Specijalistički seminar: Elektronsko kancelarijsko poslovanje i arhiviranje

31.08.2023. 08:56 / Izvor: Akta.ba
Kventum

Kventum organizuje seminar 20. - 22.09.2023.

SPECIJALISTIČKI SEMINAR

ELEKTRONSKO (DMS) KANCELARIJSKO POSLOVANJE I ARHIVIRANJE

NOVO UPUTSTVO

ELEKTRONSKO UREDSKO POSLOVANJE U INSTITUCIJAMA BIH

ODGOVORNOSTI RUKOVODIOCA I ZADACI UPOSLENIKA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU

ZAŠTITA DOKUMENTACIJE U SISTEMU

ELEKTRONSKI POTPIS - VJERODOSTOJNOST DOKUMENTA

POSTUPAK SA OSJETLJIVOM DOKUMENTACIJOM I INFORMACIJAMA

PRIMJENA PROPISA I PRIMJERI DOBRE PRAKSE

Baška Voda

20. - 22.09.2023.

 

 

 

SEMINAR NAMIJENJEN

 

Rukovodiocima, šefovima odjela, sekretarima, administrativnim radnicima, sekretaricama, pravnicima, asistentima i asistenticama, obrađivačima predmeta, uposlenim u sektoru računovodstva i pravnom sektoru, kao i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnom i privatnom sektoru.

 

CILJEVI SEMINARA

 

  • Pojasniti primjenu propisa za obavljanje elektronskog kancelarijskog poslovanja
  • Upoznati učesnike sa novim Uputstvom o načinu vršenja uredskog poslovanja u institucijama Bosne i Hercegovine sa naglaskom na DMS
  • Upravljanje dokumentacijom u informacionom sistemu (od prijema do arhiviranja)
  • Upoznati pravila interne i eksterne komunikacije elektronskom poštom
  • Pojasniti i definisati postupak kretanja akta od otvaranja predmeta do arhiviranja
  • Uputiti i objasniti učesnicima klasifikaciju dokumentacije, određivanje rokova čuvanja, sređivanje i izlučivanje građe, arhiviranje predmeta
  • Upoznati učesnike sa evidentiranjem akata (vrste i način vođenja evidencija) sa posebnim osvrtom na dokumentaciju osjetljivog i povjerljivog sadržaja
  • Pojasniti i definisati načine prijema i otpreme pošte
  • Aktivnom interakcijom pomoći u rješavanju problema i rješavanju nedoumica koje se pojavljuju u praksi

 

SADRŽAJ

 

  • NOVO UPUTSTVO
  • Elektronsko uredsko poslovanje u institucijama BIH

 

  • UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM
  • Osnove i načela kancelarijskog poslovanja
  • Izazovi, problemi i rješenja
  • Odgovornosti i zadaci rukovodioca
  • Odgovornosti i zadaci uposlenika

 

 

  • POŠTA
  • Prijem, otvaranje i otprema
  • Pregled i signiranje
  • Evidentiranje i združivanje
  • Arhiviranje i izlučivanje registraturne građe

 

  • PISARNICA
  • Organizacija rada
  • Odgovornosti pisarnice
  • Razvrstavanje na akte upravnog postupka i akte poslovanja

 

  • FAKSIMIL
  • Upotreba faksimila u skladu sa propisom
  • Odgovornosti i obaveze rukovodioca i uposlenika
  • Problemi i rješenja

 

PREDAVAČ

 

Azemina Hujdur – Vrhovčić

Voditelj pisarnice i arhive

 

Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.

METODOLOGIJA RADA

 

  • Kroz predavanje, vježbe i interakciju obradit će se proces upravljanja aktima i spisima pisanim i elektronskim protokolom, od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
  • Učesnicima će biti prezentovano pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja u softveru elektronskog protokola
  • Kroz praktične primjere i objašnjenje svih koraka potrebnih za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate i razumiju kompleksan proces kancelarijskog poslovanja

 

RASPORED RADA

20.09.2023. Srijeda    10:00 - 16:00

21.09.2023. Četvrtak  09:30 - 16:00

22.09.2023. Petak       09:00 - 11:00

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

08.09.2023.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku PDF PROSPEKT .

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru,

a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE LINK .

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 13.09.2023.

 

KONTAKT INFORMACIJE


KVENTUM   d.o.o.      
Poslovno-edukativni centar    
T:  +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
M: +387 61 267 373
F:  +387 33 621 273
E: info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3  71 000 Sarajevo BiH

www.kventum.ba     

 

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave