Električni, benzinski ili dizel

Upoznajte električni e-C4 X i C4 X

23.03.2023 08:55:07
električni e-C4 X i C4 X citroen

Elegantan i jedinstven koncept

Upoznajte električni e-C4 X i C4 X. Svi motori imaju potpuno iste karakteristike s aspekta udobnosti, oblikovnog dizajna i praktičnosti putničkog prostora.

ELEGANTAN I JEDINSTVEN KONCEPT

Stilski dizajn električnog ë-C4 i C4 X prožimaju raznoliki dizajni koji spajaju elegantnu siluetu fastback sa savremenim izgledom sportskog terenskog vozila. Za C4 X i električni ë-C4 X možete odabrati motor koji je najbolje prilagođen vašem načinu upotrebe.

Električni

Električni ë-C4 X

Do 360 km električnog dometa prema testnom postupku WLTP.

Motor koji razvija 100 kW odnosno 136 konjskih snaga.

Tri načina vožnje (Eco, Normal i Sport) za još više užitaka u vožnji bez emisija CO2.

Motor sa unutrašnjim izgaranjem

C4 X sa motorom s unutrašnjim izgaranjem

Dostupan u benzinskoj i dizel izvedbi. Motori od 100 do 130 konjskih snaga, sa automatskim mjenjačem EAT8 ili ručnim mjenjačem.

Prednji dio i zaokružen dizajnerski potpis marke Citroën

Visok i vodoravno postavljen poklopac motornog prostora krase zaobljena udubljenja, a kromirani logotip u obliku dvostruke strelice proteže se cijelom širinom karoserije i povezan je s prednjim svjetlima u dva nivoa s tehnologijom osvjetljenja Citroën LED Vision.

Osim što pružaju maksimalno vidljivost, svjetla također naglašavaju visokotehnološki genski zapis vozila.

Dinamična linija krova

Sa svojom dužinom od 4,6 metara, električni ë-C4 X i C4 X u izboru vozila Citroën idealno su smješteni između C5 X (4,80 m) i dvoprostorne limuzine C4 (4,36 m). Njihov međuosovinski razmak od 2,67 metara isti je kao kod dvoprostorne limuzine.

Gledano iz profila dinamična linija krova graciozno se proteže od gornjeg dijela vjetrobranskog stakla sve do gornje ploče prtljažnih vrata, čime stvara veoma stabilnu siluetu fastback.

Optimalnu aerodinamičnost pruža kratka i pročišćena linija krova i karoserije, tako da koeficijent zračnog otpora CX iznosi jedva 0,29.

Nova zadnja svjetla s LED diodama

Nova prepoznatljiva zadnja svjetla s LED diodama podsjećaju na prednje osvjetljenje. Svjetla okružuju isklesane linije okvira prtljažnog prostora i završavaju u strelici neposredno ispred zadnjih vrata, dajući silueti još dinamičniji izgled.

ZAISTA PRAVA UDOBNOST

Vozač i njegovi saputnici imaju u putničkom prostoru vozila C4 X i električnog ë-C4 X na raspolaganju neusporedivu bezbrižnost, udobnost i prostranost zahvaljujući visoko cijenjenim iskustvima Advanced Comfort marke Citroën.

Sjedala Advanced Comfort

Široka i udobna sjedala Advanced Comfort® izrađena su od posebne ojačane pjenaste gume debljine 15 mm koja pružaju jedinstvenu kombinaciju vizualne, fizičke i dinamičke udobnosti.

Raskošna zadnja sjedala koja nude izuzetno mnogo prostora mogu biti grijana kao i prednja sjedala s funkcijom masaže koja još dodatno pojačava osjećaj ugodnosti.

Prostran prtljažnik

Električni ë-C4 X i C4 X nude izuzetno širok prtljažnik sa 510 litara korisne zapremine. Šarke ispod zadnjega stakla omogućuju široko i visoko otvaranje prtljažnih vrata za jednostavan pristup.

U dodatnom prostoru u podu prtljažnika možemo prevoziti još više predmeta i u električni ë-C4 X sigurno odložiti jedan ili više kablova za punjenje.

Ovjes s progresivnim hidrauličnim graničnicima

Marka Citroën ekskluzivno nudi inovativni sistem ovjesa koji je od suštinskog značaja za udobnu vožnju. Umjesto mehaničkih limitatora sadrži dva hidraulička limitatora koji djeluju u povezanosti s amortizerom i ovjesom.

Hidraulički limitatori stvaraju efekt "letećeg tepiha" po kojem je marka Citroën poznata i koji daje osjećaj da vozilo preleće preko nepravilnosti na cesti.

Za više informacija pozovite +387 33 214 077 ili posjetite  ABC 1968 d.o.o. Sarajevo.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Auto, moto i nautika