Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.12.2016. 14:14
Sitni potrošni kancelarijski materijal i toneri za štampače i kopir aparate
REPUBLIKA SRPSKA
OPŠTINA NEVESINjE
NAČELNIK OPŠTINE
Broj: 02/012.4-55-1/16
Datum:23.12.2016. godine
Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b), člana 70. stav 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), člana 37. Pravilnika o javnoj nabavci roba, usluga i radova ("Službeni glasnik opštine Nevesinje", broj 5/15), na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj:02/012.4-55-1/16 od 23.12.2016. godine, u postupku javne nabavke roba "Nabavka kancelarijskog materijala i tonera"-lot2- Nabavka tonera, načelnik opštine je donio
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj:02/012.4-55-1/16 od 23.12.2016. godine i okvirni sporazum za javnu nabavku roba "Nabavka tonera", dodjeljuje se ponuđaču ZTR "Mediacomp" Nevesinje, ponuda broj: 16/2016, od 22.12.2016. godine, za ponuđenu cijenu 8.126,00 KM (osamhiljadastodvadesetšestkonvertibilnihmaraka).(ponuđač nije u sistemu PDV-a), kao najbolje ocijenjenom ponuđaču.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sporazuma o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču ZTR "Mediacomp" Nevesinje u roku od 10 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obavješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba načelnika.
Član 4.
Ponuđač kome se dodjeljuje ugovor dužan je da u roku od pet dana od prijema ove odluke, ugovornom organu dostavi tenderkom dokumentacijom zahtjevane orginale ili ovjerene kopije dokumenata iz čl.45 Zakona o javnim nabavkama, kojim dokazuje ličnu sposobnost.
Član 5.
Ova odluka objaviće se na veb-stranici ^lllpl/.orzIpapeuezJpje.gz.va, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 6.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o lokretanju postupka javne nabavke broj: 02/012.4-55/16 od 05.12.2016. godine.
Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 13.200,00 KM, od čega je za lot 2 -7.200,00 KM.
Obavještenje o nabavci broj: 217-7-1-195-3-30/16, poslano na objavu na Portal javnih nabavki dana 12.12.2016.godine.
Zahtjev za dostavu ponuda je proslijeđen sljedećim ponuđačima:
1. "ODAVIĆ" d.o.o. Trebinje
2. ZTR "ME01AS0MR" Nevesinje
3. Štamparija "BADIZAJN" Nevesinje
4. Zavod za udžbenike i nastavna sredstva I. Sarajevo, Knjižara Nevesinje
5. "Grafopres" a.d. Trebinje
Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom broj: 02/012.4-55/16 od 05.12.2016. godine. Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 23.12.2016.godine izvješta) o radu broj: 02/012.4-55/16 od 23 12 2016. godine, zapisnik o ocjeni ponuda broj: 02/012.4-55/16 od 23.12.2016. godine i preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 02/012.4-55-1/16 od 23.12.2016. godine, u postupku javne nabavke "Nabavka kancelarijskog materijala i tonera"-lot2-Nabavka tonera.
u postupku po izvještaju o radu je utvrđeno je da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 2 (dva)
- da su blagovremeno zaprimljene 2 (dvije) ponude
- da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda
- da su ponude ponuđača "Primaprom" d.o.o. Banja Luka i ZTR "Medicomp" Nevesinje prihvatljive
- da nije bilo neprihvatljivih ponuda
U postupku donošenja ove odluke posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponude, shodno kriterijumima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, načelnik Opštine (odgovorno lice ugovornog organa) nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.
Naime u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da Je izoor najpovoljnijeg' ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.
Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač izaoran primjenjujući kriterij "najniža cijena", jer je dostavio ponudu u ukupnom iznosu od 8.126,00 KM dok je drugi ponuđač čija je ponuda prihvatljiva ponudi veću cijenu. Rang lista prihvatljivih ponuda je data u nastavku:
Osvojeno mjesto |
Naziv / ime ponuđača |
Ponuđena cijena (sa PDV-om) u KM |
1. |
ZTR "Mediacomp" Nevesinje |
8.126,00 |
2. |
"PRIMAPROM" d.o.o. Banja Luka |
8.235,40 |
Napomena: ponuđač ZTR "MesLasotr" Nevesinje nije u sistemu PDV-a
Iz naprijed navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u članu 1. ove odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
PRINTEX d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Sušića broj 9 i 11 71000 Sarajevo
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
Emado d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović broj 112 71000 Sarajevo
-
SBO BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Kralja Petra II broj 29 78101 Banja Luka
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
Grafo-Komerc d.o.o. Banja Luka - Ulica vojvode Momčila broj 6 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka
-
CoSIM-systems d.o.o. Banja Luka - Ulica Romanijska broj 1a-lokal 1 78000 Banja Luka