Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.09.2019. 09:33
Usluge revizije glavnih projekata za izgradnju višeporodičnih stambenih objekata u općini Kladanj (9 i 10 stanova) u okviru Regionalnog stambenog projekta - RSP
Bosna i Hercegovina
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
FEDERALNO MINISTARSTVO RASELJENIH OSOBA I IZBJEGLICA
REGIONALNI STAMBENI PROGRAM – RSP
Broj: 04-36-1-134-9191/13
Datum: 02.09.2019. godine
Na osnovu člana 70. stav (1) i (3) Zakona o javnim nabavkama - u daljem tekstu: Zakon („Službeni glasnik BIH", broj: 39/14) i Rješenja o ovlaštenju federalnog ministra raseljenih osoba i izbjeglica, broj: 04-36-1-134-8551/13 od 02.07.2018. godine, a na Preporuku Komisije za javne nabavke, imenovane Rješenjem, broj:04-36-1-134-9151-2/13 od 30.07.2019. godine, Projekt Menadžer donosi
ODLUKU O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA
Revizija glavnih projekata za izgradnju višeporodičnih stambenih objekata u općini Kladanj (9 i 10 stanova), u okviru Regionalnog stambenog projekta - RSP, BiH2 Pod-projekta, 02/19-RSP BiH2
LOT 2
I
U cilju odabira najpovoljnijeg ponuđača, nakon provedenog konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda javne nabavke usluga - Revizija glavnih projekata za izgradnju višeporodičnih stambenih objekata u općini Kladanj (9 i 10 stanova), u okviru Regionalnog stambenog projekta - RSP, kao najbolje ocijenjena prihvatljiva ponuda za Lot 4 je ponuda ponuđača: INSTITUT ZA ZAŠTITU, EKOLOGIJU I OBRAZOVANJE d.o.o. TUZLA, sa ukupnom cijenom ponude, bez PDV - a, u iznosu od 1.672,00 KM.
II
Ponuđač iz tačke I ove odluke ocijenjen je kao najpovoljniji za Lot 2, jer ispunjava sve uslove postavljene tenderskom dokumentacijom, a u skladu sa kriterijem za dodjelu ugovora, ponudio je najnižu cijenu.
III
Ponuđač INSTITUT ZA ZAŠTITU, EKOLOGIJU I OBRAZOVANJE d.o.o. TUZLA je dužan u skladu sa zahtjevima iz Tenderske dokumentacije dostaviti originale ili ovjerene kopije dokumenta iz člana 45. (stav 2) u roku od 7 dana od dana dostave odluke o dodjeli ugovora.
IV
Odluka stupa na snagu danom donošenja i objaviti će se na web stranici Federalnog ministarstva raseljenih osoba i izbjeglica, u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona, istovremeno s upućivanjem iste svim ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke.
Obrazloženje
Postupak nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka nabavke, broj: 04-36-1-134- 9151/13 od 29.07.2019. godine. Predmet nabavke podijeljen je na 6 LOT-ova. Ukupna procijenjena vrijednost nabavke iznosila je 18.483,00 KM. Procijenjena vrijednost nabavke za LOT 2 iznosila je 2.787,00 KM i predviđena je Planom javnih nabavki za 2019. godinu u okviru Regionalnog stambenog programa, pod rednim brojem 02/19-RSP BiH2 Pod-projekta. Obavijest o nabavci, broj: 668-7-2-55-3- 59/19 poslana je na objavu 30.07.2019. godine, te je zajedno sa tenderskom dokumentacijom istog dana objavljena na portalu javnih nabavki.
Dva ponuđača dostavilo je ponude u predmetnom postupku nabavke. Sve ponude dostavljene su blagovremeno. Ponude su dostavili sljedeći ponuđači: INSTITUT ZA ZAŠTITU, EKOLOGIJU I OBRAZOVANJE d.o.o. TUZLA i "UNIPROJEKT" d.o.o. GORAŽDE.
Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem, broj: 04-36-1-134-9151-2/13 od 30.07.2019. godine, izvršila je pregled i evaluaciju prispjelih ponuda i konstatovala da od ukupno 2 (dvije) dostavljene ponude, 1 (jedna) je prihvatljiva za ugovorni organ, a 1 (jedna) ponuda se odbacuje kao neprihvatljiva.
Ponuda ponuđača "UNIPROJEKT" d.o.o. GORAŽDE odbačena je, jer ne ispunjava uslove tražene tenderskom dokumentacijom - tačka 7.3 TD Ekonomska i finansijska sposobnost podtačka 7.3.1. U podtački 7.3.1. traženo je dostavljanje Potvrde poslovne banke o solventnosti ponuđača, odnosno da u zadnjih 12 (dvanaest) mjeseci, računajući period do datuma objavljivanje Obavještenja o nabavci, transakcioni račun nije bio blokiran (traženi period je od 30.07.2018.godine do 30.07.2019.godine), tražen je i Pozitivan bilans uspjeha za 2018. godinu izdan od ovlaštene institucije te Izjava ovjerena od nadležog organa o ukupnom prometu ponuđača, za posljednje 2 (dvije) finansijske godine (2017,2018). Ponuđač nije dostavio tražene dokumente, te nije ispunio zahtjev postavljen Tenderskom dokumentacijom.
Nakon izvršenog pregleda i evaluacije ponuda, Komisija je dostavila Projekt menadžeru Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda, broj: 04-36-1-134-9186-1/13 od 21.08.2019. godine zajedno sa Preporukom da se donese Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za Lot 2 INSTITUT ZA ZAŠTITU, EKOLOGIJU I OBRAZOVANJE d.o.o. TUZLA, sa registriranim sjedištem na adresi u ul. Bosne srebrene br.127, Tuzla, ID broj: 4209090300009, za predmetnu nabavku.
U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice, da je Komisija pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača, te ocjenu prispjele ponude, shodno postavljenim uslovima iz tenderske dokumentacije. U postupku ocjene provedenog postupka, Projekt menadžer nije našao razloge, nepravilnost niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je izbor izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i tenderskom dokumentacijom.
Uzimajući u obzir naprijed navedeno, odlučeno je kao u dispozitivu ove odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke, ponuđač koji je učestvovao u postupku nabavke, može izjaviti žalbu Uredu za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine putem ugovornog organa Federalnog ministarstva raseljenih osoba i izbjeglica, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom, u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TRASA d.o.o. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića br.3 71000 Sarajevo
-
INKOPROM d.o.o. Banja Luka - Nikole Pašića br. 60 78000 Banja Luka
-
Institut za hidrotehniku d.d. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića broj 1 71000 Sarajevo
-
ENERGOINVEST d.d. - Sarajevo - ul. Hamdije Ćemerlića br. 2 71000 Novo Sarajevo
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
SARAJ INŽENJERING d.o.o. Sarajevo - ul. Skenderija br. 48 71000 Centar
-
TEHNOPETROL d.o.o. Tuzla - Ul. Đorđa Mihajlovića br. 4 75000 Tuzla
-
AD PROJEKT Banja Luka - Ulica Veselina Masleše broj 1/IV 78000 Banja Luka
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
GP OBNOVA D.O.O. Šamac - Put srpskih dobrovoljaca bb 76230 Šamac
-
IE Institut za elektroprivredu i energetiku d.d. Zagreb - Ulica grada Vukovara 37 10000 Zagreb