Julijan Komšić: Život nije crno - bijel, nema pravila i recepta
Julijan Komšić, direktor kompanije IPSOS koja se bavi ispitivanjem tržišta i javnog mnijenja kaže da svaki, pa tako i radni dan počinje sa najmilijima. Ujutro sa suprugom Danijelom odveze sina Filipa (10 godina) i kćerku Doru (5 godina) do škole i vrtića, a onda odlaze na posao, gdje kako kaže uvijek stiže prije gužve u uredu kako bi pregledao svu dnevnu štampu iz BiH i posjetio odabrane internet portale.
"Do podneva sam najefikasniji i pokušavam da do tada odradim zahtjevnije zadatke. Pokušavam ne nositi posao kući i moram reći da mi to u zadnje vrijeme ide za rukom. Naravno, uvijek sam dostupan i dobar dio vremena van posla sam online", ističe Komšić, naglašavajući kako su osnovni principi njegove kompanije fokusiranost na klijente, njihovo zadovoljstvo, a što podrazumijeva i kvalitet jer je svrha njihovog postojanja smanjenje rizika u procesu donošenju poslovnih odluka klijenata.
Po prirodi je hedonista, uživa i pokušava uživati u svakom trenutku, kako na poslu tako i van posla.
Kada mora govoriti o sebi uvijek mu to teško pada, iako vjerujem da su socijalne vještine njegov najveći talent i da jako dobro komunicira sa svojom okolinom.
Što se tiče slabih strana, parafrazira Mikija Rapajića i kaže: "Pušim, pijem i zabijam golove".
Komšić kaže, kada bih znao odgovoriti na pitanje u čemu je ključ njegovog uspjeha bio bih "milijunaš".
"Život nije crno-bijel pa nema nekog pravila i recepta. Bitno je imati neki cilj (kod mene su oni kratkoročni). Malo rizikovati u životu i imati potporu obitelji i prijatelja", naglašava Komšić, ističući kako je njegov život jedna velika anegdota.
Voli pozorišta, putovanja, muziku... Jak utisak na njega ostavila je predstava "Žaba" koju je gledao prije nekoliko mjeseci u Kamernom. Od putovanja izdvaja London i Zelengoru.
IZ BIOGRAFIJE
Julijan Komšić, rođen je 07.06.1976. u Kiseljaku gdje je završio osnovno obrazovanje, nakon čega u Visokom upisuje gimnaziju, koju je okončao u Sisku njegovom najdražem gradu. Odmah po završetku gimanzije upisuje Studij socijologije u Zagrebu, nakon čega se 1999. godine vraća u BiH i uključuje se u obiteljski posao u kojem aktivan ostaje do 2003. godine.
Danas je njegova obiteljska firma jedna od najvećih kompanija u BiH u specifičnoj branši (uvoz i distribucija slikarskog i hobby materijala).
Krajem 2003. godine sa partnerima iz Hrvatske pokreće agenciju za istraživanje tržišta Decision Shop sa sjedištem u Sarajevu. Nakon nešto više od godinu dana agenciju je preuzela jedna od najvećih agencija za istraživanje tržišta u svijetu GfK Group.
U proljeće 2004. godine prelazi u agenciju za istraživanje tržišta i javnog mnijenja "Puls" u kojoj ostaje do danas s tim da je početkom 2009. godine cijelu "Startegic Puls" grupaciju (koju su činili Puls i Stategic Marketing – tada dvije najveće agencije u zemljama bivše Jugoslavije) preuzela grupacija IPSOS, treća po veličini istraživačka agencija worldwide.
Komšić aktivno govori engleski jezik i pomalo njemački.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.
-
IPSOS d.o.o. Sarajevo
ul. Hamdije Kreševljakovića broj 7 C 71000 Sarajevo -
GfK BH d.o.o. Sarajevo - U LIKVIDACIJI
ul. Maršala Tita br. 28 71000 Sarajevo -
JU OŠ Kiseljak Tuzla
Kiseljak, ul. 1. Maja br. 117 75000 Tuzla -
Javna ustanova Kamerni teatar 55 Sarajevo
ul. Maršala Tita broj 56/II 71000 Sarajevo -
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Ivana Lučića 3 10000 Zagreb