Efikasniji i brži rad kroz primjenu naprednog kancelarijskog i arhivskog poslovanja

31.08.2022. 12:27 / Izvor: Akta.ba
kventum

Ojačati kapacitete zaposlenih u organima uprave i jedinicama lokalne samouprave, kao i privrednim društvima, ustanovama i drugim pravnim licima, u smislu sticanja teorijskog znanja iz oblasti kancelarijskog poslovanja i vještine primjene znanja u praksi.

INTERAKTIVNI SEMINAR

EFIKASNIJI I BRŽI RAD KROZ PRIMJENU NAPREDNOG KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA

 

VEZA SA NIZOM DRUGIH PROPISA

PROŠIRIVANJE I PROVOĐENJE U SKLADU SA SAVREMENIM PROPISIMA I OKRUŽENJEM

IT TEHNOLOGIJE U ADMINISTRATIVNIM POSLOVIMA

POSTUPAK SA OSJETLJIVOM DOKUMENTACIJOM I INFORMACIJAMA

 

Neum

28. - 30.09.2022.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Ojačati kapacitete zaposlenih u organima uprave i jedinicama lokalne samouprave, kao i privrednim društvima, ustanovama i drugim pravnim licima, u smislu sticanja teorijskog znanja iz oblasti kancelarijskog poslovanja i vještine primjene znanja u praksi
  • Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa aktima od njihovog nastanka (prijema) do otpreme i arhiviranja
  • Unapređenje i poboljšanje efikasnosti obavljanja kancelarijskog poslovanja uvođenjem elektronskog kancelarijskog poslovanja uz primjenu elektronske identifikacije u internoj i eksternoj komunikaciji
  • Posebni ciljevi se svode na proširivanje i sprovođenje postupka kancelarijskog poslovanja - prijem dokumenata i klasifikaciju materijala, sređivanje arhive i dokumentacije, vođenje evidencije i dostavljanje pošte, arhiviranje dokumentacije i slično
  • Uključivanje polaznika seminara u interaktivni rad, kroz razmjenu iskustava i praktičnih primjera, što doprinosi sticanju novih znanja i vještina

 

SADRŽAJ

  • Načela kancelarijskog poslovanja
  • Organizacija pisarnice
  • Prijem, otvaranje, pregledanje, označavanje, evidentiranje i raspoređivanje pošte
  • Razvrstavanje na akte upravnog postupka i akte poslovanja
  • Klasifikacija predmeta i akata
  • Zavođenje predmeta i akata
  • Knjige evidencije
  • Administrativno-tehnička obrada akata
  • Sastavni dijelovi akta
  • Upotreba faksimila i pečata na aktima sa faksimilom
  • Interna dostava predmeta i akata
  • Vraćanje predmeta pisarnici
  • Razvođenje predmeta i akata
  • Otpremanje pošte
  • Čuvanje i upravljanje dokumentacijom
  • Čuvanje dokumentacije u elektronskom obliku
  • Zaštita tajnih podataka i službene tajne
  • Arhiviranje dokumentacije
  • Rukovanje arhiviranim predmetima
  • Evidentiranje arhivirane dokumentacije
  • Lista kategorija registraturne građe sa rokovima čuvanja
  • Izdvajanje i uništavanje bezvrijedne dokumentarne građe
  • Predaja i preuzimanje dokumentacije
  • Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja
  • Organizacija rada i prijema stranaka, radne prostorije
  • Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja
  • Elektronsko kancelarijsko poslovanje: e-pisarnica i e-pošta

 

PREDAVAČ

Azemina Hujdur – Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive

30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

 

RASPORED RADA

09:30 - 16:00 srijeda    28.09.2022.

09:30 - 16:00 četvrtak  29.09.2022.

09:00 - 11:00 petak      30.09.2022.

 

METODOLOGIJA RADA

  • Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
  • Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja.
  • Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.

 

Prilagođavamo se grupi i pojed

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 14.09.2022.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

 

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 22.09.2022.

 

KONTAKT INFORMACIJ

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

T: +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
F:  +387 33 621 273
E:  info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I BiH

www.kventum.ba         

www.facebook.com/kventum.ba       

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave