Kventum
Specijalistički seminar: Elektronsko kancelarijsko poslovanje i arhiviranje
Kventum organizuje seminar 20. - 22.09.2023.
SPECIJALISTIČKI SEMINAR
ELEKTRONSKO (DMS) KANCELARIJSKO POSLOVANJE I ARHIVIRANJE
NOVO UPUTSTVO
ELEKTRONSKO UREDSKO POSLOVANJE U INSTITUCIJAMA BIH
ODGOVORNOSTI RUKOVODIOCA I ZADACI UPOSLENIKA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU
ZAŠTITA DOKUMENTACIJE U SISTEMU
ELEKTRONSKI POTPIS - VJERODOSTOJNOST DOKUMENTA
POSTUPAK SA OSJETLJIVOM DOKUMENTACIJOM I INFORMACIJAMA
PRIMJENA PROPISA I PRIMJERI DOBRE PRAKSE
Baška Voda
20. - 22.09.2023.
SEMINAR NAMIJENJEN
Rukovodiocima, šefovima odjela, sekretarima, administrativnim radnicima, sekretaricama, pravnicima, asistentima i asistenticama, obrađivačima predmeta, uposlenim u sektoru računovodstva i pravnom sektoru, kao i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnom i privatnom sektoru.
CILJEVI SEMINARA
- Pojasniti primjenu propisa za obavljanje elektronskog kancelarijskog poslovanja
- Upoznati učesnike sa novim Uputstvom o načinu vršenja uredskog poslovanja u institucijama Bosne i Hercegovine sa naglaskom na DMS
- Upravljanje dokumentacijom u informacionom sistemu (od prijema do arhiviranja)
- Upoznati pravila interne i eksterne komunikacije elektronskom poštom
- Pojasniti i definisati postupak kretanja akta od otvaranja predmeta do arhiviranja
- Uputiti i objasniti učesnicima klasifikaciju dokumentacije, određivanje rokova čuvanja, sređivanje i izlučivanje građe, arhiviranje predmeta
- Upoznati učesnike sa evidentiranjem akata (vrste i način vođenja evidencija) sa posebnim osvrtom na dokumentaciju osjetljivog i povjerljivog sadržaja
- Pojasniti i definisati načine prijema i otpreme pošte
- Aktivnom interakcijom pomoći u rješavanju problema i rješavanju nedoumica koje se pojavljuju u praksi
SADRŽAJ
- NOVO UPUTSTVO
- Elektronsko uredsko poslovanje u institucijama BIH
- UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM
- Osnove i načela kancelarijskog poslovanja
- Izazovi, problemi i rješenja
- Odgovornosti i zadaci rukovodioca
- Odgovornosti i zadaci uposlenika
- POŠTA
- Prijem, otvaranje i otprema
- Pregled i signiranje
- Evidentiranje i združivanje
- Arhiviranje i izlučivanje registraturne građe
- PISARNICA
- Organizacija rada
- Odgovornosti pisarnice
- Razvrstavanje na akte upravnog postupka i akte poslovanja
- FAKSIMIL
- Upotreba faksimila u skladu sa propisom
- Odgovornosti i obaveze rukovodioca i uposlenika
- Problemi i rješenja
PREDAVAČ
Azemina Hujdur – Vrhovčić
Voditelj pisarnice i arhive
Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.
METODOLOGIJA RADA
- Kroz predavanje, vježbe i interakciju obradit će se proces upravljanja aktima i spisima pisanim i elektronskim protokolom, od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
- Učesnicima će biti prezentovano pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja u softveru elektronskog protokola
- Kroz praktične primjere i objašnjenje svih koraka potrebnih za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate i razumiju kompleksan proces kancelarijskog poslovanja
RASPORED RADA
20.09.2023. Srijeda 10:00 - 16:00
21.09.2023. Četvrtak 09:30 - 16:00
22.09.2023. Petak 09:00 - 11:00
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do
08.09.2023.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku PDF PROSPEKT .
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru,
a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE LINK .
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 13.09.2023.
KONTAKT INFORMACIJE
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
T: +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
M: +387 61 267 373
F: +387 33 621 273
E: info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3 71 000 Sarajevo BiH
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.