Poslovna konferencija "Customer Service Day / Dan posvećen kvalitetu usluge" - 06. 11. 2007. godine, kongresna dvorana hotela Radon Plaza, Sarajevo

22.10.2007. 16:21 / Izvor: eKapija.ba
Poslovna konferencija 'Customer Service Day / Dan posvećen kvalitetu usluge' - 06. 11. 2007. godine, kongresna dvorana hotela Radon Plaza, Sarajevo

Sarajevo je ponovo domaćin druge po redu regionalne konferencije "Dan posvećen kvalitetu usluge / Customer Service Day" 06. 11. 2007. godine u hotelu Radon Plaza. Ovogodišnja konferencija planirana je tako da se dotakne glavnog generatora profita, a to je kupac/klijent, njegovo veličanstvo.

Konferencija ima za cilj menadžerima razriješiti nedoumice kada je u pitanju kvalitet usluge kao strateške prednosti kompanije, te da im pomogne u realizaciji poslovnih ciljeva.

Pokušat ćemo odgovoriti na neka od pitanja:

- konzumenti kao najvažniji generatori profita?

- tržišna segmentacija kupaca i mystery shopping?

- šta znači brendirani kvalitet usluge?

- investiranje u izgradnju lojalnih odnosa sa kupcima/klijentima?

- čovjek/prodavač najvažnija karika u lancu prodaje ili transakcije?

- postizanju tržišnog uspjeha kroz pružanje kvaliteta usluge?

Konferencija je namijenjena poslovnim ljudima uključenim u unapređenju prodaje, podizanju kvaliteta usluge, komunikaciji sa potrošačima, managerima kvalitete, PR managerima, članovima Uprave, poput Predsjednika i članova uprava, strateških managera, HR direktora, poslovnih analitičara, vođa odjela, itd.

Domaćin konferencije je m:tel, kompanija koja u oblasti telekomunikacija pruža usluge jedinstvene u BiH i nameće trendove u kreiranju ukupnog iskustva korisnika.

Govornici ovogodišnje konferencije dolaze iz Bosne i Hercegovine, zemalja regije i zapadne Evrope: Gospođa Veronica Karlsson, CEO Better Business World Wide; gospodin Selen Balić, Direktor Plive za Bosnu i Hercegovinu; gospodin Dragan Munjiza istaknuti konsultant te savjetnik i član uprave brojnih hrvatskih kompanijia; gospođica Lejla Hadžiabdić marketing manadžer Microsoft BiH; gospođa Marija Ištok Novak, predavač na Fakultetu političkih nauka u Zagrebu, te vlasnica i direktorica Gendar d.o.o.; gospođa Kristina Horbec, direktorica Heraklea d.o.o.; gospođica Melnisa Šabović, izvršna direktorica GMS-a; Goran Božić, direktor za marketing i prodaju Telekoma Srpske.

Organizator konferencije je agencija GMS d.o.o. (General Mystery Shopping), prva i jedina specijalizirana agencija za mystery shopping u Bosni i Hercegovini, članica medjunarodnog udruženja mystery shopping providera MSPA.

GMS / eKapija

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave