Agencija koja je u toku pandemije rasla sa ljudima i projektima – UpTrend

24.12.2020 15:30:24
Agencija koja je u toku pandemije rasla sa ljudima i projektima – UpTrend

UpTrend: Najveći rizik koji možemo napraviti je čekati da se nešto desi, da se zvijezde poklope ili dođu vanzemaljci da nas spase

Najveći rizik koji možemo napraviti je čekati da se nešto desi, da se zvijezde poklope ili dođu vanzemaljci da nas spase.

Za vrijeme krize koja je zadesila cijeli svijet - mnoge kompanije, poslodavce i poduzetnike zatekla je na slaboj nozi - rijetki su uspjeli da se dočekaju i zadrže isti nivo poslovanja u posljednjim mjesecima.

Otpuštanje radnika je postalo očekivana mjera koju su mnogi poduzeli kako bi svoje kompanije, interese, troškove i odgovornosti zadržali na prihvatljivom nivou, dok su klijenti masovno nestajali, tržište usporavalo i dio posla izgubljen.

Kao jedna od sila reakcije na ovu krizu, spremni na adaptaciju svojih sposobnosti, usluga, načina rada i pristupa klijentima, UpTrend Marketing Solutions, agencija iz Sarajeva, je, ne samo ostala na nogama, nego čak napravila i nekoliko koraka ka napretku u ovom periodu.

Balihodžić: "Strateški rad, inovacija i kalkulisano ulaganje je ključ uspjeha"

"Moram biti iskren i reći da kad nas je u martu sve pogodila informacija o prekidu kretanja i drugim blokadama i da sam se osjećao rastreseno. Od 10 ugovorenih poslova 9 nas je kontaktiralo i otkazalo. Nije jednostavno kad vas, kao lidera u firmi koji konstantno pokušava biti pozitivan i motivisan, uposlenici vide zabrinutog, sumornog ili "teškog". Brzo smo reagovali i adaptirali se. Donijeli smo 8 zaključaka za suzdržavanje krize a onda radili 24h da pronađeno načine kako predstaviti klijentima nove načine upravljanja prodajom i marketingom u toku krize. Shvatio sam da je digitalna tranformacija kompanija jedini način opstanka bh ekonomije. Međutim najveća barijera nije bio novac, budžeti itd, nego mentalitet koji smo morali premostiti. Kako unutar firme tako i kod potencijalnih klijenata. Preovladavajuće status quo razmišljanje o problemima smo pretvorili u pronalazak rješenja. Počeli smo lupati na različita vrata. Ona koja su se, hvala Bogu, otvorila ispostavila su se bolja nego što smo mogli očekivati", rekao je Kemal H. Balihodžić, osnivač i izvršni direktor marketinške agencije UpTrend Marketing Solutions

Za razliku od standardnih praksi gdje su se neki odlučili na direktno otpuštanje dok su drugi bez ikakve kalkulacije "srezali" plate do kraja godine, full service agencija UpTrend je nakon inicijalnog "suzdržavanja"  svoj tim proširila za četiri uposlenika, te nekoliko stažista. Pored toga, održavanje klijenata nije bio jednostavan proces, ali kroz adekvatnu adaptaciju novom načinu rada uspjeli su čak proširiti svoju listu klijenata, te izaći na dodatno strano tržište (SAD).

"Kažu mi da sam "risk taker" (neko ko voli rizikovati), i jesam. Najveći rizik koji možemo napraviti je čekati da se nešto desi, da se zvijezde poklope ili dođu vanzemaljci da nas spase. To se neće desiti. Lideri u firmi moraju preuzeti kormilo kada su vjetrovi najjači i voditi ljude. Ovdje dolazimo do potrebe za inovacijama, strateškim pristupom radu i dobroj procjeni potreba tržišta. Također vjera u mlade nam je uvijek bila jedan od glavnih principa u UpTrendu, jer smo svjesni koliko je teško dobiti tu priliku da se dokažete i slobodu da učite u realnom sektoru u onom periodu izgubljenosti nakon diplomiranja. Svakodnevno radimo na tome da svaki član našeg tima nešto novo nauči dok je tu, a i mi nešto s njima, jer to smatramo investicijom u ljude - a ona se uvijek isplati", dodao je Balihodžić.

UpTrend je u toku Covid pandemije stavio na raspolaganja svoje konsultantske usluge pro bono mnogim firmama i na taj način, kako kažu, dali svoj dodatni doprinos bh. firmama.

Za više informacija o agenciji UpTrend posjetite web stranicu www.uptrendmarketing.uk

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Finansije i konsalting