Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.09.2016. 15:34
Nabavka usluga sekundarne zdravstvene zaštite korisnika Imigracionog centra Službe
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1420-1-2-29-3-29/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv SLUŽBA ZA POSLOVE SA STRANCIMA
IDB/JIB 4200824880038
Kontakt osoba Danijela Iveljić
Adresa Braće Mulića 38
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Novi Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 779-905
Faks (033) 772-982
Elektronska pošta danijela.iveljic@sps.gov.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
17000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Usluge sekundarne zdavstvene zaštite korisnika Imigracionog centra Službe
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
usluge selundarne zdravstvene zastite
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 98390000-3 | Ostale usluge |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Definisano TD
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
definisano TD
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
definisano TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Definisano TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
27.9.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.9.2016. 16:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 27.9.2016. 17:00:00
Adresa i mjesto sjediste Sluzbe za poslove sa strancima, Ul. Braće Mulića 38. Sarajevo, Novi
Grad
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
JZU Dom zdravlja Prof. dr Savo Bumbić Gacko - Solunskih dobrovoljaca br. 48 89240 Gacko
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
JZNU Dom zdravlja Tuzla - ul. Albina i Franje Herljevića broj 1 75000 Tuzla
-
JZU Dom zdravlja Živinice - ul. Alije Izetbegovića br. 17 75270 Živinice
-
Zavod za medicinu rada Kantona Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića broj 2 71000 Sarajevo
-
KANTONALNA BOLNICA ZENICA - Ulica Crkvice broj 67 72000 Zenica
-
JZU Institut za javno zdravstvo Republike Srpske - Ulica Jovana Dučića broj 1 78000 Banja Luka
-
(BRISAN USLJED PRIPAJANJA) MEDICINSKI FAKULTET U SARAJEVU - ul. Čekaluša br. 90 71000 Centar
-
ZAVOD ZA ZDRAVSTVENU ZAŠTITU RADNIKA U SAOBRAĆAJU Sarajevo - Kolodvorska 10 71000 Sarajevo
-
ZU SPECIJALISTIČKI CENTAR DEAMEDICA Banja Luka - Ulica Pave Radana broj 57 78000 Banja Luka
-
Kantonalni zavod za medicinu rada i sportsku medicinu - Bulevar Kralja Tvrtka I broj 4 72000 Zenica