Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.05.2020. 20:59
(aukcija) Nabavka usluga oglašavanja u dnevnoj štampi
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
794-1-2-85-3-2/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTRALNA IZBORNA KOMISIJA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200539410001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Samida Karajica
Adresa Danijela Ozme 7
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 251-300
Faks (033) 251-329
Elektronska pošta nabavka@izbori.ba
Internet adresa www.izbori.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Jedan lot
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
52140,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga oglašavanja u dnevnoj štampi
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga oglašavanja u dnevnoj štampi za potrebe provođenja Lokalnih izbora 2020. godine
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79000000-4 | Poslovne usluge: pravo, marketing, savjetovanje, zapošljavanje, štampanje i sigurnost |
Dodatni predmet(i) | 79800000-2 | Štampanje i s tim povezane usluge |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
u skladu sa TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
u skladu sa TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
u skladu sa TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
u skladu sa TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
10.6.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.06.2020. 14:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Danijela Ozme 7, Sarajevo
Datum i vrijeme 12.06.2020. 14:15
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Samida Karajica
Adresa Danijela Ozme 7
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 251-300
Faks (033) 251-329
Elektronska pošta nabavka@izbori.ba
Internet adresa www.izbori.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Samida Karajica
Adresa Danijela Ozme 7
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 251-300
Faks (033) 251-329
Elektronska pošta nabavka@izbori.ba
Internet adresa www.izbori.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga oglašavanja na bosanskom jeziku i latinici
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga oglašavanja na bosanskom jeziku i latinici u visokotiražnom dnevnom listu koji se štampa na bosanskom
jeziku i latiničnom pismu i koji se distribuira na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine;
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79000000-4 | Poslovne usluge: pravo, marketing, savjetovanje, zapošljavanje, štampanje i sigurnost |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
17380,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
u dnevnim novinama odbranog dobavljača, koje se distribuiraju na području Bosne i Hercegovine.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 10.06.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.06.2020. 14:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.06.2020. 14:15
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga oglašavanja na hrvatskom jeziku i latinici
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga oglašavanja na hrvatskom jeziku i latinici u visokotiražnom dnevnom listu koji se štampa na hrvatskom
jeziku i latiničnom pismu i koji se distribuira na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79000000-4 | Poslovne usluge: pravo, marketing, savjetovanje, zapošljavanje, štampanje i sigurnost |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
17380,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
u dnevnim novinama odbranog dobavljača, koje se distribuiraju na području Bosne i Hercegovine.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 10.06.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.06.2020. 14:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.06.2020. 14:15
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga oglašavanja na srpskom jeziku i ćirilici
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga oglašavanja na srpskom jeziku i ćirilici u visokotiražnom dnevnom listu koji se štampa na srpskom jeziku i
ćiriličnom pismu i koji se distribuira na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79000000-4 | Poslovne usluge: pravo, marketing, savjetovanje, zapošljavanje, štampanje i sigurnost |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
17380,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
u dnevnim novinama odbranog dobavljača, koje se distribuiraju na području Bosne i Hercegovine.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 10.06.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.06.2020. 14:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.06.2020. 14:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AQUARIUS d.o.o. Banja Luka - Ulica Bulevar vojvode Stepe Stepanovića 183A 78000 Banja Luka
-
UNION BANKA d.d. SARAJEVO - ul. Hamdije Kreševljakovića br. 19 71000 Centar
-
ALPHA-SECURITY d.o.o. Banja Luka - Ulica Dragana Bubića broj 14 a 78000 Banja Luka
-
advokat ARMIN ZULKIĆ Sarajevo - Obala Kulina bana 1/I 71000 Sarajevo
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
ODBOJKAŠKI KLUB HE na DRINI VIŠEGRAD - Cara Lazara bb 73240 Višegrad
-
FUDBALSKI KLUB DRINA-HE VIŠEGRAD - CARA LAZARA 5 A 73240 Višegrad
-
Grafomark d.o.o. Laktaši - Ulica Ruđera Boškovića broj 7 78250 Laktaši
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
NOTAR MARA RODIĆ Banja Luka - Kralja Petra Prvog Karađorđevića br. 109. 78000 Banja Luka
-
Ekonomski institut Sarajevo - Branilaca Sarajeva br. 47 71000 Sarajevo
-
17.07.2020
-
17.07.2020
(poništenje aukcije) Nabavka usluga oglašavanja u dnevnoj štampi - 3
-
17.07.2020
-
23.06.2020
(poništenje aukcije) Nabavka usluga oglašavanja u dnevnoj štampi - lot 3
-
23.06.2020