Kventum seminar na Vlašiću

Novo upustvo: Elektronsko uredsko poslovanje u institucijama BiH

06.11.2023. 14:00 / Izvor: Akta.ba
Kventum

Kventum vas poziva na seminar od 06. do 08. decembra.

ELEKTRONSKO (DMS) KANCELARIJSKO POSLOVANJE I ARHIVIRANJE

NOVO UPUTSTVO - ELEKTRONSKO UREDSKO POSLOVANJE U INSTITUCIJAMA BIH

ODGOVORNOSTI RUKOVODIOCA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU

ZADACI UPOSLENIKA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU

ZAŠTITA DOKUMENTACIJE U SISTEMU

ELEKTRONSKI POTPIS

VJERODOSTOJNOST DOKUMENTA

POSTUPAK SA OSJETLJIVOM DOKUMENTACIJOM I INFORMACIJAMA

PRIMJENA PROPISA I PRIMJERI DOBRE PRAKSE

Vlašić

06. - 08.12.2023.

SEMINAR NAMIJENJEN

Rukovodiocima, šefovima odjela, sekretarima, administrativnim radnicima, sekretaricama, pravnicima, asistentima i asistenticama, obrađivačima predmeta, uposlenim u sektoru računovodstva i pravnom sektoru, kao i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnom i privatnom sektoru.

CILJEVI SEMINARA

  • Pojasniti primjenu propisa za obavljanje elektronskog kancelarijskog poslovanja
  • Upoznati učesnike sa novim Uputstvom o načinu vršenja uredskog poslovanja u institucijama Bosne i Hercegovine sa naglaskom na DMS
  • Upravljanje dokumentacijom u informacionom sistemu (od prijema do arhiviranja)
  • Upoznati pravila interne i eksterne komunikacije elektronskom poštom
  • Pojasniti i definisati postupak kretanja akta od otvaranja predmeta do arhiviranja
  • Uputiti i objasniti učesnicima klasifikaciju dokumentacije, određivanje rokova čuvanja, sređivanje i izlučivanje građe, arhiviranje predmeta
  • Upoznati učesnike sa evidentiranjem akata (vrste i način vođenja evidencija) sa posebnim osvrtom na dokumentaciju osjetljivog i povjerljivog sadržaja
  • Pojasniti i definisati načine prijema i otpreme pošte
  • Aktivnom interakcijom pomoći u rješavanju problema i rješavanju nedoumica koje se pojavljuju u praksi

 

SADRŽAJ

  • NOVO UPUTSTVO
  • Elektronsko uredsko poslovanje u institucijama BIH

 

  • UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM
  • Osnove i načela kancelarijskog poslovanja
  • Izazovi, problemi i rješenja
  • Odgovornosti i zadaci rukovodioca
  • Odgovornosti i zadaci uposlenika

 

  • POŠTA
  • Prijem, otvaranje i otprema
  • Pregled i signiranje
  • Evidentiranje i združivanje
  • Arhiviranje i izlučivanje registraturne građe

 

  • PISARNICA
  • Organizacija rada
  • Odgovornosti pisarnice
  • Razvrstavanje na akte upravnog postupka i akte poslovanja

 

  • FAKSIMIL
  • Upotreba faksimila u skladu sa propisom
  • Odgovornosti i obaveze rukovodioca i uposlenika
  • Problemi i rješenja

PREDAVAČ

Azemina Hujdur – Vrhovčić

Voditelj pisarnice i arhive

Preko 38 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama. Certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom, ECDL certifikatom za sedam modula, certificirani sekretar za prijem državnih službenika i uposlenika.

 

METODOLOGIJA RADA

  • Kroz predavanje, vježbe i interakciju obradit će se proces upravljanja aktima i spisima pisanim i elektronskim protokolom, od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
  • Učesnicima će biti prezentovano pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja u softveru elektronskog protokola
  • Kroz praktične primjere i objašnjenje svih koraka potrebnih za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate i razumiju kompleksan proces kancelarijskog poslovanja

 

RASPORED RADA

06.12.2023. Srijeda    09:30 - 16:00

07.12.2023. Četvrtak  09:30 - 16:00

08.12.2023. Petak       09:00 - 11:00

Prilagođavamo se grupi i pojedincu

 

Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do

23.11.2023.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku  PDF PROSPEKT

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru,

a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE

 LINK 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do:

29.11.2023.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave