Seminar: Ojačajte poziciju vlastitog proizvoda na tržištu
Below the Line (BTL) marketing predstavlja ciljne i na podacima zasnovane kampanje koje su lako mjerljive.
Below the Line (BTL) marketing predstavlja ciljne i na podacima zasnovane kampanje koje su lako mjerljive. BTL je vezan za prodaju, a promotivne aktivnosti osmišljene su na način da stimuliraju potrošnju.
Ako želite:
👉 Upotrebljivo znanje o principima, alatima i tehnikama BTL marketinga;
👉 Ojačati poziciju Vaših proizvoda na tržištu;
👉 Razmijeniti znanja i isksutva s predavacima iz najvećih svjetskih kompanija.
Pozivamo vas na seminar:
klik na LINK za program i prijavu
klik na LINK za program i prijavu
Iz sadržaja izdvajamo:
✔️ Kako povećati promet;
✔️ Šest koraka procesa promocije;
✔️ Alati i tehnike In-Store promocije;
✔️ 3D pravilo za uvođenje novog proizvoda;
✔️ Proizvod, cijena i distribucija kroz BTL;
✔️ Brand marketing, Trade marketing, Shopper marketing;
✔️ Convenience, Shopping, Speciality i Unsought goods;
✔️ Pet grupa potrošača i životni ciklus proizvoda.
Voditelj seminara je Saša MARJANOVIĆ bio je direktor marketinga Samsung Adriatic regije. Devet godina je radio u više zemalja za firmu Procter&Gamble, te u firmama Carlsberg i Lilly drogerie. Danas je partner u kompaniji EDGE Beograd gdje je objedinio praktična znanja u seminare i radionice koje vodi.
Više informacija, program i prijava s detaljima na www.apriori.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.