Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Nabavka rezervnih dijelova za bager Liebherr

Izvor: Službeni glasnik BiH, Broj 24, 31.03.2014

JP ELEKTROPRIVREDA BiH D.D. SARAJEVO
ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. TUZLA
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 298-1-1-1-1099/14
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo, ZD Rudnici "Kreka"
d.o.o. - Tuzla
Kontakt osoba: Midhat Fazlić (za tehnička pitanja) 061/142-227,
Lejla Husejnović (za komercijalna pitanja) 035/287-501
Adresa: Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj: 75000
Opština/Grad: Tuzla
IDB/JIB: 4209020780003
Telefon: 035280083
Faks: 035280083
Elektronska po{ta: poslovikomercijale@kreka.ba
Internet adresa:www.kreka.ba
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa za preuzimanje/dostavu zahtjeva za
tendersku dokumentaciju
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I.1
I.4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta: Javno preduzeće
I.5.b. Nivo: Federacija Bosne i Hercegovine
I.5.c. Djelatnost: Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I.6. Zajednička nabavka
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II.2. Podjela na lotove
Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
Rezervni dijelovi za bager "Liebherr" R 974B
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Rezervni dijelovi za bager "Liebherr" R 974B
II.5. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
II.5.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
300.000,00
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
Rudnik "Dubrave" u Dubravama
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do realizacije ugovornih obaveza obje ugovorne strane
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na
odgovarajuće propise
Eliminatorni uslov:
a) Rok plaćanja: odgođeno - minimalno 60 dana od dana
fakturisanja (koje ne zahtijeva garanciju za odgođeno plaćanje)
b) Rok isporuke - maksimalno 30 dana od dana izdavanja
Narudžbe
III.4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim nabavkama
BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III.5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
- Da je ponuđač solventan (da mu račun nije bio u blokadi) u
posljednjih 6 (šest) mjeseci prije roka za dostavljanje ponuda.
- Nepromjenjivost cijena za vrijeme trajanja ugovora
- Da ponuđač dostavi Izjavu da se obavezuje da će prilikom
isporuke dostaviti EUR 1 obrazac (samo za ino ponuđače)
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
- Prihvatanje kompletnosti i ispunjenosti svih iskazanih zahtjeva
tehničke specifikacije
- Uspješno iskustvo u realizaciji ugovora čiji je predmet bio
isporuka istih ili sličnih roba koje su predmet nabavke u
posljednje dvije godine
- Da ponuđač dostavi Izjavu da će prilikom isporuke robe
dostaviti original ili ovjerenu kopiju atesta proizvođača o
kvalitetu robe u skladu sa odgovarajućim standardima
- Da ponuđač dostavi Izjavu o nazivu i sjedištu proizvođača robe
koju nudi
- Vremenska garancija za ponuđene robe od minimalno 12
(dvanaest) mjeseci od dana ugradnje, a najviše 24 mjeseca od
dana isporuke
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
IV.3.a. Datum: Može se obezbjediti/dostaviti zahtjev do 29.4.2014.
godine
IV.3.b. Novčana naknada: Da
IV.3.b-1 Iznos novčane naknade: 10,00 KM
IV.4. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum: 29.4.2014. Vrijeme: 11:45
IV.5. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 29.4.2014. Vrijeme: 12:00
Mjesto: Mije Keroševića Guje 1, 75000 Tuzla
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Tendersku dokumentaciju ponuđači mogu preuzeti lično na
naznačenoj adresi ili se ista može dostaviti putem pošte ili e-maila,
nakon predočenja zahtjeva za učešće i dokaza o izvršenoj uplati.
Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se vrši preko Intesa Sanpaolo
Banka d.d. BiH, SNJIFT: UPBKBA22 u korist JP EP BiH d.d. -
Sarajevo, ZD Rudnici "Kreka" d.o.o. - Tuzla, sa naznakom: "Otkup
tenderske dokumentacije za nabavku roba - Rezervni dijelovi za
bager "Liebherr" R 974B". Kod davanja naloga za plaćanje
obavezno naznačiti klauzulu; "sve troškove snosi nalogodavac"
(our...) IBAN CODE: BA391543602002866606. Ponuđači unutar
Bosne i Hercegovine putem NLB Banke d.d. Tuzla uplatu vrše na
račun broj 132 1000 310 933 023 u korist JP EP BiH d.d. - Sarajevo,
ZD Rudnici "Kreka" d.o.o. - Tuzla, sa naznakom: "Otkup tenderske
dokumentacije za nabavku roba - Rezervni dijelovi za bager
"Liebherr" R 974B". Dobavljač će dostaviti 1 (jednu) ponudu u
originalu i 1 (jednu) kopiju sa kompletnom dokumentacijom na
kojima će čitko napisati: "ORIGINAL PONUDA" i "KOPIJA
PONUDE". Ponuda i njene kopije, ovjerene i potpisane, trebaju biti
zapečaćene u jednoj neprovidnoj koverti i sa imenom i adresom
dobavljača, na kojoj će pisati sljedeći tekst: "PONUDA ZA
JAVNU NABAVKU ROBA - Rezervni dijelovi za bager
"Liebherr" R 974B - ne otvarati do 29.4.2014. godine u 12 sati.
Traženi dokumenti iz tačke III.4. Obavještenja ne smiju biti stariji
od 3 mjeseca računajući od trenutka dostavljanja ponude. Svi
dokazi koji se zahtjevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije.
Kompletna dokumentacija mora biti dostavljena na jednom od
službenih jezika BiH i prevedena od strane sudskog tumača (za ino
ponuđače). Ponuđači su dužni da dostave cijenu ponude na paritetu
DDP ZD Rudnici "Kreka" d.o.o. Tuzla (domaći ponuđači),
odnosno na paritetu DAP ZD Rudnici "Kreka" d.o.o. Tuzla (ino
ponuđači). Ponuđači su obavezni dostaviti specifikaciju
dokumenata priloženih u ponudi. Ponuda se obavezno podnosi u
pisanoj formi i treba je potpisati lice koje je ovlastio ponuđač.
Stranice ponude ( s dodacima ) moraju biti numerisane, potpisane
(uključujući i dokumente koji već sadrže potpis i pečat ponuđača),
čvrsto uvezane (ponuda osigurana jemstvenikom), a garancija za
osiguranje ponude može biti neuvezana i bez numeracije. Bilo
kakve promjene u ponudi nisu dopuštene. U postupku razmatranja
ponuda Komisija može zatražiti dopunsko objašnjenje pojedinih
elemenata ponuda od prijavljenog ponuđača, a koje ne može uticati
na predloženu ponudu na način da se ostvari prednost u odnosu na
ostale ponuđače. Ugovorni organ će odbaciti ponudu ukoliko
uvidom u ponudu i priloženu dokumentaciju utvrdi da neki od
traženih dokumenata nedostaje ili je priloženi dokument neistinitog
ili nepotpunog sadržaja.
ANEKS A
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kontakt osoba: Edin Šehanović
Adresa: Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj: 75000
Opština/Grad: Tuzla
Telefon: 035280083
Faks: 035280083
Elektronska po{ta: sehanovic.edin@kreka.ba
Internet adresa:www.kreka.ba
(A-4835-14)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: