Apriori seminar: Unapređenje prodaje – Merchandising
U današnjoj trgovini nezaobilazni su vlastiti, odnosno puno češće dobavljačevi unapređivači prodaje.
Apriori BH organizuje jednodnevni seminar:
Unapređenje prodaje – Merchandising | 27.06.2017. Banja Luka
Unapređenje prodaje – Merchandising | 28.06.2017. Sarajevo
Unapređenje prodaje – Merchandising | 29.06.2017. Mostar
O TRENINGU
Kupci u dućanima često nisu svjesni nesmiljene borbe koja se odvija na policama s artiklima. Početni napori za bolji smještaj i uočljivost robe razvili su cijeli splet aktivnosti kojima potičemo kupnju. Sada i ovdje. Kupcu ne ostavljamo mogućnost da odgovara uobičajenim „drugi put“. Pozicioniranje robe, isticanje proizvoda i sve aktivnosti kojima potrošaču dajemo poticaj za kupnju rezultirali su osuvremenjivanjem zanimanja unapređivača prodaje.
U današnjoj trgovini nezaobilazni su vlastiti, odnosno puno češće dobavljačevi unapređivači prodaje. Njihovim angažmanom gube se klasični odnosi na relaciji dobavljač – trgovac, a stvara se novi: partner – partner. Koristi od unapređivača prodaje imaju oba partnera: dobavljač ima pod kontrolom smještaj svojih brandova, brine o zalihama i popunjenosti polica, urednosti i čistoći robe, o rokovima upotrebe proizvoda te o izloženosti cijena i promo materijala, kao i o promotivnim akcijama. Trgovac štedi svoje resurse, ima veću kontrolnu, a manju izvršnu ulogu. Oboje uživaju posljedice povećanog obrtaja robe.
Merchandiseri su često u dilemi koje su pozicije u dućanu najbolje za njihovu robu i kako je vizualno istaknuti među ostalim artiklima. Pozicioniranjem će odrediti gdje i kako će ta roba biti izložena, odnosno definirat će mjesto izlaganja u prostoru i na policama. Stoga bi trebali znati smjer kretanja kupaca u različito uređenim prostorima. Također, potrebno je složiti robu na funkcionalan i dopadljiv način.
Na treningu će biti obrađeno više tipova i veličina dućana različitog prodajnog asortimana te prilagođeni načini pozicioniranja i prezentiranja proizvoda prostoru, osvjetljenju te ostalim postojećim uvjetima.
Tokom seminara polaznici će imati priliku saznati sve o:
✔️ Space Managementu - Vrsta i izgled trgovina, kako iskoristiti kretanje kupaca kroz trgovinu, pozicija i označavanje cijena;
✔️ Visual merchandisingu - Koju poruku šaljemo smještajem proizvoda na police, vitrine ili displeje, izrada i korištenje planograma, borba za police – dobri i prljavi trikovi i dr.
CILJ TRENINGA
Polaznici će naučiti prepoznati najbolja mjesta za pozicioniranje svoje robe te postaviti robu na atraktivan način. Znat će komunicirati s poslovođama te dogovoriti optimalne mikrolokacije, kao i iskoristiti postojeće uvjete u dućanu za prezentaciju robe kupcima.
CILJNA SKUPINA
– Voditeljima unapređivača prodaje;
– Unapređivačima prodaje;
– Voditeljima prodaje;
– Voditeljima marketinga;
– Poslovođama maloprodaje;
– Svima uključenima u pozicioniranje i prezentiranje robe u maloprodaji.
OPIS TEMA PO OBLASTIMA
Uvodni dio
– Pojam unapređenja prodaje, odnosno merchandisinga;
– Ciljevi i sredstva unapređenja prodaje prema krajnjim korisnicima i trgovinama na malo.
Space Management
– Vrste i izgled trgovina;
– Supermarketi, hipermarketi, klasične prodavaonice, sportski dućani, butici;
– Smjer kretanja kupaca u trgovinama;
– Smještajem polica dućani određuju smjer kretanja kupaca;
– Pravila kretanja kupaca od ulaza do blagajni;
– Kako iskoristiti kretanje kupaca kroz trgovinu;
– Vrste izlaganja robe u trgovini (makropozicija);
– Na kojim sve pozicijama možemo izlagati robu;
– Pravila postavljanja robe od ulaza do blagajni;
– Načini izlaganja robe na policama i displayu (mikropozicija);
– Horizontalna slaganja;
– Blok izgled;
– Odabir najboljih lokacija u trgovini za proizvode;
– Prilagođavanje mikrolokacije vrsti proizvoda;
– Elementi displeja i njegovo postavljanje;
– Prednosti displeja;
– Najbolje lokacije za postavljanje displeja;
– Pozicija cijene artikla;
– Označavanje cijena;
– Naglašavanje cijena;
– Stoperi i ostali promocijski materijali.
Visual merchandising
– Police, vitrine i displeji;
– Koju poruku šaljemo smještajem proizvoda na police, vitrine ili displeje;
– Izrada i korištenje planograma;
– Borba za police – dobri i prljavi trikovi;
– Boje, mirisi, zvukovi;
– Reklamacije kao alat unapređenja prodaje;
– Plan rada i izvještaj unapređivača.
METODA RADA
Predavanje uz Powerpoint prezentaciju, vježbe i stalno aktivno učešće svakog polaznika. Razgovori i diskusije, grupne vježbe i konsultacije iz prakse. Voditelj u kratkim teoretskim blokovima tumači ključne koncepte, kontinuirano usmjerava i facilitira individualno i grupno učenje, te daje stručnu povratnu informaciju polaznicima na razinu znanja i vještina demonstriranu u vježbama. Broj polaznika u grupi je ograničen.
Svaki polaznik po završetku radionice primit će certifikat.
VODITELJ SEMINARA
BORIS VULIĆ
KOTIZACIJA
230,00 KM s uključenim PDV-om
Uključuje predavanja, materijale u printanoj i elektronskoj formi, ručak i 2 odmora za osvježenje. Ukoliko iz iste firme dolazi 2 i više kandidata, za svakog sljedećeg kandidata kotizacija se smanjuje za 23,00 KM.
Na rane uplate do petka 09.06.2017. odobravamo 10% popusta.
ODJAVA
U slučaju nemogućnosti dolaska na radionicu, slobodni ste poslati Vašu zamjenu. Ukoliko odustanete do 16.06.2017. uplaćena sredstva bit će Vam vraćena u iznosu umanjenom za 30%. Nakon 23.06.2017. povrat novčanih sredstava nije moguć.
Program, prijava i detalji na www.apriori.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.