Specijalistički seminar: Finansijsko poslovanje i procesi u organizacijama – FUK
Upoznati učesnike koji nisu direktno uključeni u finansijske i računovodstvene poslove (izvršni menadžeri, nalogodavci, djelatnici iz nefinansijskih odjela unutar organizacije) u osnovne koncepte računovodstva i finansija.
S P E C I J A L I S T I Č K I S E M I N A R
FINANSIJSKO POSLOVANJE I PROCESI U ORGANIZACIJAMA – FUK
IZGRADNJA I JAČANJE ZNANJA U PODRUČJU PLANIRANJA, PROVOĐENJA,
REALIZACIJE I KONTROLE FINANSIJSKO - RAČUNOVODSTVENIH POSLOVA
Baška Voda
07. - 09.12.2022.
SEMINAR NAMIJENJEN
Seminar je namijenjen izvršnim menadžerima, menadžerima iz nefinansijskih odjela koji imaju potrebu razumjeti osnove finansijskih principa i izvještavanja, svima koji žele naučiti kako mjeriti rezultate poslovnih odluka, početnicima u finansijama koji žele steći uvid u cjelinu finansija i uočiti razlike između finansija i računovodstva, finansijskim referentima i službenicima koji sudjeluju u procesima planiranja, knjiženja, odobravanja i evidentiranja svih finansijskih i računovodstvenih transakcija, koordinatoru i članovima radne grupe za FUK.
CILJEVI SEMINARA
- Upoznati učesnike koji nisu direktno uključeni u finansijske i računovodstvene poslove (izvršni menadžeri, nalogodavci, djelatnici iz nefinansijskih odjela unutar organizacije) u osnovne koncepte računovodstva i finansija
- Upoznati učesnike koji su direktno uključeni u finansijske i računovodstvene poslove (izvršni menadžeri, nalogodavci, djelatnici iz finansijskih odjela unutar organizacije) u osnovne koncepte računovodstva i finansija, kao i u način planiranja, provođenja, realizacije i kontrole cjelokupne finansijsko - računovodstvene dokumentacije
- Omogućiti učesnicima jasniju sliku prilikom donošenja odluka unutar organizacije o uzročno - posljedičnim vezama koje nastaju u odjelima računovodstva i finansija, osposobiti ih za preciznije i detaljnije uvide u projekcije / analizu poslovne uspješnosti organizacije, kao i osigurati povećanje produktivnosti u radu i mjerenje učinka rada
- Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora i članova za FUK
- Praktično popunjavanje obrazaca neophodnih za uspostavljanje FUK-a
- Pravilno uspostavljanje strategije upravljanja rizicima u skladu sa smjernicama
- Razmatranje i detaljno značenje akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK-a
SADRŽAJ
- Upravljanje poslovnim knjigama u finansijama i računovodstvu
- računovodstvo i knjigovodstvo
- blagajničko računovodstvo
- računovodstvene knjige
- finansijsko planiranje i izvještavanje
- Procesi u finansijama i računovodstvu
- blagajničko poslovanje - elektronska blagajna
- bruto plate i naknade, naknade troškova zaposlenih
- rashodi i izdaci za robe, usluge i radove
- službena putovanja - evidencija i kontrola naloga
- Pojam, funkcije i ciljevi interne kontrole u finansijama i računovodstvu
- Interna kontrola i komponente interne kontrole
- Metodološki okvir za provođenje Finansijskog upravljanja i kontrole - poslovni procesi u finansijama i računovodstvu
- kontrolno okruženje
- upravljanje rizicima
- kontrolne aktivnosti
- informacije i komunikacije
- praćenje i procjena sistema
- Uspostavljenje i sprovođenje FUK-a u skladu sa propisima
- Upute za izradu poslovnih procesa
PREDAVAČ
Boris Sesar, dipl. oec. - smjer finansije i računovodstvo
Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno - materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
RASPORED RADA
Registracija učesnika 09:30 – 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 07.12.2022.
09:30 - 16:00 četvrtak 08.12.2022.
09:00 - 11:00 petak 09.12.2022.
METODOLOGIJA RADA
- Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću
- Zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava
- Praktične vježbe za svakog učesnika
- Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do - 24.11.2022.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 30.11.2022.
KONTAKT INFORMACIJE
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
T: +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
F: +387 33 621 273
E: info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I BiH
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.