Efikasna poslovna komunikacija – ključ uspješnog poslovanja
Motivaciju učesnika postižu uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
EFIKASNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA – KLJUČ USPJEŠNOG POSLOVANJA
Beograd, 06. – 08.09.2017.
HOTEL KASINA
Seminar namijenjen:
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu kroz razvoj savremenih vještina poslovne komunikacije.
Ciljevi seminara:
- Usvajanje ključnih komunikacijskih vještina za unapređenje poslovanja
- Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
- Unapređenje poslovnih odnosa sa klijentima, saradnicima, kolegama i sl.
- Upravljanje situacijom u teškim trenutcima sa zahtjevnim ("teškim") klijentima
- Bolje razumijevanje značaja, specifičnosti i pravila poslovne komunikacije
- Usavršavanje na ličnom i profesionalnom nivou uz praktične metode
Korist za organizaciju:
Unapređenje uslužne kulture sa klijentima, saradnicima i kolegama sa ciljem stvaranja vjerodostojnog, stručnog i profesionalnog imidža organizacije. Efektivno i efikasno upravljanje konfliktima i emocijama sa ciljem podizanja organizacijske kulture na viši nivo.
Korist za učesnika:
Prepoznavanje novih načina primjene poslovne komunikacije, a sve u cilju postizanja boljih rezultata i kvalitetnijeg poslovanja. Usvajanje savremenih komunikacijskih vještina sa ciljem unapređenja profesionalnosti u radu. Ostvarivanje kvalitetne saradnje sa drugima i vođenje uspješnih razgovora sa zahtjevnim sagovornicima u konfliktnim situacijama. Otkrivanje kako Vam emocije mogu pomoći u izgradnji uspjeha u privatnom i poslovnom okruženju.
Sadržaj seminara:
- Psihologija i komunikologija
- Etika i poslovni bonton
- Važnost reputacije i ugleda organizacije
- Važnost i unapređenje interne i eksterne poslovne komunikacije
- Šta podrazumijeva kvalitetna poslovna komunikacija?
- Poslovna korespondencija
- Verbalna komunikacija
- Paraverbalna i neverbalna komunikacija
- Telefonska komunikacija
- Elektronska komunikacija
- Kvalitetna uslužna kultura
- Primjena poslovnog standarda kod vrhunskog usluživanja klijenata
- Uspješna komunikacija sa kolegama, saradnicima i klijentima
- Savremeni alati i tehnike u radu sa “teškim“ osobama
- Rješavanje problema u zahtjevnim situacijama
- Strategijski Self-menadžment i personalni coaching
Raspored seminara:
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 06.09.2017.
09:30 - 16:00 četvrtak 07.09.2017.
09:00 - 11:15 petak 08.09.2017.
Metodologija rada:
Naši seminari su visoko interaktivni i dizajnirani prema zakonitostima učenja odraslih. Kombinacija teorije, praktičnih primjera, testova i vježbi. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!
Predavač: Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Preuzmite prospekt seminara sa svim potrebnim informacijma preko sljedećeg linka: PDF PROSPEKT
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 28.08.2017.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Telefon: +387 33 621 268 Fax: +387 33 621 273
Mob: +387 61 307 131
E-mail: info@kventum.ba Web: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.