Nenad Brkić, profesor na Ekonomskom fakultetu - Aktivan i kao konsultant

30.05.2012. 09:30 / Izvor: eKapija.ba
Nenad Brkić, profesor na Ekonomskom fakultetu - Aktivan i kao konsultant

Prof. dr. Nenad Brkić rođen je 1966. godine u Sarajevu. Radi kao redovni profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Sarajevu, Univerzitet u Sarajevu. Predaje predmete "Marketing", "Marketing komuniciranje", "Prodaja i prodajni menadžment" i "Odnosi s javnošću i korporativno komuniciranje", na dodiplomskom i postdiplomskom studiju. Također, predaje na postdiplomskom studiju Ekonomskog fakulteta u Zagrebu gdje je nositelj predmeta "Strateško planiranje integriranih marketinških komunikacija".

Prije Ekonomskog fakulteta u Sarajevu, profesor Brkić je radio u UPI Institutu za istraživanje i razvoj Sarajevo (1989-1993), a zatim u Ministarstvu vanjske trgovine Vlade R BiH (1994-1996) u Sarajevu.

Tokom proteklih godina boravio je na studijskim usavršavanjima na Chicago State University, Georgia State University, University of Oxford, University of Cambridge, Japan Productivity Centre Tokyo, IEDC Bled School of Management, London School of Economics, University of Delaware i Harvard Business School.

Profesor Brkić je objavio priloge u više međunarodnih naučnih časopisa, među kojima su Journal of Marketing Communications, Akademija MM, Marketing i Tržište. Također je učestvovao sa prilozima na preko 50 međunarodnih naučnih konferencija, među kojima su European Marketing Academy Conference (EMAC), Macromarketing Conference, Corporate and Marketing Communications Conference i druge. Profesor Brkić je objavio preko 60 članaka u stručnim časopisima u BiH i dao preko 30 stručnih intervjua bosansko-hercegovačkim medijima. Objavio je kao autor ili koautor deset knjiga i publikacija iz oblasti marketinga, među kojima su udžbenici za studente "Osnovi marketinga", "Marketing" i "Upravljanje marketing komuniciranjem" kao i poglavlja u međunarodnim knjigama “Public Relations and Communication Management in Europe: "A Nation-by-Nation Introduction Into Public Relations Theory and Practice" u izdanju Mouton De Gruyter, Berlin/New York, 2004. godine i "Marketing in Emerging Markets", u izdanju Palgrave, UK, 2005. Bio je učesnik na nekoliko međunarodnih PHARE i TEMPUS projekata.

Aktivan je i kao poslovni konsultant u više firmi u Bosni i Hercegovini. Učestvovao je u izradi preko 130 istraživačkih i razvojnih studija. Neki od dosadašnjih poslovnih klijenata bili su SEED/IFC, ODI – Overseas Development Institute, Centar Skenderija Sarajevo, Bosnalijek Sarajevo, Širbegović Gračanica, Economic Vitez, FDS Sarajevo, Sarajevo-osiguranje Sarajevo, Unipromet Sarajevo, JP Elektroprivreda Sarajevo, JP PTT Saobraćaj Sarajevo, Central Profit Banka Sarajevo, Pivara Tuzla, USAID, Swiss Embassy’s Cooperation Office (SECO) Sarajevo, Vegafruit Gračanica, Papir Servis Sarajevo, Media Plan Institut Sarajevo, Holdina Sarajevo, Vlada Kantona Sarajevo, KJKP Rad Sarajevo, Energoinvest Sarajevo, Diginet Sarajevo i mnogi drugi.

Bio je stalni predavač na London School of Public Relations (LSPR) u BiH. Također je česti predavač na različitim seminarima za menadžere u BiH.

Profesor Brkić je suorganizator i/ili učesnik mnogih stručnih konferencija i skupova u Bosni i Hercegovini.

Član je American Marketing Association (AMA), Academy of Marketing Science (AMS) i International Advertising Association (IAA).

Prema nezavisnoj anketi Unije studenata Univerziteta u Sarajevu (USUS), profesor Brkić je bio najbolje ocjenjeni nastavnik na Univerzitetu u Sarajevu u školskoj 2002/2003. godini. Također, bio je najbolje ocjenjeni nastavnik i na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu u školskim 2003/2004 i 2004/2005. godinama.

eKapija.ba/institutzaosiguranje.hr

foto: CIN

Pogledajte i druge dokumente u rubrici "Ko je ko"

TAGOVI:

Nenad Brkić

Katedra za marketing

Ekonomski fakultet u Sarajevu

Univerzitet u Sarajevu

Marketing

Marketing komuniciranje

Prodaja i prodajni menadžment

Odnosi s javnošću i korporativno komuniciranje

dodiplomski studij

postdiplomski studij

Ekonomski fakultet u Zagrebu

Strateško planiranje integriranih marketinških komunikacija

Ministarstvo vanjske trgovine Vlade R BiH

Chicago State University

Georgia State University

University of Oxford

University of Cambridge

Japan Productivity Centre Tokyo

IEDC Bled School of Management

London School of Economics

University of Delaware

Harvard Business School

Journal of Marketing Communications

Akademija MM

Marketing i Tržište

European Marketing Academy Conference

EMAC

Macromarketing Conference

Corporate and Marketing Communications Conference

knjige

publikacije

Osnovi marketinga

Public Relations and Communication Management in Europe

A Nation by Nation Introduction Into Public Relations Theory and Practice

Mouton De Gruyter

Marketing in Emerging Markets

PHARE

TEMPUS projekat

SEED/IFC

ODI – Overseas Development Institute

Centar Skenderija Sarajevo

Bosnalijek Sarajevo

Širbegović Gračanica

Economic Vitez

FDS Sarajevo

Sarajevo osiguranje Sarajevo

Unipromet Sarajevo

JP Elektroprivreda Sarajevo

JP PTT Saobraćaj Sarajevo

Central Profit Banka Sarajevo

Pivara Tuzla

USAID

Swiss Embassy’s Cooperation Office

SECO

Vegafruit Gračanica

Papir Servis Sarajevo

Media Plan Institut Sarajevo

Holdina Sarajevo

Vlada Kantona Sarajevo

KJKP Rad Sarajevo

Energoinvest Sarajevo

Diginet Sarajevo

London School of Public Relations

LSPR

American Marketing Association

AMA

Academy of Marketing Science

AMS

International Advertising Association

Unija studenata Univerziteta u Sarajevu

USUS

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti