Savremene vještine

Ključne interpersonalne vještine i uloga motivacije u modernom radnom okruženju

11.05.2023. 12:08 / Izvor: Akta.ba
Kventum

Kventum organizuje seminar "Ključne interpersonalne vještine i uloga motivacije u modernom radnom okruženju".

INTERAKTIVNI SEMINAR

KLJUČNE INTERPERSONALNE VJEŠTINE I ULOGA MOTIVACIJE

 U MODERNOM RADNOM OKRUŽENJU

SAVREMENE VJEŠTINE POSLOVNE KOMUNIKACIJE

EMPATIJA I RJEŠAVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJA

EMOCIONALNA INTELIGENCIJA I ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA

Baška Voda  14. - 16.06.2023.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, HR menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima, sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz unapređenje interpersonalnih vještina u svakodnevnom poslovanju.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Upoznavanje sa interpersonalnim vještinama u savremenom radu
  • Bolje razumijevanje sopstvenog ponašanja i empatije u odnosima sa drugima
  • Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj interpersonalnih vještina
  • Razvoj savremenih vještina komunikacije i empatije u timskom radu
  • Percepcija - otkrivanje uzročnika koji nas koče u svakodnevnom poslovanju
  • Važnost motivacije u rješavanju poslovnih problema i situacija
  • Jačanje međuljudskih odnosa i efikasno upravljanje konfliktima
  • Metode i tehnike razvoja samosvijesti, samokontrole i motivacije
  • Odabir “prave reakcije“ - snalaženja u zahtjevnim situacijama
  • Emocionalna inteligencija - uticaj na uvjerenja i mentalne modele
  • Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja

 

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

ZIDZJN je počeo sa primjenom u punom kapacitetu od 10.12.2022. godine te je neophodno da ugovorni organi i službenici za javne nabavke blagovremeno uvedu dobru praksu primjene odredbi ZIDZJN, uz odgovarajuće znanje o istom i pravilno tumačenje novih odredbi i instituta. Primjena loše prakse često dovodi, ne samo do poništenja postupka javne nabavke, nego i do prekršajne odgovornosti kako za ugovorne organe, tako i za odgovorno lice ugovornog organa, te je neophodno upoznavanje sa pravilima postupka praćenja i prekršajnog postupka.

Privredni subjekti će se upoznati sa novim pravima i obavezama koje mogu očekivati predviđenim izmjenama i dopunama, te će kroz obuku svojih zaposlenih nastaviti pripremati kvalitetne i prije svega konkurentne ponude, po pravilima i postupcima koje donose odredbe ZIDZJN.

Kada je u pitanju uvod u zelene javne nabavke, kroz ovaj seminar će ugovorni organi kroz obuku svojih zaposlenika steći potrebno znanje i informacije u pogledu značaja zelenih javnih nabavki, uštedama i drugim benefitima koje mogu postići kako za životnu sredinu tako i za samu instituciju, dok će privredni subjekti steći neophodne informacije u pogledu budućih očekivanja od privrede kako bi spremno dočekali masovniju primjenu zelenih javnih nabavki, te ostali konkurentni na domaćem i međunarodnom tržištu.

Službenici za javne nabavke će pored teoretskih steći i praktična znanja u vezi pripreme tenderske dokumentacije i provođenja postupaka nabavki primjenom zelenih kriterijuma uz upoznavanje sa primjerima dobre prakse. Predstavnici privrednih subjekata će dobiti priliku da bolje razumiju osnovne zahtjeve kriterijuma zelenih javnih nabavki kako bi pripremili kvalitetne i prije svega konkurentne ponude.

SADRŽAJ

 

SAVREMENE VJEŠTINE POSLOVNE KOMUNIKACIJE

  • Izazovi i problemi u današnjoj poslovnoj komunikaciji
  • Kako razvijati uspješne interpersonalne odnose kroz savremenu komunikaciju?
  • Uloga percepcije i važnost interpersonalnih vještina u radnom okruženju
  • Razvoj socijalnih vještina ophođenja sa emocijama, predrasudama i različitostima
  • Efikasna komunikacija - uticaj pozitivne i negativne povratne informacije
  • Psihološke tehnike uticaja - razvoj motivacije i uspješna realizacija zadataka

 

EMPATIJA I RJEŠAVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJA

  • Kognitivna fleksibilnost - prilagođavanje misli i ponašanja u novim i neočekivanim situacijama
  • Kreativno rješavanje problema kroz stvaranje novih obrazaca ponašanja i rada
  • Umjetnost dijaloga - osnovni alat timskog učenja
  • Upravljanje međuljudskim odnosima - tradicionalne i savremene metode
  • Razumijevanje ličnog i interpersonalnog konflikta kroz empatiju
  • Sistemsko razmišljanje i percepcija - skup alata za rješavanje problema

 

EMOCIONALNA INTELIGENCIJA I ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA

  • Mentalni modeli - skriveni obrasci i fenomeni
  • Uticaj na motivaciju - tehnike promjene ponašanja i uvjerenja
  • Emocionalna inteligencija - empatija, samokontrola i svjesnost
  • Zaštita mentalnog zdravlja - organizacijski i individualni pristup
  • Kanalisanje stresa u radnu motivaciju i produktivnost
  • Mentalno zdravlje - razvoj zdravih navika na radnom mjestu

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

 

RASPORED RADA

14.06.2023. Srijeda     09:30 - 16:00

15.06.2023. Četvrtak   09:30 - 16:00

16.06.2023. Petak        09:00 - 11:00

 

METODOLOGIJA RADA

 

  • Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe i radionice.
  • Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da sve naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu.
  • Usvojene vještine pomažu učesnicima da koriste stečena znanja u potpunosti i mnogo efikasnije, sa ciljem racionalnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.
  • Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada:
  • individualni i timski rad
  • simulacija situacija
  • igranje uloga
  • studija slučajeva
  • demonstracija

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

02.06.2023.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku  PDF PROSPEKT

 

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru,

a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE

LINK

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 09.06.2023.

 

 

KONTAKT INFORMACIJE

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave