Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.08.2016. 14:22
Nabavka auto guma za potrebe Doma zdravlja
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1029-7-1-28-3-15/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA DOM ZDRAVLJA PRIJEDOR
IDB/JIB 4400715040002
Kontakt osoba MAJA GRANDIĆ
Adresa Vožda Karađorđa 2
Poštanski broj 79000 Prijedor (sp bl)
Opština/Grad Prijedor (Prijedor)
Telefon (052) 211-503
Faks (052) 211-503
Elektronska pošta nabavke.dzprijedor@yahoo.com
Internet adresa www.domzdravljaprijedor.org
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Prijedor
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka auto guma za potrebe Doma zdravlja
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka auto guma (M+S) za potrebe Doma zdravlja
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34351100-3 | Gume za automobile |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljno u Konkurentskom zahtjevu
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2200,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Demontažu, montažu i balansiranje guma Isporučilac je dužan obezbijediti u mjestu Naručioca (Prijedor)
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja svih elemenata ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Detaljno u Konkurentskom zahtjevu
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
2.9.2016.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 6.9.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 6.9.2016. 12:30:00
Adresa i mjesto Vožda Karađorđa br.2, Prijedor, centralna zgrada, 2. sprat, sala za
sastanke
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Zainteresovani ponuđači trebaju dostaviti zahtjev za dostavu tenderske dokumentacije putem faksa na broj:
052/211-503 ili elektronske adrese: nabavke.dzprijedor@yahoo.com. Za dokumentaciju se ne plaća naknada.
Za sve dodatne informacije molimo Vas da nam se obratite pisanim putem, kontakt osoba: Grandić Maja.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
EURO DAM-JAS d.o.o. Lukavac - ul. Lukavačkih brigada bb 75300 Lukavac
-
UNITRADE d.o.o. LJUBUŠKI - Hrvatskih kraljeva 23 88320 Ljubuški
-
NEGRO CROWN d.o.o. Sarajevo - ul. Mostarska broj 3, Miševići 71240 Hadžići
-
ASD d.o.o. Banja Luka - Put srpskih branilaca br. 39b 78000 Banja Luka
-
VIBAR d.o.o. Široki Brijeg - Visoka Glavica b.b. 88220 Široki Brijeg
-
M.R.M. export-import d.o.o. Ljubuški - Hrašljani broj 12 88320 Ljubuški
-
AUTOCENTAR-MERKUR d.o.o. Banja Luka - Ulica Knjaza Miloša bb 78000 Banja Luka
-
LADA AUTO d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Gorana Kovačića broj 203/E 78000 Banja Luka
-
A.S.auto-centar d.o.o. Zenica - Crkvice do broja 66 72000 Zenica
-
SAVA-TRGOVINA d.o.o. Sarajevo - ul. Briješćanska br. 2 71210 Ilidža