Javne nabavke u doba krize

25.01.2021. 08:19 / Izvor: Akta.ba
Javne nabavke u doba krize

Seminar je namijenjen predstavnicima ugovornih organa i privrednih subjekata koji na bilo koji način učestvuju u postupcima javnih nabavki.

JAVNE NABAVKE U DOBA KRIZE

NOVOSTI I AKTUELNOSTI

PRIMJENA U PRAKSI

PRAKTIČNI PRIMJERI

Vlašić

10. - 12.02.2021.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen predstavnicima ugovornih organa i privrednih subjekata koji na bilo koji način učestvuju u postupcima javnih nabavki. Teme predviđene za ovaj seminar su od koristi osobama koje su na direktan ili indirektan način uključene u javne nabavke, faze pripreme za nabavku/planiranje, pripremu TD, realizaciju ugovora, pripremu ponuda, osobama koje odgovaraju na zahtjeve iz TD te za sve učesnike uključene u proceduru provođenja postupka javne nabavke. Predložene teme ne ograničavaju učesnike da tokom seminara diskutuju, raspravljaju i postavljaju pitanja o drugim temama, problemima u sistemu javnih nabavki u BiH.

CILJEVI I SVRHA

Seminar ima za cilj da približi određene teme učesnicima, da se pokušaju riješiti određeni problemi sa kojima se učesnici susreću u praksi te da se otklone dileme sa kojima se susreću ugovorni organi i privredni subjekti. Približiti sistem javnih nabavki svim učesnicima, od faze pripreme postupka/planiranja nabavke, izrade tenderske dokumentacije, procedure izbora najpovoljnijeg ponuđača, do realizacije ugovora. Približiti učesnicima seminara način postupanja ugovornog organa u određenim okolnostima i postupanje privrednog subjekta odnosno ponuđača/dobavljača.

SADRŽAJ

  • Značaj javnih nabavki
  • Dijagram toka - proces javne nabavke
  • Značaj internih akata UO o javnim nabavkama
  • Istraživanje tržišta i planiranje nabavke
  • Kriterij za dodjelu ugovora: najniža cijena i ekonomski najpovoljnija ponuda
  • Priprema tenderske dokumentacije - novosti i stavovi AJN BiH
  • Priprema ponude - Kako odgovoriti na zahtjeve iz tenderske dokumentacije?
  • Šta ponuđač može učiniti da zaštiti svoje interese?
  • Gdje griješimo prilikom prijave na tendere? Zašto?
  • Pregled i ocjena ponuda (evaluacija)
  • E-aukcija (umanjenje pozicija nakon e-aukcije / stav AJN BiH)
  • Žalba - suspenzivno dejstvo žalbe
  • Realizacija ugovora
  • Postupanje ugovornog organa:

                 -Način korištenja informacionog sistema e-nabavke

                 -Stavovi AJN BiH

                 -Pojašnjenje tenderske dokumentacije

                 -Prijem ponuda

                 -Prijem i kontrola dokumentacije izabranog ponuđača nakon odluke o izboru

                 -Postupanje sa bankarskom garancijom za dobro izvršenje posla

  • Izuzeća od primjene odredbi Zakona o javnim nabavkama
  • Pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci
  • Preferencijalni tretman domaćeg
  • Posebna tema - praćenje postupaka javnih nabavki

PREDAVAČ

Bojan Ždrale, dipl. oec. - Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II - training of treners - ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“.

MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE

Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i pilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

EFIKASNE METODE ZAŠTITE  MENTALNOG ZDRAVLJA I POVEĆANJE MOTIVACIJE KOD ZAPOSLENIKA U VANREDNIM SITUACIJAMA

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

RASPORED RADA

09:30 - 16:00 srijeda    10.02.2021.

09:30 - 16:00 četvrtak  11.02.2021.

09:00 - 11:00 petak      12.02.2021.

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, vaše probleme pokušavamo riješiti kroz zajedničku diskusiju i praktične primjere. Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom  radu te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći optimalno rješenje. Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 05.02.2021.

 

KONTAKT INFORMACIJE:

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

 

A:  Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T:  +387 33 621 268    
F:  +387 33 621 273 
M: +387 61 307 131

E:  info@kventum.ba 
W: www.kventum.ba

Fb: facebook.com/kventum.ba

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave