Interaktivni specijalistički seminar: Teorija, praksa i novosti u javnim nabavkama

14.02.2022. 13:00 / Izvor: Akta.ba
Kventum

Kventum organizuje interaktivni specijalistički seminar Teorija, praksa i novosti u javnim nabavkama.

INTERAKTIVNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

TEORIJA, PRAKSA I NOVOSTI U JAVNIM NABAVKAMA

LANAC ODGOVORNOSTI NADREĐENIH & KOLUZIJA I KORUPCIJA

CIKLUS NABAVKE & KOMPARATIVNI PRIKAZ ZJN BiH / ZJN CG / ZJN SR

PRAVNA ZAŠTITA & NOVOSTI: IZMJENE I DOPUNE ODREDBI ZJN

RJEŠAVANJE PROBLEMA TD & PRAVILNA PRIMJENA ZJN U PRAKSI

Beograd

 16. - 18.03.2022. 

UVOD U TEME

Posljednjih godina javne nabavke postale su vrlo značajan segment rada svake ozbiljne organizacije. Bilo da je riječ o državnim organima ili javnim preduzećima koji vrše određenu nadležnost u javnom interesu ili ponuđačima koji nastoje dobiti javne ugovore, profesija službenika za nabavke i  stručnih lica u firmi koji pripremaju ponude i realizuju javne ugovore, raste na značaju i cijeni.

Dodatno, izbijanjem pandemije uzrokovane virusom Covid-19 važnost nabavki je sa jedne strane još više došla do izražaja, a sa druge strane nabavke su još više stavljene pod lupu. Problemi u nabavkama dovode do prekida u adekvatnom funkcionisanju ciklusa nabavke, dovode u pitanje adekvatnu pripremu tenderske dokumentacije u kratkim vremenskim rokovima, stvaraju ponuđačima pritisak kod pripreme ponuda, dovode do grešaka prilikom ocjena ponuda, povećavaju mogućnost ulaganja žalbi, dovode u pitanje da li će ugovor biti na vrijeme potpisan te čitav niz problema u realizaciji ugovora zbog grešaka iz prethodnih faza postupka.

Zbog svih navedenih razloga za vas smo pripremili interaktivni specijalistički seminar sa izborom tema kojima adresiramo sva navedena pitanja i fokusiramo se na njihovo rješavanje.

SEMINAR NAMIJENJEN

Uposlenicima u ugovornim organima, svim predstavnicima ugovornih organa, ministrima, direktorima, načelnicima/gradonačelnicima i dr. koji su odgovorni za postupanje ugovornih organa u postupcima javnih nabavki, predstavnicima ugovornih organa institucija i tijela vlasti, javnih subjekata i javnih preduzeća, ponuđačima - stručnim licima ponuđača koja učestvuju u pripremi ponuda u postupcima javnih nabavki i odgovornim licima ponuđača, članovima komisija za javne nabavke, direktorima, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, internoj reviziji unutar ugovornih organa, advokatima koji se bave slučajevima javnih nabavki, novinarima, privrednim subjektima, kao i svim osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki te imaju odgovornost u postupcima javnih nabavki ili su iz bilo kojih razloga zainteresovani za oblast javnih nabavki.

CILJEVI I SVRHA

  • Rješavanje problema sa kojima se učesnici (ugovorni organi i privredni subjekti) susreću u praksi
  • Upoznavanje sa funkcionisanjem ciklusa javnih nabavki u odnosu na komparativna zakonska rješenja u BiH, Crnoj Gori i Srbiji
  • Približiti sistem javnih nabavki svim učesnicima od faze pripreme postupka/planiranja nabavke, izrade tenderske dokumentacije, procedure izbora najpovoljnijeg ponuđača do realizacije ugovora
  • Usvajanje znanja o načinu postupanja ugovornog organa u određenim okolnostima i postupanje privrednog subjekta odnosno ponuđača/dobavljača
  • Upoznavanje sa pravnom zaštitom, načinom izvršenja rješenja URŽ-a i njihov uticaj na ishod postupka
  • Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
  • Bolje razumijevanje lanca odgovornosti - prekršajna i krivična odgovornost
  • Koluzija i njen uticaj na sistem nabavki
  • Efikasniji i jednostavniji rad na poslovima nabavki i kod ugovrnih organa/ponuđača koji imaju usvojene dobre prakse nabavki
  • Priprema za novine koje donosi ZIDZJN

SADRŽAJ I PREDAVAČI

LANAC ODGOVORNOSTI NADREĐENIH & KOLUZIJA I KORUPCIJA

  • Odgovornost i uloga pojedinca u postupku javne nabavke
  • Prekršajna i krivična odgovornost
  • Korupcija i kako se prepoznaje 
  • Koluzija i njen uticaj na ciklus nabavke i ugovorni organ

Đenan Salčin, dipl. oec.

