Poslovna konferencija "Customer Service Day / Dan posvećen kvalitetu usluge" - 06. 11. 2007. godine, kongresna dvorana hotela Radon Plaza, Sarajevo
Sarajevo je ponovo domaćin druge po redu regionalne konferencije "Dan posvećen kvalitetu usluge / Customer Service Day" 06. 11. 2007. godine u hotelu Radon Plaza. Ovogodišnja konferencija planirana je tako da se dotakne glavnog generatora profita, a to je kupac/klijent, njegovo veličanstvo.
Konferencija ima za cilj menadžerima razriješiti nedoumice kada je u pitanju kvalitet usluge kao strateške prednosti kompanije, te da im pomogne u realizaciji poslovnih ciljeva.
Pokušat ćemo odgovoriti na neka od pitanja:
- konzumenti kao najvažniji generatori profita?
- tržišna segmentacija kupaca i mystery shopping?
- šta znači brendirani kvalitet usluge?
- investiranje u izgradnju lojalnih odnosa sa kupcima/klijentima?
- čovjek/prodavač najvažnija karika u lancu prodaje ili transakcije?
- postizanju tržišnog uspjeha kroz pružanje kvaliteta usluge?
Konferencija je namijenjena poslovnim ljudima uključenim u unapređenju prodaje, podizanju kvaliteta usluge, komunikaciji sa potrošačima, managerima kvalitete, PR managerima, članovima Uprave, poput Predsjednika i članova uprava, strateških managera, HR direktora, poslovnih analitičara, vođa odjela, itd.
Domaćin konferencije je m:tel, kompanija koja u oblasti telekomunikacija pruža usluge jedinstvene u BiH i nameće trendove u kreiranju ukupnog iskustva korisnika.
Govornici ovogodišnje konferencije dolaze iz Bosne i Hercegovine, zemalja regije i zapadne Evrope: Gospođa Veronica Karlsson, CEO Better Business World Wide; gospodin Selen Balić, Direktor Plive za Bosnu i Hercegovinu; gospodin Dragan Munjiza istaknuti konsultant te savjetnik i član uprave brojnih hrvatskih kompanijia; gospođica Lejla Hadžiabdić marketing manadžer Microsoft BiH; gospođa Marija Ištok Novak, predavač na Fakultetu političkih nauka u Zagrebu, te vlasnica i direktorica Gendar d.o.o.; gospođa Kristina Horbec, direktorica Heraklea d.o.o.; gospođica Melnisa Šabović, izvršna direktorica GMS-a; Goran Božić, direktor za marketing i prodaju Telekoma Srpske.
Organizator konferencije je agencija GMS d.o.o. (General Mystery Shopping), prva i jedina specijalizirana agencija za mystery shopping u Bosni i Hercegovini, članica medjunarodnog udruženja mystery shopping providera MSPA.
GMS / eKapija
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.
-
GMS d.o.o. Sarajevo
ulica Branilaca Šipa br. 10 71000 Sarajevo -
Telekom Srpske a.d. Banja Luka Mtel a.d. Banja Luka
Ulica Vuka Karadžića broj 2 78000 Banja Luka -
Pliva d.o.o. Sarajevo
ul. Trg Heroja broj 10 71000 Sarajevo -
Microsoft BiH d.o.o. Sarajevo
ul. Fra Anđela Zvizdovića br.1 71000 Centar -
AVAZ d.o.o. Sarajevo
ul. Džemala Bijedića br. 185 71000 Sarajevo