Pauza / INOVACIJE I TEHNOLOGIJE

Naučnici otkrili puža starog 99 miliona godina

19.10.2018. 09:33 / Izvor: N1

Naučnici su otkrili puža starog 99 miliona godina, a ovaj praistorijski primjerak pronađen je u komadu čilibara u Burmi, piše National Geographic.

Riječ je o jednom od najznačajnijih otkrića u istoriji paleontologije jer se u fosilnom obliku sačuvalo meko životinjsko tkivo, što do sada u istraživanju tako starih fosilnih oblika nije bio slučaj.

Od mekog tkiva sačuvani su glava, stopala i pipci u fosilizovanom komadu 99 miliona godina starog ćilibara.

Iako je primjerak manji od 0,5 centimetara, za naučnike pruža nevjerovatnu vidljivost u životima tih neprimjetnih stvorenja iz vremena dinosaura, tvrde iz magazina National Geographic.

Naučnica Lida Ksing sa kineskog Univerziteta za geonauke u Pekingu rekla je su su par kraka i oko puža sačuvani netaknuti u ćilibaru.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.