INTERAKTIVNI SEMINAR

Ključna uloga motivacije i savremenih kompetencija u modernom radnom okruženju

04.09.2023. 08:19 / Izvor: Akta.ba
KVENTUM

Kventum d.o.o. organizuje novi interaktivni seminar o ključnoj ulozi motivacije i savremenih kompetencija u modernom radnom okruženju.

INTERAKTIVNI SEMINAR

KLJUČNA ULOGA MOTIVACIJE I SAVREMENIH KOMPETENCIJA U MODERNOM RADNOM OKRUŽENJU

INTERPERSONALNE VJEŠTINE I SAVREMENA KOMUNIKACIJA

UPRAVLJANJE KONFLIKTIMA I ULOGA EMPATIJE

ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA I EMOCIONALNA INTELIGENCIJA

Baška Voda 27. - 29.09.2023.

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, HR menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima, sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz unapređenje interpersonalnih vještina u svakodnevnom poslovanju.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Upoznavanje sa interpersonalnim vještinama u savremenom radu
  • Bolje razumijevanje sopstvenog ponašanja i empatije u odnosima sa drugima
  • Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj interpersonalnih vještina
  • Razvoj savremenih vještina komunikacije i empatije u timskom radu
  • Percepcija - otkrivanje uzročnika koji nas koče u svakodnevnom poslovanju
  • Važnost motivacije u rješavanju poslovnih problema i situacija
  • Jačanje međuljudskih odnosa i efikasno upravljanje konfliktima
  • Metode i tehnike razvoja samosvijesti, samokontrole i motivacije
  • Odabir “prave reakcije“ - snalaženja u zahtjevnim situacijama
  • Emocionalna inteligencija - uticaj na uvjerenja i mentalne modele
  • Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja

 

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Kroz razvoj interpersonalnih vještina zaposlenika stvaraju se bolji međuljudski odnosi, unapređuje organizacijska kultura i produktivnost rada. Interpersonalne vještine omogućuju nam efikasnije upravljanje radnim zadacima i poslovima, bolje snalaženje u problemskim situacijama i stvaranje kvalitetnijih profesionalnih odnosa sa kolegama i vanjskim saradnicima. Organizacije će kroz edukaciju svojih zaposlenika razviti niz neophodnih vještina koje su ključne u svakodnevnom poslovanju za svakog zaposlenika, što će omogućiti unapređenje organizacijske kulture i motivacije u radu. Usvojene vještine pomoći će zaposlenicima da se mnogo efikasnije i racionalnije snalaze u problemskim i zahtjevnim poslovnim situacijama. 

Pored poslovnih vještina i profesionalnih kompetencija važno je napomenuti da zapostavljeno mentalno zdravlje uveliko utiče na ekonomiju, jer su ljudi na svojim radnim mjestima, ali upitna je njihova produktivnost. Istraživanja pokazuju da čak 20% radne populacije ima neki oblik poteškoće po pitanju svog mentalnog zdravlja. Fokus seminara će biti na aktivnom učešću i interakciji svih učesnika, gdje ćemo kroz radionice i praktične primjere učesnicima omogućiti da usvoje napredna znanja i istraže načine kako da ih primjene u radnom okruženju. Posebna pažnja će biti posvećena na izgradnji samosvijesti, empatiji, sposobnosti prilagođavanja i razvoju ličnih potencijala. Naučit će kako da sagledaju sopstveni nivo emocionalne inteligencije i razviju strategije za efikasno upravljanje emocijama u radu. 

 

SADRŽAJ

INTERPERSONALNE VJEŠTINE I SAVREMENA KOMUNIKACIJA

  • Izazovi i problemi u današnjoj poslovnoj komunikaciji
  • Kako razvijati uspješne interpersonalne odnose kroz savremenu komunikaciju?
  • Uloga percepcije i važnost interpersonalnih vještina u radnom okruženju
  • Razvoj socijalnih vještina ophođenja sa emocijama, predrasudama i različitostima
  • Efikasna komunikacija - uticaj pozitivne i negativne povratne informacije 
  • Psihološke tehnike uticaja - razvoj motivacije i uspješna realizacija zadataka
  •  

UPRAVLJANJE KONFLIKTIMA I ULOGA EMPATIJE

  • Kognitivna fleksibilnost - prilagođavanje misIli i ponašanja u novim i neočekivanim situacijama
  • Kreativno rješavanje problema kroz stvaranje novih obrazaca ponašanja i rada
  • Umjetnost dijaloga - osnovni alat timskog učenja
  • Upravljanje međuljudskim odnosima - tradicionalne i savremene metode
  • Razumijevanje ličnog i interpersonalnog konflikta kroz empatiju
  • Sistemsko razmišljanje i percepcija - skup alata za rješavanje problema
  •  

ZAŠTITA MENTALNOG ZDRAVLJA I EMOCIONALNA INTELIGENCIJA

  • Mentalni modeli - skriveni obrasci i fenomeni
  • Uticaj na motivaciju - tehnike promjene ponašanja i uvjerenja
  • Emocionalna inteligencija - empatija, samokontrola i svjesnost
  • Zaštita mentalnog zdravlja - organizacijski i individualni pristup
  • Kanalisanje stresa u radnu motivaciju i produktivnost
  • Mentalno zdravlje - razvoj zdravih navika na radnom mjestu
  •  

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

 

METODOLOGIJA RADA

  • Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe i radionice. 
  • Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da sve naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu. 
  • Usvojene vještine pomažu učesnicima da koriste stečena znanja u potpunosti i mnogo efikasnije, sa ciljem racionalnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.
  • Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva i demonstracija.

 

RASPORED RADA

27.09.2023. Srijeda    09:30 - 16:00  

28.09.2023. Četvrtak  09:30 - 16:00

29.09.2023. Petak       09:00 - 11:00

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 13.09.2023.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku  PDF PROSPEKT

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, 

a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE LINK  

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

 

Prijave traju do: 20.09.2023.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave