Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka kofera za prenos novca sa elektrohemijskom zaštitom
"JP BH POŠTA" D.O.O. SARAJEVO
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 440-1-1-1-318/14
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: "JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo
Kontakt osoba: Mahir Hodzic, 033252752
Adresa: Obala Kulina bana br. 8
Poštanski broj: 71000
Opština/Grad: Sarajevo - Centar
IDB/JIB: 4200682210005
Telefon: 033252613
Faks: 033252743
Internet adresa:www.posta.ba
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao pod I.1
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I.1
I.4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta: Javno preduzeće
I.5.b. Nivo: Federacija Bosne i Hercegovine
I.5.c. Djelatnost: Poštanske usluge
I.6. Zajednička nabavka
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II.2. Podjela na lotove
Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
nabavka kofera za prenos novca sa elektrohemijskom zaštitom
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
koferi za prenos novca sa elektrohemijskom zaštitom
II.5. Ukupna količina ili obim ugovora
12 kom
II.5.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
105.000,00
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
kako je navedeno u TD
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
kako je navedeno u TD
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na
odgovarajuće propise
kako je navedeno u TD
III.4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim nabavkama
BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III.5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kako je navedeno u TD
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
kako je navedeno u TD
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
kako je navedeno u TD
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
IV.3.a. Datum: Može se obezbjediti/dostaviti zahtjev do 3.7.2014.
godine
IV.3.b. Novčana naknada: Da
IV.3.b-1 Iznos novčane naknade: 20,00
IV.4. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum: 10.7.2014. Vrijeme: 12:00
IV.5. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 10.7.2014. Vrijeme: 12:15
Mjesto: Obala kulina bana broj 8, Sarajevo
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može obezbijediti i shodno čl. 8. stav 1
i 2 ZJN BiH nakon izvršene i prezentovane uplate za otkup
tenderske dokumentacije u iznosu od 20,00 KM na račun: 3389
0022 0828 5423 Uni Credit bank dd Mostar u korist "JP BH
POŠTA" d.o.o. Sarajevo, uz naznaku: "Tenderska dokumentacija
za nabavku kofera za prenos novca sa elektrohemijskom zaštitom".
dobavljač je dužan, prilkom preuzimanja tenderske dokumentacije,
uz kopiju uplatnice, dostaviti kopiju Uvjerenja o registraciji PDV
obveznika.
Kontakt osoba Mahir Hodžić; 033 252 752, fax 033 252 784, mail:
mahirhŽbhp.ba
(A-8775-14)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
Salon Bankarske Opreme d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 18 71000 Novo Sarajevo
-
Svjetlost-Štampa d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša broj 3-5 71000 Sarajevo
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar
-
TSE d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
LOTRIČ CONTROL d.o.o. - Rodoč bb., Slobodna zona Hercegovina 88000 Mostar
-
SBO BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Kralja Petra II broj 29 78101 Banja Luka
-
KALDERA COMPANY d.o.o. Laktaši - Kobatovci b.b. 78250 Laktaši