Kancelarijsko i arhivsko poslovanje od pisanog do digitalnog zapisa
Seminar namijenjen svim zaposlenima u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
OD PISANOG DO DIGITALNOG ZAPISA
Propisi - Arhiva - Vrste tajni - DMS – Elektronska pošta - Pečat - Faksimil - Elektronski potpis (primjena)
Beograd, 28. – 30.11.2018. godine
Seminar namijenjen:
Svim zaposlenima u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (direktorima, rukovodiocima, voditeljima ureda, administrativnim djelatnicima, sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji rade i obavljaju organizacijske i kancelarijsko-arhivske poslove.
Ciljevi seminara:
- Upoznavanje sa kancelarijskim poslovanjem u širem i užem smislu
- Upoznavanje sa pozitivnim, zakonskim okvirima koji regulišu kancelarijsko poslovanje u fizičkom i elektronskom obliku
- Akti upravnog postupka
- Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
- Usvajanje znanja o postupanju sa tajnama, evidencijama i tajnim podacima
- Usvajanje znanja o upotrebi pečata i faksimila
- Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem DMS-a (e-pisarnica)
- Dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
- Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
- Elektronski potpis u praksi
- Razvijanje emocionalne inteligencije i tehnika stres menadžmenta
Sadržaj i raspored seminara:
28.11.2018. Srijeda
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00
- Organizacija prostora, radnog vremena i prijema stranki
- Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
- Akti upravnog postupka (definicija, evidentiranje, postupanje)
- Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
- Lista kategorija registraturne građe
- Pečat i faksimil – ovlaštenja, upotreba i odgovornost
29.11.2018. Četvrtak
09:30 - 16:00
- Pravila pisane i elektronske komunikacije
- Elektronski potpis
- Vrste i način zaštite tajni
- Postupanje sa tajnim aktima
- Upoznavanje sa DMS-om i prezentacija praktične primjene
- Rad u elektronskom protokolu u skladu sa propisima
- Primjena EU standarda i normi
Predavač:
Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
30.11.2018. Petak
09:00 - 11:00
- Emocionalna inteligencija i upravljanje stresom na radnom mjestu
Predavač:
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
Metodologija rada:
Naši seminari su visoko interaktivni i dizajnirani prema zakonitostima učenja odraslih. Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje. Praktični primjeri i vježbe popunjavanja evidencija sa naglaskom na upisnike upravnog postupka. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku:
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 21.11.2018.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Telefon: +387 33 621 268
Fax: +387 33 621 273
Mob: +387 61 307 131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
FB: www.facebook.com/kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.