Ključni aspekti modernog poslovanja izgradnja i jačanje poslovnih vještina
Seminar je namijenjen poslovnim ljudima svih profila direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima-cama, asistentima-cama..
KLJUČNI ASPEKTI MODERNOG POSLOVANJA
IZGRADNJA I JAČANJE PRAKTIČNIH POSLOVNIH VJEŠTINA
Opatija, 26. – 28.06.2019. godine
SEMINAR NAMIJENJEN
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo, javne nabavke i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih rezultata.
CILJEVI SEMINARA
- Razvoj ključnih poslovnih vještina u modernom poslovanju
- Usvajanje alata i tehnika izgradnje savremenih radnih kompetencija
- Povećanje produktivnosti i motivacije u ključnim trenutcima
- Metode kako raditi prave stvari na pravi način (efikasnost i efektivnost)
- Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
- Određivanje psihološkog profila i razumijevanje samog sebe
- Unapređenje kvalitete rada i organizacije poslovanja
- Odabir “prave reakcije“ u svakoj poslovnoj situaciji
- Efikasniji rad sa osobama iz poslovnog okruženja
SADRŽAJ SEMINARA
- Praktične poslovne vještine u savremenom radnom okruženju
- Percepcija trenutnog radnog okruženja
- Kako razvijati svoje potencijale i efikasno rješavati probleme?
- Razumijevanje sebe
- Efikasnost i efektivnost
- Napredne komunikacijske vještine
- Komunikacija sa pretpostavljenim, kolegama i klijentima
- Rukovodioc - Zaposlenik & Zaposlenik - Rukovodioc
- Elementi i uticaj pozitivne i negativne povratne informacije (praktični primjeri)
- Važnost timskog rada i održavanja produktivne organizacijske kulture
- Pravila profesionalnosti, poslovna etika i bonton
- Kvalitetna uslužna kultura - Rad sa klijentima
- Alati i tehnike rada sa “teškim“ osobama
- Uticaj na druge (tehnike i trikovi)
- Izrada plana za efikasno upravljanje vremenom
- Ključni aspekt modernog poslovanja - Motivacija i samomotivacija
- Razumijevanje ličnog i interpersonalnog konflikta
- Razvoj vještina ophođenja sa emocijama, predrasudama i različitostima
- Važnost percepcije u donošenju odluka
- Emocionalna inteligencija u poslu
PREDAVAČI
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
Goran Ristić, dipl. psiholog
Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom
RASPORED SEMINARA
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 26.06.2019.
09:30 - 16:00 četvrtak 27.06.2019.
09:00 - 11:00 petak 28.06.2019.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: ONLINE REGISTRACIJA
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme.
Broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 18.06.2019.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel: +38733621268
Fax: +3873362 273
Mob: +38761307131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.