Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 30.11.2018. 08:10

Radovi na rehabilitaciji ulica Kovači-Ploča granitnim kockama (od Čekrečijine džamije do Muzeja Alije Izetbegović) u dužini od cca 515 metara

Izvor: Akta.ba, 30.11.2018.

1. OPĆINA STARI GRAD SARAJEVO, ul. Zelenih beretki br.4 ,koju zastupa Općinski načelnik Općine mr. Ibrahim Hadžibajrić ( daljem tekstu : Naručilac) ID broj: 4200738880009

PDV: 200738880009

Telefon: 033/282-410

Fax: 033/220-804

e-mail: adis.hadzovic@starigrad.ba

 

2. " DINALSA" d.o.o. sa sjedištem u ulici Huseina Đoze 3, 71210 Ilidža , koga zastupa direktor Nusret Bajramović ( u daljem tekstu: Izvođač radova) ID broj: 4200426560007

PDV broj:200426560007

Telefon: 033/513-148

Fax : 033/513-674

E-mail: info@dinalsa.ba

 

Zaključili su :

 

UGOVOR

O izvođenju radova: Rehabilitacija ulica KOVAČI-PLOČA granitnim kockama ( od Čekrečijine džamije do muzeja Alije Izetbegovića, ) u dužini od 515 metara - Općina Stari Grad Sarajevo

 

Član 1.

Predmet Ugovora je izvođenje radova : Rehabilitacija ulica KOVAČI-PLOČA granitnim kockama ( od Čekrečijine džamije do muzeja Alije Izetbegovića, ) u dužini od 515 metara - Općina Stari Grad Sarajevo , a sve prema ponudi broj : 123/18 od 22.10.2018. godine koja je sastavni dio ovog Ugovora, a u skladu sa Odlukom o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 01/1- 05-6582/18 od 26.10.2018. godine, a nakon provedenog postupka u skladu sa ZJN – Otvoreni postupak – E -aukcija .

 

Član 2.

Ugovorni organ i Izvođač , pošto se upoznao sa pravima i obavezama koje ima po ovom Ugovoru, saglasili su se da :

1. Izvođač će izvršiti sve ugovorene obaveze kako je to određeno dokumentom koji čini sastavni dio ovog Ugovora

2. Izvođač se obavezuje da održava kontinuitet i dinamiku izvršenja svojih obaveza , kako bi se radovi i ostale usluge završili u roku navedenom u ovom ugovoru .

3. Ugovorni organ se obavezuje da će Izvođaču platiti za izvršene radove koji su predmet ovog ugovora u rokovima i na način naveden ovim Ugovorom.

4. Izvođač radova u svrhu izvršenja zaključenog ugovora nema pravo zaposliti lica iz člana 39. stav (5) Zakona o javnim nabavkama, najmanje 6 (šest) mjeseci od dana zaključivanja ovog Ugovora .

 

Član 3.

Vrijednost ugovorenih radova koji su predmet Ugovora iznosi :

CIJENA : 353.765,44 KM

PDV: 60.140,13 KM UKUPNO SA PDV-om : 413.905,57 KM

Slovima : ( četiristotinetrinaesthiljadadevetstotinapet i 57/100 KM)

Član 4.

Plaćanje će se vršiti na sljedeći način :

* Po ispostavljenim privremenim i okončanoj situaciji , u roku od 30 (trideset) dana na žiro račun Izvođača radova , koji je dostavljen u ponudi.

 

Član 5.

Izvođač radova se obavezuje da će radove iz člana 1. ovog Ugovora otpočeti u roku od 7 (sedam) dana od dana obostranog potpisivanja ugovora .

Rok za izvođenje radova je 120 (stotinudvadeset) kalendarskih dana , od dana uvođenja u posao.

 

Član 6.

Ugovorne strane su saglasne da se radovi izvode u skladu sa dinamičkim planom odobrenim od strane Nadzornog organa.

