Kventum: Interaktivni specijalistički seminar

20.10.2021. 08:53 / Izvor: Akta.ba
Kventum

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 5.11.2021.

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

 

TEORIJA, PRAKSA I NOVOSTI U JAVNIM NABAVKAMA


LANAC ODGOVORNOSTI NADREĐENIH & KOLUZIJA I KORUPCIJA

CIKLUS NABAVKE & KOMPARATIVNI PRIKAZ ZJN BiH / ZJN CG / ZJN SR

PRAVNA ZAŠTITA & NOVOSTI: IZMJENE I DOPUNE ODREDBI ZJN

RJEŠAVANJE PROBLEMA TD & PRAVILNA PRIMJENA ZJN U PRAKSI

Beograd

17. - 19.11.2021.

UVOD U TEME

Posljednjih godina javne nabavke postale su vrlo značajan segment rada svake ozbiljne organizacije. Bilo da je riječ o državnim organima ili javnim preduzećima koji vrše određenu nadležnost u javnom interesu ili ponuđačima koji nastoje dobiti javne ugovore, profesija službenika za nabavke i  stručnih lica u firmi koji pripremaju ponude i realizuju javne ugovore, raste na značaju i cijeni.

Dodatno, izbijanjem pandemije uzrokovane virusom Covid-19 važnost nabavki je sa jedne strane još više došla do izražaja, a sa druge strane nabavke su još više stavljene pod lupu. Problemi u nabavkama dovode do prekida u adekvatnom funkcionisanju ciklusa nabavke, dovode u pitanje adekvatnu pripremu tenderske dokumentacije u kratkim vremenskim rokovima, stvaraju ponuđačima pritisak kod pripreme ponuda, dovode do grešaka prilikom ocjena ponuda, povećavaju mogućnost ulaganja žalbi, dovode u pitanje da li će ugovor biti na vrijeme potpisan te čitav niz problema u realizaciji ugovora zbog grešaka iz prethodnih faza postupka.

Zbog svih navedenih razloga za vas smo pripremili interaktivni specijalistički seminar sa izborom tema kojima adresiramo sva navedena pitanja i fokusiramo se na njihovo rješavanje.

SEMINAR NAMIJENJEN

Uposlenicima u ugovornim organima, svim predstavnicima ugovornih organa, ministrima, direktorima, načelnicima/gradonačelnicima i dr. koji su odgovorni za postupanje ugovornih organa u postupcima javnih nabavki, predstavnicima ugovornih organa institucija i tijela vlasti, javnih subjekata i javnih preduzeća, ponuđačima - stručnim licima ponuđača koja učestvuju u pripremi ponuda u postupcima javnih nabavki i odgovornim licima ponuđača, članovima komisija za javne nabavke, direktorima, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, internoj reviziji unutar ugovornih organa, advokatima koji se bave slučajevima javnih nabavki, novinarima, privrednim subjektima, kao i svim osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki te imaju odgovornost u postupcima javnih nabavki ili su iz bilo kojih razloga zainteresovani za oblast javnih nabavki.

CILJEVI I SVRHA

  • Rješavanje problema sa kojima se učesnici (ugovorni organi i privredni subjekti) susreću u praksi
  • Upoznavanje sa funkcionisanjem ciklusa javnih nabavki u odnosu na komparativna zakonska rješenja u BiH, Crnoj Gori i Srbiji
  • Približiti sistem javnih nabavki svim učesnicima od faze pripreme postupka/planiranja nabavke, izrade tenderske dokumentacije, procedure izbora najpovoljnijeg ponuđača do realizacije ugovora
  • Usvajanje znanja o načinu postupanja ugovornog organa u određenim okolnostima i postupanje privrednog subjekta odnosno ponuđača/dobavljača
  • Upoznavanje sa pravnom zaštitom, načinom izvršenja rješenja URŽ-a i njihov uticaj na ishod postupka
  • Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
  • Bolje razumijevanje lanca odgovornosti - prekršajna i krivična odgovornost
  • Koluzija i njen uticaj na sistem nabavki
  • Efikasniji i jednostavniji rad na poslovima nabavki i kod ugovrnih organa/ponuđača koji imaju usvojene dobre prakse nabavki
  • Priprema za novine koje donosi ZIDZJN

SADRŽAJ I PREDAVAČI

LANAC ODGOVORNOSTI NADREĐENIH & KOLUZIJA I KORUPCIJA

  • Odgovornost i uloga pojedinca u postupku javne nabavke
  • Prekršajna i krivična odgovornost
  • Korupcija i kako se prepoznaje 
  • Koluzija i njen uticaj na ciklus nabavke i ugovorni organ

Đenan Salčin, dipl. oec.

