SEAT S.A. eksperti odgovaraju na česta pitanja o hibridnim vozilima

05.10.2022. 10:18 / Izvor: Akta.ba
auto

Objedinjujući 16 najvećih proizvođača vozila u Europskoj uniji, ACEA-ine brojke potvrđuju uzlazni trend u alternativnim pogonskim tehnologijama, od kojih su plug-in hibridi (PHEV) najistaknutiji.

Tri od svakih deset automobila koji se sada prodaju u Europskoj uniji su hibridi, prema najnovijim studijama koje je do danas objavilo Europsko udruženje proizvođača automobila (ACEA). Objedinjujući 16 najvećih proizvođača vozila u Europskoj uniji, ACEA-ine brojke potvrđuju uzlazni trend u alternativnim pogonskim tehnologijama, od kojih su plug-in hibridi (PHEV) najistaknutiji. Ova napredna tehnologija otvara mnoga pitanja, a stručnjak iz SEAT S.A. odgovara na ona najčešće postavljena od strane korisnika širom Europe.

Koji je električni domet PHEV-a?

César Méndez, rukovodilac Hybrid R&D sektora u SEAT S.A., ističe da je prednost PHEV-a to što ne zavise od motora sa unutrašnjim sagorijevanjem kako bi baterija bila napunjena.

"Ima utičnicu za punjenje koja garantuje da će biti potpuno napunjena svakog jutra kada uđete u auto", dodaje on. Na primjer, SEAT Tarraco e-HYBRID ima električni domet od 49 kilometara.

"To je dovoljno da vas svakodnevno odvede tamo gdje želite ići u 100% električnom načinu rada", kaže César.

auto

Da li su hibridi pogodni za duga putovanja?

"Apsolutno", odgovara César.

"Zahvaljujući efikasnoj kombinaciji motora sa unutrašnjim sagorijevanjem i električnih motora, srednja i duga putovanja mogu se preći bez ikakvih problema", pojašnjava.

 U slučaju SEAT Tarraco e-HYBRID, ukupan domet je 730 kilometara.

auto

Koliko dugo traje punjenje?

"Sve zavisi od kabla i maksimalne struje punjenja", kaže César.

Dobra opcija je imati SEAT Wallbox kod kuće.

"Na ovaj način, pod optimalnim uslovima, možete napuniti svoj automobil za samo tri i po sata", dodaje.

Kako funkcionira regeneracija energije?

"Na dva načina", objašnjava César.

S jedne strane, "kada otpustite papučicu gasa, motor počinje raditi kao generator koji koristi inerciju vozila." S druge strane, „kada pritisnete papučicu kočnice, motor se ponaša kao generator tokom prvog istezanja i koristi svoj kočioni efekat; ovo je regenerativno kočenje".

auta

Kako se hibridi ponašaju na niskim temperaturama?

"Bez problema", odgovara César.

"Dok su komponente visokonaponskog sistema ispod -10°C, motor sa unutrašnjim sagorevanjem će raditi, a kada se provozate i temperatura poraste, elektromotor će početi da radi", zaključuje on.

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza