Seminar: Google Analytics – Koliko Vam je uspješna web stranica
Google Analytics je BESPLATAN alat pomoću kojeg pratimo uspješnost web stranice.
Apriori organizuje seminar na temu:
Google Analytics – Koliko Vam je uspješna web stranica.
21.06.2017. MOSTAR
22.06.2017. SARAJEVO
23.06.2017. BANJA LUKA
Program, prijava i detalji na www.apriori.ba
CILJ SEMINARA
Google Analytics je BESPLATAN alat pomoću kojeg pratimo uspješnost web stranice, mobilne aplikacije, trgovine, bloga i dr. Međutim, iako je jednostavan za implementaciju, ova je platforma prava “zvijer” od alata koja omogućava rast ako ju znate i želite kvalitetno postaviti.
Poslovnim korisnicima Google Analytics je zanimljiv, jer iz statistika mogu saznati:
– Koliko posjetitelja dolazi na vaš web, kada i tko su oni;
– Odakle dolaze posjetitelji, što traže i koliko se zadržavaju na određenoj stranici;
– Što vaši posjetitelji čitaju i klikaju, a koji dio weba ih ne zanima;
– Kako potaknuti posjetitelje da nastave posjećivati web;
– Posjećuju li stranicu više mobitelom ili preko desktopa;
– S kojih stranica dolaze na landing page;
– Koji su vam najčitaniji blog članci;
– Koja društvena mreža najbolje prolazi kod vaših “pratitelja”;
– Koji sadržaj na stranici se najviše čita.
Dodamo li ovom nezavršenom nizu činjenicu da zahvaljujući Analyticsima možete pratiti:
– E-commerce tracking pomoću kojeg možete doći do informacija koja je objava dovela do prodaje i Google AdWordse i njihov utjecaj na ostvarivanje konverzija.
CILJNA SKUPINA
Vlasnici web stranica koji nikada nisu koristili Google Analytics i oni koji imaju instaliran Google Analytics na svojim web stranicama, ali ga ne znaju koristiti.
– Vlasnici kompanija, malih i srednjih preduzeća;
– Voditelji i zaposlenici marketinga i prodaje;
– Zaposlenici u marketinškim agencijama;
– Turističke zajednice, turističke agencije, hoteli, iznajmljivači smještaja;
– Firme koje se bave online prodajom;
– Marketing menadžeri u nevladinim organizacijama;
– Firme koje za mali budžet žele doprijeti do potencijalnih ciljnih klijenata;
– Osobe koje žele naučiti kako samostalno pratiti i optimizirati Google Analytics.
OPIS TEMA PO OBLASTIMA
– Razvoj i pregled web analitičkih alata;
– Temelji analize web stranica;
– Terminologija;
– Postavljanje analitike na web stranice;
– Google Analytics sučelje;
– Osnovni izvještaji;
– Publika;
– Kupnja;
– Ponašanje;
– Konverzije;
– Real Time;
– Kontrolne ploče.
– Bonus: osnovna analiza nečije web stranice kroz Google Analytics
METODA RADA
Predavanje uz Powerpoint prezentaciju i dvije praktične vježbe uz stalno aktivno učešće svakog polaznika. Razgovori i diskusije, grupne vježbe i konsultacije iz prakse. Voditelj u kratkim teoretskim blokovima tumači ključne koncepte, kontinuirano usmjerava i facilitira individualno i grupno učenje, te daje stručnu povratnu informaciju polaznicima na razinu znanja i vještina demonstriranu u vježbama. Broj polaznika u grupi je ograničen.
Svaki polaznik po završetku seminara primit će certifikat.
VODITELJ SEMINARA
ROBERT PETKOVIĆ
KOTIZACIJA
230,00 KM s uključenim PDV-om
Uključuje predavanja, materijale u printanoj i elektronskoj formi, ručak i 2 odmora za osvježenje. Ukoliko iz iste firme dolazi 2 i više kandidata, za svakog sljedećeg kandidata kotizacija se smanjuje za 23,00 KM.
Na rane uplate do petka 2.06.2017. odobravamo 10% popusta.
ODJAVA
U slučaju nemogućnosti dolaska na radionicu, slobodni ste poslati Vašu zamjenu. Ukoliko odustanete do 16.06.2017. uplaćena sredstva bit će Vam vraćena u iznosu umanjenom za 30%. Nakon 19.06.2017. povrat novčanih sredstava nije moguć.
INFORMACIJE
Ejla Bektaš – Hajdarović, voditeljica projekta
GSM. +387 63 / 223 276 Tel/Fax: +387 36 / 343 440
E-mail. obuke@apriori.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.