Certificirani trener za javne nabavke i konsultant za druge poslovne oblasti

CIKLUS NABAVKE & KOMPARATIVNI PRIKAZ ZJN BiH / ZJN CG / ZJN SR

  • Faze ciklusa javne nabavke
  • Gdje nastaju greške u ciklusu nabavke
  • Komparativni prikaz ZJN BiH, ZJN CG i ZJN SR
  • Razmjena dobrih regionalnih praksi JN 

Josip Jakovac, dipl. iur.

Međunarodni master upravljanja javnim nabavkama, regionalni trener trenera javnih nabavki višekorisničkog ToT projekta Evropske komisije i trener javnih nabavki AJN.

PRAVNA ZAŠTITA & NOVOSTI: IZMJENE I DOPUNE ODREDBI ZJN

  • Priprema i pisanje žalbe
  • Postupanje po žalbi
  • Praksa URŽ-a/KRŽ-a i Suda BiH
  • Izmjene i dopune Zakona o javnim nabavkama - šta donose u praksi

Ivana Grgić, mr. oec.

Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH. Završila master studije “International Master in Public Procurement Management”.

RJEŠAVANJE PROBLEMA TD & PRAVILNA PRIMJENA ZJN U PRAKSI

  • Priprema za postupak javne nabavke
  • Tenderska dokumentacija
  • Pregled i ocjena ponuda
  • E-aukcija

Bojan Ždrale, dipl. oec.

Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II - training of treners - ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“.

RADIONICE IZ OBLASTI JAVNIH NABAVKI

Učesnici mogu birati jednu od ponuđenih radionica koje će se paralelno održavati.

DEBATA NA TEMU PROBLEMA IZ PRAKSE JAVNIH NABAVKI

  • Debata na temu aktuelnih problema iz prakse javnih nabavki sa ciljem pronalaženja najboljeg rješenja za date probleme.
  • U debati učestvuju i predavači i učesnici / rad u grupama.

RJEŠAVANJE SLUČAJEVA IZ PRAKSE JAVNIH NABAVKI

  • Učesnici seminara odluke o zadatim problemima donose iz uloge članova Ureda za razmatranje žalbi / rad u grupama.
  • Analiza aktuelnih problema iz oblasti javnih nabavki, sa ciljem pronalaženja adekvatnog i zakonitog rješenja za date probleme.

SAVJETOVANJE I RJEŠAVANJE PROBLEMA IZ OBLASTI JAVNIH NABAVKI

  • Kafa sa predavačem
  • Individualno savjetovanje i rješavanje problema sa kojima se učesnik susreće na radnom mjestu

RASPORED RADA

I DAN

16.03.2022. Srijeda

09:30 – 10:00      REGISTRACIJA

  • Registracija učesnika
  • Pozdravna riječ ispred Kventum d.o.o.
  • Upoznavanje sa  ciljevima, načinom i rasporedom rada
  • Predstavljanje učesnika   

10:00 – 10:20      UVOD

  • Predstavljanje predavača
  • Upoznavanje sa oblastima seminara

10:20 – 11:30     1 MODUL

11:30 – 12:00    Kafe i “snack“ pauza

12:00 – 13:10    2 MODUL

13:10 – 13:20     Kratka pauza

13:20 – 14:30   3 MODUL

14:30 – 14:50    Kafe pauza

14:50 – 16:00     4 MODUL

II DAN

17.03.2022. Četvrtak

09:30 – 10:40    5 MODUL

10:40 – 10:50    Kratka pauza

10:50 – 12:00    6 MODUL

12:00 – 12:30    Kafe i “snack“ pauza

12:30 – 13:40   7 MODUL

13:40 – 13:50    Kratka pauza

13:50 – 15:00    8 MODUL

15:00 – 15:15    Kafe pauza

15:15 – 16:00    9 MODUL - RADIONICE

 III DAN

18.03.2022. Petak

09:00 – 10:30     10 MODUL

  • Diskusija
  • Završne riječi

10:30 – 11:00     ZAVRŠNI DIO

  • Evaluacija - popunjavanje evaluacijskog lista
  • Podjela uvjerenja o usavršavanju / certifikata
  • Odjava iz hotela

METODOLOGIJA RADA

  • Seminar je visoko interaktivan, vaše probleme pokušavamo riješiti kroz zajedničku diskusiju i praktične primjere.
  • Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom radu te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći optimalna rješenja.
  • Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere.
  • Kroz interaktivni način rada i radionice bit će omogućeno praktično rješavanje problema sa ciljem ostvarenja dugoročnih i strateških ciljeva organizacije iz oblasti nabavki.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 04.03.2022.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 10.03.2022.

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave