Kancelarijski namještaj VIF bogat izbor za svaki ukus

20.05.2019 09:27:44

Dakle, uz malu pomoć stručnog osoblja Bellone i njihov VIF Kancelarijski namještaj svaka kancelarija će zablistati posebnim sjajem.

Kancelarija je zapravo vaša druga kuća. To je mjesto gdje se borite za nove poslovne prilike, kreirate i ostvarujete svoje profesionalne ambicije. Radni prostor takođe ima veliki udio u identitetu firme, funkcionisanju tima i u tome kako će ga doživjeti vaši klijenti.

Najproduktivnije radno okruženje treba vješto da spaja atmosferu ugodnog kućnog prostora sa profesionalnim ambijentom i na taj način ponudi zaposlenima izbalansiran prostor za svakodnevni rad. Bilo da poslovni prostor uređujete prvi put ili želite da udahnete nov život u postojeći VIF kancelarijski namještaj je odličan i istovremeno jednostavan načini da to uradite (a da pritom ne probijete budžet).

Sa par savjeta pokušat će da vam pomognu svojim savetima za uređenje poslovnog prostora.

1. Prvi utisak je jako važan. Zamislite da prvi put dolazite u svoj office. Kakav "prvi utisak" ostavlja? Da li djeluje toplo i pozivajuće ili sterilno i monotono? Da li uliva povjerenje klijentima i povećava produktivnost zaposlenih? Da li vaš radni prostor predstavlja oličenje vrijednosti vaše firme? Uvijek gledajte da ulaz u vaš poslovni ambijent bude čist, uređen i zanimljiv na neki način. To ne znači da treba da izgleda neozbiljno ali treba da daje odličan prvi utisak o vama i prostoru u kojem radite.

2. Vodite računa o izboru nameštaja. Kancelarijski nameštaj može da bude vrlo skupa investicija, a pritom u mnogo slučajeva može imati kontraefekat upravo zbog svoje neutralnosti. Naravno da je udoban radni nameštaj za zaposlene jako bitna stavka, tu se slažemo, ali zašto ne iskoristiti priliku da sa ostalim nameštajem u prostoru stvorite toplu, prijateljsku atmosferu? Ugodna komoda u interesantnim nijansama ili klub stolovi u toplim drvenim tonovima možda su baš taj mali detalj koji bi vas učinio vizuelno privlačnijim za saradnju.

3. Uređena i sortirana dokumentacija. Ova stavka je,u prvom redu,od velikog značaja za vas, jer haotična dokumentacija i kancelarijski pribor asociraju na haotično poslovanje. Vodite računa da sve ima svoje mjesto i da urednost govori o vašem profesionalizmu.

4. Prazni zidovi nisu opcija.Svakako da poslovni prostor nije naš dom, ali neke elemente iz kućnog ambijenta možemo preseliti i u poslovni. Tu, prije svega, mislimo na dekoraciju zidova. Art je spona racionalnog i kreativnog, tako da prostoru može donijeti samo pozitivne aspekte. Može da intrigira i unese dobru dinamiku i na taj način posredno stimuliše kreativnost i produktivnost. Art takođe donosi topliju i ličniju atmosferu klijentima, zaposlenima, ali i vašem brendu.

Kao što vidimo stavka tri iziskuje najviše ulaganja ako ne poslujemo sa najboljima.

Dakle, uz malu pomoć stručnog osoblja Bellone i njihov VIF Kancelarijski namještaj svaka kancelarija će zablistati posebnim sjajem.

Kompletan asortiman njihovog namještaja pogledajte ovdje.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Nekretnine i enterijer