Procesi uvođenja finansijskog upravljanja i kontrole
Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i prilagođavanje radnih zadataka.
INTERAKTIVNI SEMINAR SA PRAKTIČNIM PRIMJERIMA
PROCESI UVOĐENJA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE
POPIS I MAPE POSLOVNIH PROCESA
OBRAZAC ZA UTVRĐIVANJE I PROCJENU RIZIKA
REGISTAR RIZIKA
Neum, 16. - 18.06.2021.
SEMINAR NAMIJENJEN
Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima organizacijskih jedinica, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, finansijskim i drugim službenicima te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju FUK-a.
CILJEVI I SVRHA
-
Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora za FUK
-
Definisanje obaveza i dužnosti članova radne grupe za FUK
-
Praktično popunjavanje obrazaca neophodnih za uspostavljanje FUK-a
-
Pravilno uspostavljanje strategije upravljanja rizicima
-
Razmatranje i detaljno značenje akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK-a
SADRŽAJ
-
Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
-
Uvod u FUK – teorija i praksa
-
pifc – definicija – djelokrug – svrha – osnovne karakteristike
-
Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a
-
važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica
-
Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavljanje internih kontrola
-
Godišnje izvještavanje o internim kontrolama
-
obrazac GI-IK
-
Uspostavljanje i sprovođenje FUK-a u skladu sa propisima
-
Uputstva za izradu poslovnih procesa
-
popisi poslovnih procesa
-
mape poslovnih procesa
-
obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
-
registar rizika
-
Praktični prikaz popunjavanja obrasca GI-IK
PREDAVAČ
Boris Sesar, dipl. oec. - smjer finansije i računovodstvo.
Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE
Ključni cilj implementacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i prilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.
-
ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA NA RADNOM MJESTU
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.
RASPORED RADA
09:30 - 16:00 srijeda 16.06.2021.
09:30 - 16:00 četvrtak 17.06.2021.
09:00 - 11:00 petak 18.06.2021.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
- Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 04.06.2021.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 10.06.2021.
KONTAKT INFORMACIJE
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
A: Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T: +387 33 621 268
F: +387 33 621 273
M: +387 61 307 131
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.