 1276-1-1-242-3-267/21

 

Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća broj: 11224/21 od 29.04.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom broj: 11968/21 od 10.05.2021. godine.

 

U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 11523/21 od 04.05.2021. godine, u kojem je utvrđeno slijedeće:

 

Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 04.05.2021. godine do 11.00 časova) zaprimljene su sljedeće ponude za predmetnu nabavku:

 

Blagovremene ponude/ datum i vrijeme prijema

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a na paritetu DDP

Neblago vremeno primljen e

ponude

1

„GRAND IMPORT" d.o.o. Loznica

04.05.2021. godine u 705 časova

LOT-2: 95.076,10 EUR-a, preračunato po srednjem kursu CB BiH iznosi: 185.952,69 KM LOT-3: 22.404,40 EUR-a, preračunato po srednjem kursu CB BiH iznosi: 43.819,20 KM

/

2

„SIMING" d.o.o. Jasenice na Dolenjskem

04.05.2021. godine u 7И časova

LOT-4: 97.882,71 KM

/

2

„WALTER" d.o.o. Banja Luka

04.05.2021. godine u 805 časova

LOT-3: 58.312,74 KM

/

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: do 04.05.2021. godine do 11.00 časova.

 

Predstavnici imenovanih ponuđača nisu prisustvovali otvaranju pristiglih ponuda, te im je primjerak Zapisnika o otvaranju ponuda broj: 11523/21 od 04.05.2021. godine dostavljen isti dan putem mejla i na isti nije bilo primjedbi.

 

ANALIZA PONUDA:

Zatvoreni sastanak Komisije, na kojem je pregledana pristigla ponuda za LOT-4, te izvršena analiza dostavljene dokumentacije, održan je dana 06.05.2021. godine.

 

ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA:

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI

Ponuđač: „SIMING" d.o.o. Jasenice na Dolenjskem

Obrazac za dostavljanje ponude - Aneks 2

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije - Aneks 4

Dostavljen

Potpisan i ovjeren nacrt okvirnog sporazuma i ugovora - Aneks 5

Dostavljen

Popis izvršenog ugovora - Aneks 6

Dostavljen

Potvrda o izvršenom ugovoru

Dostavljena

Dokumentacija u skladu sa tačkom 3.1 Tenderskog dokumenta

Dostavljena

Ovjerena i popunjena Izjava za član 45. ZJN - Prilog 1

Dostavljena

Ovjerena i popunjena Izjava za član 47. ZJN - Prilog 2

Dostavljena

Potvrda poslovne banke o solventnosti

Dostavljena

Aktuelni Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Ovjerena pismena izjava ponuđača iz člana 52. ZJN BiH - Prilog 3

Dostavljena

 

Slijedom navedenog Komisija za javnu nabavku jednoglasno je konstatovala da je ponuđač „SIMING" d.o.o. Jasenice na Dolenjskem zadovoljio minimum kvalifikacionih uslova i dostavio prihvatljivu ponudu za Ugovorni organ, te je predložila njegov izbor za LOT-4.

 

Tačkom 8.2 Tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku za LOT - 4 dostavljena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa članom 3. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se nije mogla zakazati, nego se postupak okončao u skladu sa članom 69. Zakona.

 

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice daje Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.

 

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

 

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje -ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugijevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

 

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem Ugovornog organa, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: