Ključne vještine - Organizacija modernog poslovanja u administraciji
Ovim seminarom učesnici će steći praktična znanja i vještine potrebne za uspješno obavljanje posla.
KLJUČNE VJEŠTINE
ORGANIZACIJA MODERNOG POSLOVANJA U ADMINISTRACIJI
Beograd, 21. - 23.06.2017. godine
HOTEL KASINA
Seminar namijenjen:
Rukovodiocima, menadžerima i šefovima organizacionih jedinica, voditeljima/cama administracije svih nivoa, poslovnim sekretarima/cama, administrativnim asistentima/cama, šalterskim zaposlenicima, kao i za sve djelatnike koji žele usavršiti svoje vještine, te postaviti zlatne temelje za uspješan poslovni i lični razvoj.
Korist za organizaciju:
Ovim seminarom učesnici će steći praktična znanja i vještine potrebne za uspješno obavljanje posla na svom radnom mjestu. Primjenom naučenog u svakodnevnim poslovnim aktivnostima rezultirat će eliminacijom nedostataka u performansama zaposlenih i povećanjem produktivnosti rada organizacije.
Korist za učesnika:
Sticanjem i primjenom savremenih poslovnih vještina na radnom mjestu i u životu, rezultirat će izgradnjom i osnaživanjem samopouzdanja u obavljanju svakodnevnih aktivnosti, što će dovesti do unapređenja profesionalnosti u radu i uspješnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.
Sposobnost organizacije da kontinuirano stiče nova znanja i brzo provede stečena znanja u akciju, jeste jedina vrhunska poslovna prednost u modernom poslovanju.
Ciljevi seminara:
Unapređenje kvalitete rada i organizacije poslovanja u savremenom radnom okruženju
Povećanje produktivnosti i motivacije u kriznim situacijama
Usavršavanje modernih poslovnih vještina za uspješno obavljanje svakodnevnih zadataka
Primjena stečenog znanja u svakodnevnom radu
Sadržaj seminara:
Organizacija poslovanja i pedantnost u radu
Uspješno obavljanje radnih zadataka i vođenje poslovanja
Važnost timskog rada u svakodnevnim aktivnostima
Etika i poslovni bonton
Kvalitetna interna i eksterna komunikacija:
- Verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija
- Pisana, telefonska i internet komunikacija
- Uspješna komunikacija sa kolegama i klijentima
- Kako prepoznati zahtjevnog/ teškog saradnika ili klijenta i kako se prilagoditi takvoj situaciji?
Samostalnost, donošenje odluka i proaktivnost u rješavanju problema
Savremeno upravljanje vremenom na radnom mjestu i životu
Personalni menadžment: Emocionalna inteligencija, motivacija, konflikti i stres
Raspored seminara:
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 21.06.2017.
09:30 - 16:00 četvrtak 22.06.2017.
09:00 - 11:15 petak 23.06.2017.
Metodologija rada:
Naši seminari su visoko interaktivni i dizajnirani prema zakonitostima učenja odraslih. Kombinacija teorije, praktičnih primjera, testova, radionica i vježbi. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!
Predavač:
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Preuzmite prospekt seminara sa svim potrebnim informacijma preko sljedećeg linka:
http://kventum.ba/wp-content/uploads/2017/05/Kljucne-vjestine-administratvnog-poslovanja-1.pdf
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 14.06.2017.
Nadamo se da ćemo imati uspješnu poslovnu saradnju sa Vama.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Telefon: +387 33 621 268 Fax: +387 33 621 273
Mob: +387 61 307 131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.