Ključne vještine - Organizacija modernog poslovanja u administraciji

22.05.2017. 09:54 / Izvor: Akta.ba
Ključne vještine - Organizacija modernog poslovanja u administraciji

Ovim seminarom učesnici će steći praktična znanja i vještine potrebne za uspješno obavljanje posla.

KLJUČNE VJEŠTINE

ORGANIZACIJA MODERNOG POSLOVANJA U ADMINISTRACIJI

Beograd, 21. - 23.06.2017. godine

HOTEL KASINA

Seminar namijenjen:

Rukovodiocima, menadžerima i šefovima organizacionih jedinica, voditeljima/cama administracije svih nivoa, poslovnim sekretarima/cama, administrativnim asistentima/cama, šalterskim zaposlenicima, kao i za sve djelatnike koji žele usavršiti svoje vještine, te postaviti zlatne temelje za uspješan poslovni i lični razvoj.

Korist za organizaciju:

Ovim seminarom učesnici će steći praktična znanja i vještine potrebne za uspješno obavljanje posla na svom radnom mjestu. Primjenom naučenog u svakodnevnim poslovnim aktivnostima rezultirat će eliminacijom nedostataka u performansama zaposlenih i povećanjem produktivnosti rada organizacije.

Korist za učesnika:

Sticanjem i primjenom savremenih poslovnih vještina na radnom mjestu i u životu, rezultirat će izgradnjom i osnaživanjem samopouzdanja u obavljanju svakodnevnih aktivnosti, što će dovesti do unapređenja profesionalnosti u radu i uspješnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.

Sposobnost organizacije da kontinuirano stiče nova znanja i brzo provede stečena znanja u akciju, jeste jedina vrhunska poslovna prednost u modernom poslovanju.

Ciljevi seminara:

Unapređenje kvalitete rada i organizacije poslovanja u savremenom radnom okruženju

Povećanje produktivnosti i motivacije u kriznim situacijama

Usavršavanje modernih poslovnih vještina za uspješno obavljanje svakodnevnih zadataka

Primjena stečenog znanja u svakodnevnom radu                  

Sadržaj seminara:

Organizacija poslovanja i pedantnost u radu

Uspješno obavljanje radnih zadataka i vođenje poslovanja

Važnost timskog rada u svakodnevnim aktivnostima

Etika i poslovni bonton

Kvalitetna interna i eksterna komunikacija:

- Verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija

- Pisana, telefonska i internet komunikacija

- Uspješna komunikacija sa kolegama i klijentima

- Kako prepoznati zahtjevnog/ teškog saradnika ili klijenta i kako se prilagoditi takvoj situaciji?

Samostalnost, donošenje odluka i proaktivnost u rješavanju problema

Savremeno upravljanje vremenom na radnom mjestu i životu

Personalni menadžment: Emocionalna inteligencija, motivacija, konflikti i stres

Raspored seminara:

Registracija učesnika   09:30 - 10:00

10:00 - 16:00  srijeda       21.06.2017.

09:30 - 16:00  četvrtak     22.06.2017.

09:00 - 11:15  petak         23.06.2017.

Metodologija rada:

Naši  seminari  su  visoko  interaktivni  i dizajnirani prema  zakonitostima  učenja  odraslih.  Kombinacija teorije, praktičnih primjera, testova, radionica i vježbi. Koristimo se          raznovrsnom  i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!

Predavač:

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Preuzmite prospekt seminara sa svim potrebnim informacijma preko sljedećeg linka:

http://kventum.ba/wp-content/uploads/2017/05/Kljucne-vjestine-administratvnog-poslovanja-1.pdf

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 14.06.2017.

Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Telefon: +387 33 621 268  Fax: +387 33 621 273

Mob: +387 61 307 131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave