Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 26.12.2016. 14:14

Sitni potrošni kancelarijski materijal i toneri za štampače i kopir aparate

Izvor: Akta.ba, 23.12.2016.

REPUBLIKA SRPSKA

OPŠTINA NEVESINjE

NAČELNIK OPŠTINE

 

Broj: 02/012.4-55-1/16

Datum:23.12.2016. godine

 

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b), člana 70. stav 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), člana 37. Pravilnika o javnoj nabavci roba, usluga i radova ("Službeni glasnik opštine Nevesinje", broj 5/15), na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj:02/012.4-55-1/16 od 23.12.2016. godine, u postupku javne nabavke roba "Nabavka kancelarijskog materijala i tonera"-lot2- Nabavka tonera, načelnik opštine je donio

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj:02/012.4-55-1/16 od 23.12.2016. godine i okvirni sporazum za javnu nabavku roba "Nabavka tonera", dodjeljuje se ponuđaču ZTR "Mediacomp" Nevesinje, ponuda broj: 16/2016, od 22.12.2016. godine, za ponuđenu cijenu 8.126,00 KM (osamhiljadastodvadesetšestkonvertibilnihmaraka).(ponuđač nije u sistemu PDV-a), kao najbolje ocijenjenom ponuđaču.

 

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču ZTR "Mediacomp" Nevesinje u roku od 10 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obavješteni o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba načelnika.

 

Član 4.

Ponuđač kome se dodjeljuje ugovor dužan je da u roku od pet dana od prijema ove odluke, ugovornom organu dostavi tenderkom dokumentacijom zahtjevane orginale ili ovjerene kopije dokumenata iz čl.45 Zakona o javnim nabavkama, kojim dokazuje ličnu sposobnost.

 

Član 5.

Ova odluka objaviće se na veb-stranici ^lllpl/.orzIpapeuezJpje.gz.va, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 6.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o lokretanju postupka javne nabavke broj: 02/012.4-55/16 od 05.12.2016. godine.

Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 13.200,00 KM, od čega je za lot 2 -7.200,00 KM.

 

Obavještenje o nabavci broj: 217-7-1-195-3-30/16, poslano na objavu na Portal javnih nabavki dana 12.12.2016.godine.

Zahtjev za dostavu ponuda je proslijeđen sljedećim ponuđačima:

1. "ODAVIĆ" d.o.o. Trebinje

2. ZTR "ME01AS0MR" Nevesinje

3. Štamparija "BADIZAJN" Nevesinje

4. Zavod za udžbenike i nastavna sredstva I. Sarajevo, Knjižara Nevesinje

5. "Grafopres" a.d. Trebinje

 

Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom broj: 02/012.4-55/16 od 05.12.2016. godine. Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 23.12.2016.godine izvješta) o radu broj: 02/012.4-55/16 od 23 12 2016. godine, zapisnik o ocjeni ponuda broj: 02/012.4-55/16 od 23.12.2016. godine i preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 02/012.4-55-1/16 od 23.12.2016. godine, u postupku javne nabavke "Nabavka kancelarijskog materijala i tonera"-lot2-Nabavka tonera.

 

u postupku po izvještaju o radu je utvrđeno je da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

- da je ukupan broj pristiglih ponuda 2 (dva)

-  da su blagovremeno zaprimljene 2 (dvije) ponude

- da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda

- da su ponude ponuđača "Primaprom" d.o.o. Banja Luka i ZTR "Medicomp" Nevesinje prihvatljive

- da nije bilo neprihvatljivih ponuda

 

U postupku donošenja ove odluke posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponude, shodno kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, načelnik Opštine (odgovorno lice ugovornog organa) nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

Naime u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da Je izoor najpovoljnijeg' ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.

 

Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač izaoran primjenjujući kriterij "najniža cijena", jer je dostavio ponudu u ukupnom iznosu od 8.126,00 KM dok je drugi ponuđač čija je ponuda prihvatljiva ponudi veću cijenu. Rang lista prihvatljivih ponuda je data u nastavku:

Osvojeno mjesto

Naziv / ime ponuđača

Ponuđena cijena (sa PDV-om) u KM

1.

ZTR "Mediacomp" Nevesinje

8.126,00

2.

"PRIMAPROM" d.o.o. Banja Luka

8.235,40

 

 

 

 

 

 

 

Napomena: ponuđač ZTR "MesLasotr" Nevesinje nije u sistemu PDV-a

Iz naprijed navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u članu 1. ove odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: