Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.07.2021. 15:20
Nabavka usluga kolektivnog osiguranja zaposlenih i osiguranja imovine
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
221-1-2-32-3-48/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv PORESKA UPRAVA REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4401565850007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Goran Zlatković
Adresa Trg Republike Srpske br. 8
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 332-367
Faks (051) 332-309
Elektronska pošta milovan.jovic@poreskaupravars.org
Internet adresa www.poreskaupravars.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Finansijske usluge: usluge osiguranja, bankarske i investicijske usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga kolektivnog osiguranja zaposlenih i osiguranja imovine
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluga kolektivnog osiguranja zaposlenih i osiguranja imovine.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66000000-0 | Finansijske usluge i usluge osiguranja |
Dodatni predmet(i) | 66512100-3 | Usluge osiguranja od nesreća |
66515200-5 | Usluge osiguranja imovine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u TD.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
11.8.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.8.2021. 10:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kao u TD.
Datum i vrijeme 11.8.2021. 12:00
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga kolektivnog osiguranja zaposlenih
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluga kolektivnog osiguranja zaposlenih.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66512100-3 | Usluge osiguranja od nesreća |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
18000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Nabavka usluga kolektivnog osiguranja zaposlenih
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Nabavka usluga kolektivnog osiguranja zaposlenih
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.8.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.8.2021. 10:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 11.8.2021. 12:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga osiguranja imovine
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluga osiguranja imovine.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66515200-5 | Usluge osiguranja imovine |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
15000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Nabavka usluga osiguranja imovine
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Nabavka usluga osiguranja imovine
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.8.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.8.2021. 10:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 11.8.2021. 12:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
UniCredit Bank a.d. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj 7 78000 Banja Luka
-
UNIQA Osiguranje d.d. Sarajevo - ul. Obala Kulina bana br. 19 71000 Stari Grad
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Ulica Milana Tepića broj 4 78101 Banja Luka
-
ZiraatBank BH d.d. Sarajevo Filijala Brčko - Bulevar Mira 10/J 76100 Brčko Distrikt
-
Sparkasse Leasing d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
DRINA OSIGURANJE AD MILIĆI - Ulica 9. Januar broj 4. 75446 Milići
-
Triglav osiguranje, ad - Ulica Prvog krajiškog korpusa broj 29 78000 Banja Luka
-
Sarajevo-osiguranje d.d. Sarajevo - Podružnica Sarajevo - Maršala Tita 29 71000 Sarajevo
-
DUNAV OSIGURANJE a.d. Banja Luka - Ulica Veselina Masleše broj 28 78000 Banja Luka
-
ATOS BANK a.d. Banja Luka - Ulica jevrejska broj 71 78000 Banja Luka
-
21.09.2021
-
21.09.2021
-
25.08.2021
-
24.08.2021