Izvođač se obavezuje da će odobreni dinamički plan dostaviti na saglasnost Ugovornom organu prije otpočinjanja radova .

Rokovi iz prethodnog člana se mogu produžiti :

* u slučaju više sile

* u slučaju neotklonjivih smetnji za izvođenje radova

Postojanje vanrednih okolnosti iz prethodnog stava utvrđuju ugovorne strane i to na pismeni zahtjev Izvođača u roku od 48 (četrdesetosam) sati od momenta njihovog nastupanja .

 

Član 7.

Ugovorne starne su saglasne da će sve štete nastale Ugovornom organu i korisnicima ulice koja je predmet Ugovora, zbog nekvalitetnog i neblagovremenog izvršenja radova iz člana 1. ovog Ugovora, nadoknaditi isključivo Izvođač .

 

Član 8.

Izvođač garantira kvalitet izvršenih radova i ugrađenog materijala u roku od 2 (dvije) godine, računajući od dana okončanja radova .

 

Član 9.

Sastavni dio Ugovora čine sljedeći dokumenti :

* Ugovorni uslovi ( opći i posebni - ovjereni od strane Ugovornog organa )

* Predmjer i predračun radova u skladu sa prihvaćenom Ponudom Izvođača, broj: 123/18 od

22.10.2018. godine

 

Član 10.

Izvođač se obavezuje da će dostaviti bankovnu garanciju – bezuslovna bankovna garanacija za uspješno izvršenje posla, u visini od 10% od ugovorenog iznosa, u roku od 7 (sedam) dana od dana obostranog potpisivanja ugovora, a ako to ne učini u ostavljenom roku, Ugovor će se smatrati ništavnim .

Bankovnu garanciju ugovorni organ će realizovati :

1. Ukoliko Izvođač ne ispoštuje neke od tenderskih uslova.

2. Ukoliko Izvođač ne ispoštuje neke od uslova navedenih u ponudi, a prilčikom realizacije

Ugovora to konstatuje predstavnik ugovornog organa zadužen da prati realizaciju ugovora.

Rok važnosti garancije počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i važi do isteka garantnog roka plus 30 (trideset) dana.

 

Član 11.

U slučaju neusklađenosti navedenih dokumenata pri tumačenju ovog Ugovora, odredbe Posebnih ugovornih uslova imaju prvenstvo nad općim ugovornim uslovima, a po tehničkim pitanjima prvenstvo imaju posebni tehnički uslovi nad općim tehničkim pitanjima .

 

Član 12.

Izvođač radova je dužan Ugovornom organu potpisane i ovjerene ugovore vratiti u roku od 3 (tri) dana od dana prijema istih.

U slučaju nepoštivanja roka iz stava 1. ovog člana Ugovor će se smatrati ništavnim.

Član 13.

Na odnose između ugovornih strana koji nisu regulisani ovim Ugovorom, primjenjuju se odgovarajuće odredbe Zakona o obligacionim odnosima .

 

Član 14.

Sve eventualne sporove ugovorne strane će rješavati sporazumno, u duhu dobrih poslovnih običaja, a ukoliko se ne postigne saglasnost nadležan je Općinski Sud u Sarajevu.

 

Član 15.

Ovaj Ugovor sačinjen je u šest (6) istovjetnih primjeraka, od kojih Ugovornom organu pripadaju 4 (četiri), a Izvođaču radova 2 (dva ) primjerka.

Zasnovanost akta na zakonu potvrđuje:

Aida Bajramović, predsjednik Komisije za javne nabavke

Za Izvođača :

 

" DINALSA" d.o.o. Nusret Bajramović

Broj:____________________

Sarajevo, _______________2018.godine

 

Za Ugovornog organa Općinski načelnik

mr. Ibrahim Hadžibajrić

 

Broj: 01/1-05-6582/18

Sarajevo, 12.11.2018.godine

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: