Savremeni pristup u radu sa klijentima/ strankama i kupcima
Vaši nezadovoljni klijenti, predstavljaju Vaš najveći izvor za učenje i poboljšavanje rada.
SAVREMENI PRISTUP U RADU SA KLIJENTIMA/ STRANKAMA I KUPCIMA
PRINCIPI UTICAJA I UPRAVLJANJE ODNOSIMA
PRIMJENA SAVREMENIH METODA, TEHNIKA I PSIHOLOŠKIH TRIKOVA
“SOFT SKILLS“ VJEŠTINE
EMOCIONALNA INTELIGENCIJA (EQ)
Vlašić, 30.09. - 02.10.2020.
SEMINAR NAMIJENJEN
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, policijskim službenicima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora koji pri obavljanju svojih poslovnih zadataka komuniciraju i dolaze u neposredan kontakt sa sadašnjim ili potencijalnim klijentima/strankama i za sve one koji žele unaprijediti emocionalnu inteligenciju i steći savremene vještine potrebne za unapređenje odnosa sa klijentima/strankama i kupcima.
CILJEVI I SVRHA
- Shvatanje tradicionalnog i savremenog pristupa u radu sa klijentima/strankama i kupcima
- Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
- Unapređenje kvaliteta rada sa klijentima/strankama, kupcima i saradnicima
- Jačanje profesionalnih odnosa i usvajanje alata za povećanje motivacije u radu
- Upravljanje situacijom u teškim trenutcima sa zahtjevnim ("teškim") ljudima
- Razumijevanje sopstvenog ponašanja u odnosima sa drugima
- Naučiti “čitanje“ skrivenih poruka i kako NE pretvoriti u DA kroz savremene vještine komunikacije
- Opremiti učesnika znanjima i istrenirati modele koji će osigurati brzu primjenu u dnevnim aktivnostima odmah nakon seminara
- Razvijanje ključnih kompetencija uticaja na klijente/stranke i kupce
- Metode i tehnike razvoja emocionalne inteligencije
- Usvajanje tehnika i trikova za unapređenje uslužne kulture
Vaši nezadovoljni klijenti, predstavljaju Vaš najveći izvor za učenje i poboljšavanje rada. Klijenti ne zahtijevaju da budete savršeni, nego da riješite problem kada nastane.
SADRŽAJ
- Tradicionalna i savremena uslužna kultura
- Savremene metode - svjetski trendovi u radu sa klijentima
- Određivanje profila klijenta/stranke i kupca
- Važnost reputacije i ugleda organizacije
- Poslovni bonton i kultura poslovnog ponašanja
- Upravljanje vremenom i efikasno izvršavanje zadataka
- Priprema - Lični stav - Faktor samopouzdanja
- Neverbalnom i paraverbalnom komunikacijom do cilja
- Čitanje neverbalnih znakova kod klijenata/stranaka i kupaca
- Kreiranje uvjerljivog načina komunikacije prilagođenog proizvodu
- Primanje i davanje povratnih informacija - “Feedback“
- Tehnike eliminisanja najčešćih grešaka, sumnji i primjedbi
- Kako da ostavite utisak profesionalca i kako se riješiti strahova i neugode?
- Suzbijanje i upravljanje negativnim emocijama u zahtjevnim situacijama
- Razvijanje vještina inteligentne upotrebe emocija sa “teškim“ osobama
- Kanalisanje stresa u radnu motivaciju
- Razvijanje samopouzdanja kroz problemske situacije
- Uticaj na sopstveno ponašanje kroz promjenu percepcije
- Emocionalna inteligencija kao poslovni alat
- Savremene metode i tehnike razvoja emocionalne inteligencije
- Otkrivanje indirektnih signala pomoću emocionalne inteligencije
- Metode, tehnike i trikovi uticaja (svjesna i nesvjesna manipulacija)
PREDAVAČ
Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
RASPORED RADA
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 30.09.2020.
09:30 - 16:00 četvrtak 01.10.2020.
09:00 - 11:00 petak 02.10.2020.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika.
Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK
Broj učesnika na seminaru je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 24.09.2020.
KONTAKT INFORMACIJE:
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel: +38733621268
Fax: +38733621273
Mob: +38761307131
Mob: +38761267373
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
FB: www.facebook.com/kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.