Certificirani trener za javne nabavke i konsultant za druge poslovne oblasti

CIKLUS NABAVKE & KOMPARATIVNI PRIKAZ ZJN BiH / ZJN CG / ZJN SR

  • Faze ciklusa javne nabavke
  • Gdje nastaju greške u ciklusu nabavke
  • Komparativni prikaz ZJN BiH, ZJN CG i ZJN SR
  • Razmjena dobrih regionalnih praksi JN 

Josip Jakovac, dipl. iur.

Međunarodni master upravljanja javnim nabavkama, regionalni trener trenera javnih nabavki višekorisničkog ToT projekta Evropske komisije i trener javnih nabavki AJN.

PRAVNA ZAŠTITA & NOVOSTI: IZMJENE I DOPUNE ODREDBI ZJN

  • Priprema i pisanje žalbe
  • Postupanje po žalbi
  • Praksa URŽ-a/KRŽ-a i Suda BiH
  • Izmjene i dopune Zakona o javnim nabavkama - šta donose u praksi

Ivana Grgić, mr. oec.

Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH. Završila master studije “International Master in Public Procurement Management”.

RJEŠAVANJE PROBLEMA TD & PRAVILNA PRIMJENA ZJN U PRAKSI

  • Priprema za postupak javne nabavke
  • Tenderska dokumentacija
  • Pregled i ocjena ponuda
  • E-aukcija

Bojan Ždrale, dipl. oec.

Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II - training of treners - ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“.

RADIONICE IZ OBLASTI JAVNIH NABAVKI

Učesnici mogu birati jednu od ponuđenih radionica koje će se paralelno održavati.

DEBATA NA TEMU PROBLEMA IZ PRAKSE JAVNIH NABAVKI

  • Debata na temu aktuelnih problema iz prakse javnih nabavki sa ciljem pronalaženja najboljeg rješenja za date probleme.
  • U debati učestvuju i predavači i učesnici / rad u grupama.

RJEŠAVANJE SLUČAJEVA IZ PRAKSE JAVNIH NABAVKI

  • Učesnici seminara odluke o zadatim problemima donose iz uloge članova Ureda za razmatranje žalbi / rad u grupama.
  • Analiza aktuelnih problema iz oblasti javnih nabavki, sa ciljem pronalaženja adekvatnog i zakonitog rješenja za date probleme.

SAVJETOVANJE I RJEŠAVANJE PROBLEMA IZ OBLASTI JAVNIH NABAVKI

  • Kafa sa predavačem
  • Individualno savjetovanje i rješavanje problema sa kojima se učesnik susreće na radnom mjestu

RASPORED RADA

17.11.2021. Srijeda

09:30 – 10:00  REGISTRACIJA

               Registracija učesnika

               Pozdravna riječ ispred Kventum d.o.o.

               Upoznavanje sa  ciljevima, načinom i rasporedom rada

                Predstavljanje učesnika   

10:00 – 10:20  UVOD

               Predstavljanje predavača

               Upoznavanje sa oblastima seminara

10:20 – 11:30   1 MODUL

11:30 – 12:00    Kafe i “snack“ pauza

12:00 – 13:10   2 MODUL

13:10 – 13:20     Kratka pauza

13:20 – 14:30   3 MODUL

14:30 – 14:50    Kafe pauza

14:50 – 16:00    4 MODUL

18.11.2021. Četvrtak

09:30 – 10:40    5 MODUL

10:40 – 10:50    Kratka pauza

10:50 – 12:00    6 MODUL

12:00 – 12:30    Kafe i “snack“ pauza

12:30 – 13:40   7 MODUL

13:40 – 13:50    Kratka pauza

13:50 – 15:00   8 MODUL

15:00 – 15:15    Kafe pauza

15:15 – 16:00    9 MODUL - RADIONICE

19.11.2021. Petak

09:00 – 10:30   10 MODUL

                Diskusija

            Završne riječi

10:30 – 11:00  ZAVRŠNI DIO

               Evaluacija - popunjavanje evaluacijskog lista

               Podjela uvjerenja o usavršavanju / certifikata

               Odjava iz hotela

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, vaše probleme pokušavamo riješiti kroz zajedničku diskusiju i praktične primjere.

Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom radu te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći optimalna rješenja.

Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere.

Kroz interaktivni način rada i radionice bit će omogućeno praktično rješavanje problema sa ciljem ostvarenja dugoročnih i strateških ciljeva organizacije iz oblasti nabavki.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!


                                                            Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 5.11.2021.
 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF pdf

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINKli


                                                                                         Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
                                                                                                                            
                                                                                           Prijave traju do 10.11.2021.

 KONTAKT INFORMACIJE

KVENTUM  d.o.o.   


Poslovno-edukativni centar

A:  Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T:  +387 33 621 268    
F:  +387 33 621 273 
M: +387 61 307 131

E:  info@kventum.ba 
W: www.kventum.ba

Fb: facebook.com/kventum.ba 

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave