Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.11.2018. 08:10
Radovi na rehabilitaciji ulica Kovači-Ploča granitnim kockama (od Čekrečijine džamije do Muzeja Alije Izetbegović) u dužini od cca 515 metara
1. OPĆINA STARI GRAD SARAJEVO, ul. Zelenih beretki br.4 ,koju zastupa Općinski načelnik Općine mr. Ibrahim Hadžibajrić ( daljem tekstu : Naručilac) ID broj: 4200738880009
PDV: 200738880009
Telefon: 033/282-410
Fax: 033/220-804
e-mail: adis.hadzovic@starigrad.ba
2. " DINALSA" d.o.o. sa sjedištem u ulici Huseina Đoze 3, 71210 Ilidža , koga zastupa direktor Nusret Bajramović ( u daljem tekstu: Izvođač radova) ID broj: 4200426560007
PDV broj:200426560007
Telefon: 033/513-148
Fax : 033/513-674
E-mail: info@dinalsa.ba
Zaključili su :
UGOVOR
O izvođenju radova: Rehabilitacija ulica KOVAČI-PLOČA granitnim kockama ( od Čekrečijine džamije do muzeja Alije Izetbegovića, ) u dužini od 515 metara - Općina Stari Grad Sarajevo
Član 1.
Predmet Ugovora je izvođenje radova : Rehabilitacija ulica KOVAČI-PLOČA granitnim kockama ( od Čekrečijine džamije do muzeja Alije Izetbegovića, ) u dužini od 515 metara - Općina Stari Grad Sarajevo , a sve prema ponudi broj : 123/18 od 22.10.2018. godine koja je sastavni dio ovog Ugovora, a u skladu sa Odlukom o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 01/1- 05-6582/18 od 26.10.2018. godine, a nakon provedenog postupka u skladu sa ZJN – Otvoreni postupak – E -aukcija .
Član 2.
Ugovorni organ i Izvođač , pošto se upoznao sa pravima i obavezama koje ima po ovom Ugovoru, saglasili su se da :
1. Izvođač će izvršiti sve ugovorene obaveze kako je to određeno dokumentom koji čini sastavni dio ovog Ugovora
2. Izvođač se obavezuje da održava kontinuitet i dinamiku izvršenja svojih obaveza , kako bi se radovi i ostale usluge završili u roku navedenom u ovom ugovoru .
3. Ugovorni organ se obavezuje da će Izvođaču platiti za izvršene radove koji su predmet ovog ugovora u rokovima i na način naveden ovim Ugovorom.
4. Izvođač radova u svrhu izvršenja zaključenog ugovora nema pravo zaposliti lica iz člana 39. stav (5) Zakona o javnim nabavkama, najmanje 6 (šest) mjeseci od dana zaključivanja ovog Ugovora .
Član 3.
Vrijednost ugovorenih radova koji su predmet Ugovora iznosi :
CIJENA : 353.765,44 KM
PDV: 60.140,13 KM UKUPNO SA PDV-om : 413.905,57 KM
Slovima : ( četiristotinetrinaesthiljadadevetstotinapet i 57/100 KM)
Član 4.
Plaćanje će se vršiti na sljedeći način :
* Po ispostavljenim privremenim i okončanoj situaciji , u roku od 30 (trideset) dana na žiro račun Izvođača radova , koji je dostavljen u ponudi.
Član 5.
Izvođač radova se obavezuje da će radove iz člana 1. ovog Ugovora otpočeti u roku od 7 (sedam) dana od dana obostranog potpisivanja ugovora .
Rok za izvođenje radova je 120 (stotinudvadeset) kalendarskih dana , od dana uvođenja u posao.
Član 6.
Ugovorne strane su saglasne da se radovi izvode u skladu sa dinamičkim planom odobrenim od strane Nadzornog organa.
Izvođač se obavezuje da će odobreni dinamički plan dostaviti na saglasnost Ugovornom organu prije otpočinjanja radova .
Rokovi iz prethodnog člana se mogu produžiti :
* u slučaju više sile
* u slučaju neotklonjivih smetnji za izvođenje radova
Postojanje vanrednih okolnosti iz prethodnog stava utvrđuju ugovorne strane i to na pismeni zahtjev Izvođača u roku od 48 (četrdesetosam) sati od momenta njihovog nastupanja .
Član 7.
Ugovorne starne su saglasne da će sve štete nastale Ugovornom organu i korisnicima ulice koja je predmet Ugovora, zbog nekvalitetnog i neblagovremenog izvršenja radova iz člana 1. ovog Ugovora, nadoknaditi isključivo Izvođač .
Član 8.
Izvođač garantira kvalitet izvršenih radova i ugrađenog materijala u roku od 2 (dvije) godine, računajući od dana okončanja radova .
Član 9.
Sastavni dio Ugovora čine sljedeći dokumenti :
* Ugovorni uslovi ( opći i posebni - ovjereni od strane Ugovornog organa )
* Predmjer i predračun radova u skladu sa prihvaćenom Ponudom Izvođača, broj: 123/18 od
22.10.2018. godine
Član 10.
Izvođač se obavezuje da će dostaviti bankovnu garanciju – bezuslovna bankovna garanacija za uspješno izvršenje posla, u visini od 10% od ugovorenog iznosa, u roku od 7 (sedam) dana od dana obostranog potpisivanja ugovora, a ako to ne učini u ostavljenom roku, Ugovor će se smatrati ništavnim .
Bankovnu garanciju ugovorni organ će realizovati :
1. Ukoliko Izvođač ne ispoštuje neke od tenderskih uslova.
2. Ukoliko Izvođač ne ispoštuje neke od uslova navedenih u ponudi, a prilčikom realizacije
Ugovora to konstatuje predstavnik ugovornog organa zadužen da prati realizaciju ugovora.
Rok važnosti garancije počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i važi do isteka garantnog roka plus 30 (trideset) dana.
Član 11.
U slučaju neusklađenosti navedenih dokumenata pri tumačenju ovog Ugovora, odredbe Posebnih ugovornih uslova imaju prvenstvo nad općim ugovornim uslovima, a po tehničkim pitanjima prvenstvo imaju posebni tehnički uslovi nad općim tehničkim pitanjima .
Član 12.
Izvođač radova je dužan Ugovornom organu potpisane i ovjerene ugovore vratiti u roku od 3 (tri) dana od dana prijema istih.
U slučaju nepoštivanja roka iz stava 1. ovog člana Ugovor će se smatrati ništavnim.
Član 13.
Na odnose između ugovornih strana koji nisu regulisani ovim Ugovorom, primjenjuju se odgovarajuće odredbe Zakona o obligacionim odnosima .
Član 14.
Sve eventualne sporove ugovorne strane će rješavati sporazumno, u duhu dobrih poslovnih običaja, a ukoliko se ne postigne saglasnost nadležan je Općinski Sud u Sarajevu.
Član 15.
Ovaj Ugovor sačinjen je u šest (6) istovjetnih primjeraka, od kojih Ugovornom organu pripadaju 4 (četiri), a Izvođaču radova 2 (dva ) primjerka.
Zasnovanost akta na zakonu potvrđuje:
Aida Bajramović, predsjednik Komisije za javne nabavke
Za Izvođača :
" DINALSA" d.o.o. Nusret Bajramović
Broj:____________________
Sarajevo, _______________2018.godine
Za Ugovornog organa Općinski načelnik
mr. Ibrahim Hadžibajrić
Broj: 01/1-05-6582/18
Sarajevo, 12.11.2018.godine
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Niskogradnja d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 63 78250 Laktaši
-
MRKONJIĆPUTEVI d.o.o. Mrkonjić Grad - Podbrdo bb 70260 Mrkonjić Grad
-
RUDNICI GIPSA Z.D.D. - 770. Slavne brdske brigade bb. 70220 Donji Vakuf
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
NISKOGRADNJA-MARJANOVIĆ d.o.o. Prijedor - Ulica Zanatska bb 79000 Prijedor
-
NEVESINJEPUTEVI doo Nevesinje - Svetosavska bb 88280 Nevesinje
-
RAD PUTEVI Bihać d.o.o. - Ulica M.Š. Kurtćehajića bb. 77101 Bihać