KONFLIKT I STRES MENADŽMENT

Interaktivni Kventum seminar sa praktičnim radionicama​

21.09.2023. 08:49 / Izvor: Akta.ba
kventum

Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum, jedna je od najvažnijih vještina.

INTERAKTIVNI SEMINAR SA PRAKTIČNIM RADIONICAMA

 

KONFLIKT I STRES MENADŽMENT

SAVREMENE METODE U RJEŠAVANJU PROBLEMA NA RADNOM MJESTU 

 

TIMSKI RAD

SISTEMSKO RAZMIŠLJANJE, PERCEPCIJA I SKRIVENI OBRASCI

 

MODERNA KOMUNIKACIJA

DIJALOG, EMPATIJA I INTERPERSONALNE VJEŠTINE

 

EMOCIONALNA INTELIGENCIJA 

SAMOSVIJEST, SAMOKONTROLA I LIČNA UVJERENJA

 

Dubrovnik

25 - 27.10.2023. 

 

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, HR menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima, sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz unapređenje savremenih poslovnih vještina u svakodnevnom poslovanju.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Unapređenje organizacijske kulture i saradnje među članovima tima
  • Razvoj modernih vještina komunikacije i timskog učenja
  • Usvajanje efikasnih metoda i tehnika za razvoj interpersonalnih vještina
  • Kritičko razmišljanje - savladati vještine snalaženja i rješavanja problema
  • Bolje razumijevanje sopstvenog ponašanja, emocija i empatije
  • Percepcija i uvjerenja - efikasno upravljanje međuljudskim odnosima
  • Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja
  • Metode i tehnike razvoja samosvijesti, samokontrole i timskog rada
  • Naučiti pravilno koristiti strategije i tehnike upravljanja stresom

 

KORIST ZA ORGANIZACIJU I UČESNIKA

Kroz ovaj tip edukacije organizacija ulaže u profesionalni razvoj zaposlenika, koji će zahvaljujući usvojenom znanju postati svjesniji sebe i otkriti svoje potencijale za uspješan rad u današnjem vremenu, sa ciljem efikasnog rješavanja organizacijskih i individualnih problema. 

Kroz razvoj interpersonalnih vještina zaposlenika stvaraju se bolji međuljudski odnosi, unapređuje organizacijska kultura i produktivnost rada. Interpersonalne vještine omogućavaju nam efikasnije upravljanje radnim zadacima i poslovima, bolje snalaženje u problemskim situacijama i stvaranje kvalitetnijih profesionalnih odnosa sa kolegama i vanjskim saradnicima. Ostvarivanjem kvalitetne saradnje sa drugima i vođenje uspješnih razgovora sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama, kao i otkrivanje kako nam emocije mogu pomoći u svakodnevnom radu predstavlja ključ za uspjeh u današnjem poslovnom i ličnom okruženju. 

Razvojem emocionalne inteligencije zaposlenika stvaraju se bolji međuljudski odnosi, unapređuje organizacijska kultura i produktivnost rada. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu. Ključni cilj implementacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje poslovanja organizacije kroz razvoj profesionalne uloge i poslovne svijesti pojedinca.

SADRŽAJ

 

TIMSKI RAD

  • Tim koji uči - analiza, planiranje, vođenje i realizacija
  • Određivanje uloga - prepoznavanje i unapređenje potencijala u timu
  • Voditelj i član tima - odgovornosti i ključne vještine
  • Kritičko razmišljanje - kreativnost, empatija i saradničko učenje
  • Sistemsko razmišljanje i percepcija - skup alata za rješavanje problema 
  • Psihološke tehnike uticaja na druge - tajne i trikovi

 

KONFLIKT MENADŽMENT 

  • Poslovna komunikacija - savremene metode moderne komunikacije
  • Interpersonalne vještine - usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika 
  • Konflikt kao dio timskog rada - argumentovanje, uvjeravanje i uticaj 
  • Umjetnost dijaloga - osnovni alat upravljanja konfliktima
  • Samokontrola u konfliktnoj situaciji - upravljanje emocijama
  • Stilovi i načini rješavanja konflikta - tradicionalne i savremene metode

 

STRES MENADŽMENT 

  • Emocionalna inteligencija - samosvijest i empatija
  • Mentalni modeli - tehnike promjene ponašanja i uvjerenja
  • Uticaj na sebe - linija osjetljivosti i lična kontrola
  • Metode upravljanja stresom - organizacijski i individualni pristup
  • Problemske situacije - kanalisanje stresa u motivaciju i produktivnost
  • Zaštita mentalnog zdravlja - razvoj zdravih navika na radnom mjestu

 

RADIONICE 

JEDINSTVEN PRISTUP / DRUGAČIJE OD TRADICIONALNOG

  • Individualna i timska percepcija
  • Skriveni obrasci i fenomeni 
  • Svjesnost, vizije i mentalni modeli 
  • Dijalog, integritet i etika

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.

 

METODOLOGIJA RADA

  • Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe i radionice. 
  • Prioritet nam predstavlja da odmah nakon seminara učesnici budu sposobni i motivisani da sve naučene tehnike i alate primjenjuju na svom radnom mjestu. 
  • Usvojene vještine pomažu učesnicima da koriste stečena znanja u potpunosti i mnogo efikasnije, sa ciljem racionalnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.
  • Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva i demonstracija.

 

RASPORED RADA

25.10.2023. Srijeda    09:30 - 16:00 

26.10.2023. Četvrtak  09:30 - 16:00

27.10.2023. Petak       09:00 - 11:00

Prilagođavamo se grupi i pojedi

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

12.10.2023.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku  PDF PROSPEKT

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, 

a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE

 LINK  

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do:

18.10.2023.

 

KVENTUM   d.o.o.      
Poslovno-edukativni centar    
T:  +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
M: +387 61 267 373
F:  +387 33 621 273
E: info@kventum.ba 
A: Tvornička broj 3  71 000 Sarajevo BiH

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave