Radionica: Kako prodati različitim kupcima?

03.11.2018. 09:01 / Izvor: Akta.ba
Radionica: Kako prodati različitim kupcima?

Sigurno ste se našli u situaciji da u vašem svakodnevnom poslu imate priliku raditi s različitim tipovima ljudi, prilaziti različitim klijentima, nastojati postići dogovore.

O RADIONICI

Sigurno ste se našli u situaciji da u vašem svakodnevnom poslu imate priliku raditi s različitim tipovima ljudi, prilaziti različitim klijentima, nastojati postići dogovore, a imate osjećaj da vi pričate jedan jezik, a oni čuju drugi.

To vas u najmanju ruku čini zbunjenima, a možda čak i frustriranima. Vaše poslovne aktivnosti ponekad ovise o ljudima koji se ponašaju drugačije od vas: neki su nestrpljivi, neki zaboravni, neki osjetljivi, ljuti, zahtjevni, čak i agresivni.

Kako izaći na kraj s različitim ljudima o kojima ovisi vaše poslovanje?

 

CILJEVI RADIONICE

  • Naučiti prepoznati različite komunikacijske poruke;
  • Naučiti kako izaći na kraj s različitostima, a da bez stresa obavljate vaš posao;
  • Znati održati uspješan odnos s vašim klijentima;
  • Razumjeti različite prodajne stilove i znati se prilagoditi u prodaji;
  • Prenijeti polaznicima znanje i savjete kako potaknuti izvrsnost u komunikaciji, te biti konstruktivan.

 

CILJNA SKUPINA

  • Prodajno osoblje koje je u svakodnevnom kontaktu s različitim kupcima;
  • Manageri i voditelji prodajnih timova;
  • Zaposlenici u odjelu podrške kupcima, customer servisu;
  • Poduzetnici i obrtnici koji su na početku svog poslovanja;
  • Poduzetnici i obrtnici koji su spremni za novu razinu poslovanja;
  • Profesionalci koji žele unaprijediti svoja znanja i vještine.
  • Svaki polaznik po završetku radionice primit će certifikat.

 

SADRŽAJ RADIONICE

  • Određivanje vlastitog stila ponašanja prema DISC metodologiji;
  • Prednosti i mane svakog stila;
  • Kako razlikovati različite stilove ponašanja pri prvom kontaktu?
  • Kako pristupiti i stvarati odnos s različitim stilovima ponašanja?
  • Od kuda dolaze nesporazumi i konflikti u komunikaciji i kako ih riješiti?
  • Psihologija prodaje različitih stilova;
  • Kako se najbolje pripremiti za prodajni susret s pojedinim stilom?
  • Vježba prodajnog sastanka i povratna informacija;
  • Kako vješto zaključiti prodaju s pojedinim stilom?

 

DNEVNI RASPORED

8.40– 9:00 – Prijava polaznika

9.00 – 10:30 – Radni dio

10:30 – 11:00 – Pauza za osvježenje

11:00 – 12:30 – Radni dio

12:30 – 13:30 – Zajednički ručak

13.30 – 15.00 – Radni dio

15.00 – 15.15 – Pauza

15.15 – 16.30 – Radni dio


VODITELJICA RADIONICE

GORDANA KADOIĆ - mentorica i business coach srednjem i top managementu s 22 godine radnog iskustva i vlasnica kompanije Adria Corporate Education iz Zagreba.

 

KOTIZACIJA

200,00 KM + PDV

Uključuje predavanja, materijale u printanoj i elektronskoj formi, ručak i pauze za osvježenje. Ukoliko iz iste firme dolazi 2 i više kandidata, za svakog sljedećeg kandidata kotizacija se smanjuje za 10 %.

Na rane uplate do petka 9.11.2018. odobravamo 10% popusta.

 

Srijeda, 5.12.2018. u Mostaru klik na LINK za detalje i prijavu

Cetvrtak, 6.12.2018. u Sarajevu klik na LINK za detalje i prijavu 

 

ODJAVA

U slučaju nemogućnosti dolaska na radionicu, slobodni ste poslati Vašu zamjenu. Ukoliko odustanete do 16.11.2018. uplaćena sredstva bit će Vam vraćena u iznosu umanjenom za 30%. Nakon 19.11.2018. povrat novčanih sredstava nije moguć, no u mogućnosti ste doći na isti ili drugi seminar ili radionicu u narednih godinu dana u organizaciji agencije APRIORI BH.

INFORMACIJE

Agencija za profesionalno usavršavanje Apriori BH
Josipa Terzić – Rezić
GSM. +387 63 408 597
TelFax +387 36 343 440
E-mail. obuke@apriori.ba

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave