Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 09.07.2019. 15:47

Ormari dvokrilni

Izvor: Akta.ba, 09.07.2019.

BOSNA I HERCEGOVINA

Federacija Bosne i Hercegovine

Federalno ministarstvo financija - finansija

Porezna uprava Federacije BiH Sarajevo

Broj: 13/06/3-14-30-629-2/19

S.M. Sarajevo, 03.07.2019. godine

 

Na osnovu člana 4. stav 2. Zakona o Poreznoj upravi Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 33/02, 28/04, 57/09, 40/10, 27/12, 7/13, 71/14 i 91/15), člana 114. Zakona o organizaciji uprave u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 35/05) i člana 70. stav 1. Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH“, broj: 39/14), v.d. direktor donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača LOT 2

 

I

Odobrava se izbor ,,ProTim“ d.o.o. Sarajevo, kao najpovoljnijeg ponuđača za nabavku i isporuku kancelarijskog namještaja za potrebe Porezne uprave Federacije BiH - LOT 2 - Nabavka i isporuka ormara dvokrilnih - 142 komada, kancelarijskih stolova - 142 komada i mobilnih ladičara - 142 komada, po cijeni ponude u iznosu od 53.000,00 KM bez PDV-a, nakon provedene e-Aukcije.

 

II

Ponuda ponuđača ,,ProTim“ d.o.o. Sarajevo, broj: 196/2019 od 17.05.2019.godine proglašava se najpovoljnijom u skladu sa kriterijem za izbor najpovoljnije ponude - najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude i Izvještaju o toku i završetku e_Aukcije, broj 1415-1-1-41/19 od 24.06.2019.     godine

 

III

Sa odabranim ponuđačem „ProTim" d.o.o. Sarajevo, ul. Dobrinjske bolnice broj 1A, 71 000 Sarajevo, zaključit će se Ugovor kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezane za nabavku i isporuku kancelarijskog namještaja za potrebe Porezne uprave Federacije BiH - LOT 2 - Nabavka i isporuka ormara dvokrilnih - 142 komada, kancelarijskih stolova - 142 komada i mobilnih ladičara - 142 komada za potrebe Porezne uprave Federacije BiH.

 

IV

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na web stranici Porezne uprave Federacije BiH, istovremeno s upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke.

 

Obrazloženje

Otvoreni postupak javne nabavke za nabavku i isporuku kancelarijskog namještaja za potrebe Porezne uprave Federacije BiH pokrenut je Odlukom v.d. direktora Porezne uprave Federacije BiH, broj: 13/06/3-14-30-630/2019 od 29.04.2019. godine, kako slijedi:

LOT 1 -            Nabavka i isporuka kancelarijskih stolica     -170 komada

LOT 2 -            Nabavka i isporuka ormara dvokrilnih          -142 komada,

kancelarijskih stolova -142 komada i mobilnih ladičara -142 komada

Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka čija ukupna procijenjena i planirana vrijednost iznosi do 119.540,00 KM bez PDV-a, dok je za LOT 2 procijenjena i planirana vrijednost iznosi do 73.640,00 KM bez PDV-a.

 

Obavještenje o nabavci, broj: 1415-1-1-41-3-74/19 je objavljeno na portalu javnih nabavki

30.04.2019.     godine i u „Službenom glasniku BiH“, broj: 32/19 od 07.05.2019. godine.

Prema Izvještaju o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača, tendersku dokumentaciju sa portala Agencije za javne nabavke ,,e-Nabavke“, od datuma objave

30.04.2019.     godine, zaključno sa krajnjim datumom preuzimanja tenderske dokumentacije, preuzela su 34 (tridersetčetiri) potencijalna ponuđača.

 

Po navedenom Obavještenju o nabavci, broj i datum gornji, za LOT 2 dostavljeno je 8 (osam) ponuda u određenom krajnjem roku.

 

Komisija je blagovremeno i pravilno izvršila javno otvaranje ponude dana 21.05.2019. godine u 09:00h i sačinila Zapisnik o otvaranju ponuda koji je odmah proslijeđen ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke.

 

Nakon javnog otvaranja ponuda Komisija Ugovornog organa je pristupila pregledu i ocjeni ponuda, te o tome sačinila odgovarajuće zapisnike u kojima je utvrđeno sljedeće: da je blagovremeno pristiglo 8 (osam) ponuda, i to ponude ponuđača: ,,KRANING“ d.o.o. Puračić, ,,ProTim“ d.o.o. Sarajevo, ,,GTR“ d.o.o. Mostar, „SARAJEVO BUSINESS CONSULTING" d.o.o. Sarajevo, „INTER-COM" d.o.o. Zenica, „PRIMUS BALKAN" d.o.o. Sarajevo, ,,Derby Trade" d.o.o. Brčko i ,,ES-Salerno“ d.o.o. Živinice, da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda; da su pristigle ponude ponuđača „KRANING" d.o.o. Puračić, „ProTim" d.o.o. Sarajevo, ,,ES- Salerno" d.o.o. Živinice i „INTER-COM" d.o.o. Zenica prihvatljive u pravnom i tehničkom smislu i ispunjavaju sve postavljene zahtjeve Ugovornog organa, te im se dozvoljava dalje učešće u postupku i učestvovanje u predviđenoj e-Aukciji. Ponuda ponuđača ,,Derby trade" d.o.o. Brčko je prihvatljiva u pravnom i tehničkom smislu i ispunjava postavljene zahtjeve Ugovornog organa, izuzev u ekonomskom smislu budući da ponuđena cijena znatno premašuje iznos koji je Ugovorni organ predvidio i osigurao za predmetnu javnu nabavku. Međutim, kako je u predmetnom postupku predviđeno provođenje e-Aukcije, to se ponuđaču dozvoljava učešće u istoj, budući da isti u e-Aukciji ima mogućnost da svoju ponudu učini prihvatljivom i u ekonomskom smislu za ovaj Ugovorni organ. Ponude ponuđača ,,GTR“ d.o.o. Mostar, „PRIMUS BALKAN" d.o.o. Sarajevo i „SARAJEVO BUSINESS CONSULTING" d.o.o. Sarajevo nisu prihvatljive u pravnom i tehničkom smislu i ne ispunjavaju zahtjeve Ugovornog organa, te im nije dozvoljeno učešće u daljem toku postupku, odnosno istim nije dozvoljeno učešće u predviđenoj e-Aukciji.

 

Ponuđač ,,GTR“ d.o.o. Mostar, sa sjedištem u Mostaru, Bišće polje bb, se isključuje zbog neispunjavanja zahtjeva Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije, u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima iz oblasti javnih nabavki.

 

Uvidom i detaljnim pregledom ponude ponuđača ,,GTR“ d.o.o. Mostar, broj: 01-19/2018 od

21.05.2019.     godine, Komisija je konstatovala sljedeće:

• Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, tačkom 3.4 b) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti, zahtijevao: ..Ovjerenu izjavu ponuđača o tehničkoj opremljenosti i osposobljenosti i mjerama kojima raspolaže za osiguranje isporuke roba u ponuđenom roku".

 

Komisija Ugovornog organa je konstatovala da je ponuđač dostavio „Izjavu o tehničkoj opremljenosti11, čiji sadržaj apsolutno ne odgovara postavljenim zahtjevima ugovornog organa iz tenderske dokumentacije tj. dostavljena izjava se ne odnosi na tehničku opremljenost i osposobljenost ponuđača, kao ni mjere kojima isti raspolaže za osiguranje isporuke roba u ponuđenom roku, čime ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispoštovan niti ispunjen.

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije, što ponuđač, u skladu sa gore navedenim nije učinio.

 

Članom 68. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

 

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama BiH su osnov za odbacivanje ponude ponuđača ,,GTR“ d.o.o. Mostar.

 

Ponuđač „PRIMUS BALKAN" d.o.o. Sarajevo, sa sjedištem u Sarajevu, Zmaja od Bosne 58, se isključuje zbog neispunjavanja zahtjeva Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije, u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima iz oblasti javnih nabavki.

 

Uvidom i detaljnim pregledom ponude ponuđača „PRIMUS BALKAN11 d.o.o. Sarajevo, broj: 2- B/19 od 17.05.2019. godine, Komisija je konstatovala sljedeće:

 

•          Ugovorni         organ  je         tenderskom    dokumentacijom, tačkom 3.3            a) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti, zahtijevao: „Potvrda poslovne banke o solventnosti ponuđača izdata poslije datuma objave Obavještenja o nabavci (solventnost GLAVNOG RAČUNA PONUĐAČA)11. Komisija Ugovornog organa je konstatovala da je ponuđač dostavio Potvrdu poslovne banke solventnosti ponuđača, na kojoj nije navedeno da li se radi o glavnom računu firme, čime ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispoštovan niti ispunjen.

 

•          Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, tačkom 3.4        a) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti, zahtijevao: „Spisak izvršenih ugovora o urednoj isporuci robe koja je predmet nabavke. Uz spisak realiziranih i izvršenih ugovora ugovora ponuđač je dužan dostaviti i originalnu ili ovjerenu ftc. potvrde (jedna potvrda) koje su izdali primaoci iste i/ili slične robe, a koje obavezno sadrže: naziv i sjedište ugovornih strana, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme, mjesto i izvršenje ugovora i navode o uredno izvršenim ugovorima.

Komisija Ugovornog organa je konstatovala da na spisku izvršenih ugovora kojeg je dostavio ponuđač nije naveden ugovor o isporuci robe koja je predmet nabavke tj. ne navode se stolovi mobilni ladičari, čime ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tačkom 3.4 a) tenderske dokumentacije nije ispoštovan niti ispunjen.

 

•          Ugovorni organ je tačkom 3.4. d) tenderske dokumentacije, između ostalog, tražio: „Detaljna tehnička dokumentacija proizvođača uredskog namještaja (kataloška dokumentacija sa tehničkim karakteristikama za ponuđenu robu) u papirnoj formi na jednom od službenih jezika u BiH) sa oznakom modela, iz koje se jasno i nedvosmisleno mogu potvrditi sve tražene i ponuđene karakteristike robe opis predmeta nabavke".

 

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, u Prilogu broj 2. - Opis predmeta javne

nabavke za ormar dvokrilni, dao detaljan opis predmeta javne nabavke, gdje je traženo:

„Dimenzije ormara dvokrilnog: 189*80*44,5 cm sa punim vratima, u cjelosti izrađen

odoplemenjene ploče presvučene melaminskom folijom, debljine minimalno 18mm u dekoru svijetle bukve. Svi rubovi obrađeni ABS kant trakomd ebljine 2mm. Police izrađene od oplemenjene ploče debljine minimalno 25mm. Vrata se zaključavaju klasičnom bravicom sa 2 ključa. Ručkice na vratima su šipkaste raspona rupa minimalno 128mm, a vrata oslonjena na baglame sa kutom otvaranja 170 stepeni. Leđa ufalcana u bočne strane debljine minimalno 10mm.“

 

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, u Prilogu broj 2. - Opis predmeta javne nabavke za radni stol, dao detaljan opis predmeta javne nabavke, gdje je traženo: „Dimenzije radnog stola: 160x80x72cm, od oplemenjene ploče presvučene melaimnskom folijom, debljine minimalno 25mm, u dekoru svijetle bukve. Svi rubovi obrađeni sa ABS kant trakom debljine minimalno 2mm. Stol se nalazi na gumenim nosačima."

 

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, u Prilogu broj 2. - Opis predmeta javne nabavke za mobilni ladičar, dao detaljan opis predmeta javne nabavke, gdje je traženo: „Dimenzije mobilnog ladičara: 43*60*60, gornja ploča rađena od iverala sa niskom emisijom formaldehida obostrano oplemenjena HPL-om minimalno 0,8mm, ukupne debljine minimalno 26,6 mm u dekoru svijetle bukve. III. Čela ladice od iverala oplemenjenog HPL-om minimalno 0,8mm, ukupne debljine minimalno 19,6 mm. I. Stranice, pod i leđa (puna) kasete su od iverala oplemenjenog melaminom u dekoru svijetle bukve. Svi rubovi zaštićeni ABS trakom minimalno 2mm uz primjenu PUR ljepila. Kaseta je oslonjena na kvalitetne dvostruke kotačiće za tvrdu podlogu visine cca 70mm, pojedinačne nosivosti minimalno 50kg, od kojih su dva sa kočnicom. Kaseta sadržava sistemsto metalni set spremnika sa kvalitetnim integriranim zaključavanjem na način da je brava smještena s gornje strane u kutu sa dva ključa (centralno zaključavanje za sve ladice za sigurno spremanje uredskog materijala i važnih dokumenata). Broj ladica mobilnog ladičara: minimalno 3 (tri) ladice i eventualno mala ladica za sitne uredske potrepštine."

 

Uvidom u ponudu ponuđača, na strani broj 15-1, 15-2 i 15-3/19 ponude, Komisija Ugovornog organa je utvrdila da tehnička specifikacija ponuđene robe ne odgovara zahtjevima iz tenderske dokumentacije tj. nije u skladu sa zahtjevima Ugovornog organa postavljenim u Prilogu broj 2. tenderske dokumentacije (Opis predmeta javne nabavke). Naime, nije navedena nosivost točkica na mobilnom ladičaru, kao ni podatak da li se stol nalazi na gumenim nosačima, čime niti ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispunjen jer nisu zadovoljeni zahtjevi u pogledu opisa predmeta nabavke i tehničke specifikacije.

 

• Ugovorni organ je tačkorn 3.4. e) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti, između ostalog, tražio: „Pojedinačna fotografija predmeta nabavke visoke rezolucije u A4 formatu u boji koja je predmet isporuke, a čiju je vjerodostojnost kandidat/ponuđač obavezan potvrditi ako to Ugovorni organ zahtjeva".

 

Ponuđač nije ispoštovao zahtjev Ugovornog organa i nije dostavio pojedinačne fotografiju predmeta nabavke visoke rezolucije u A4 formatu u boji koja je predmet isporuke, već je uz opis predmeta nabavke priložena fotografija koja nije u boji i neodgovarajuće veličine, koja ne odgovora zahtjevima ugovornog organa definisanim tačkom 3.4. e) tenderske dokumentacije. Komisija je jednoglasno stava da ni ovaj zahtjev definisan tenderskom dokumentacijom nije ispoštovan niti zadovoljen.

 

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije, što ponuđač, u skladu sa gore navedenim nije učinio.

Članom 68. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama BiH.

Članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama BiH su osnov za odbacivanje ponude ponuđača „PRIMUS BALKAN" d.o.o. Sarajevo.

Ponuđač „SARAJEVO BUSINESS CONSULTING" d.o.o. Sarajevo, sa sjedištem u Vogošći, Igmanska bb, se isključuje zbog neispunjavanja zahtjeva Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije, u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima iz oblasti javnih nabavki.

Uvidom i detaljnim pregledom ponude ponuđača „SARAJEVO BUSINESS CONSULTING" d.o.o. Sarajevo, broj: 67 P/19 od 17.05.2019. godine, Komisija je konstatovala sljedeće:

• Ugovorni organ je tačkom 3.10 tenderske dokumentacije definisao da se „Izjave trebaju pravilno popuniti u svim predviđenim kolonama za upis, te da svako pogrešno popunjavanje ili nepopunjavanje Izjava ili njihovog obaveznog dijela, a koje je kao takve propisala Agencije za javne nabavke BiH sa svim obaveznim elementima, ili Ugovorni organ, kao i dijelova ponude, a po zahtjevima ovog Ugovornog organa, čini povredu postupka".

U Izjavi o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tačaka a) do d) Zakona o javnim nabavkama BiH), strana 59/65 ponude, u dijelu predviđenom da se upiše ..Datum i mjesto davanja izjave" nisu navedeni potrebni podaci, kao ni broj „Službenog glasnika BiH" u kojem je objavljeno obavještenje o javnoj nabavci. Također, u Izjavi iz člana 47. stav 1. tačaka a) do d) i 4. Zakona o javnim nabavkama i pismenoj Izjavi iz člana 52. Zakona o javnim nabavkama, nije upisan broj „Službenog glasnika BiH" u kojem je objavljeno obavještenje o javnoj nabavci.

Komisija je jednoglasno mišljenja da dostavljena Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tačaka a) do d) Zakona o javnim nabavkama BiH nije pravilno popunjena, jer u istoj nisu upisani podaci „Datum i mjesto davanja izjave".

Što se tiče broja „Službenog glasnika BiH" koji nije upisan u Izjavama iz člana 45., 47. i 52. Zakona o javnim nabavkama, Komisija smatra da se ne radi о značajnom nedostatku zbog kojeg bi se izjave, koje u svemu drugom odgovaraju zahtjevima iz tenderske dokumentacije i zakonskim zahtjevima, smatrale neprihvatljivim. Tim više, što svi ponuđači ne moraju biti pretplatnici na „Službeni glasnik BiH", te ponuđači mogu pripremati svoje ponude i prije nego sažetak obavještenja o nabavci bude objavljen u „Službenom glasniku BiH". U skladu sa članom 14. stav 8. Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu ,,E-nabavke“ („Službeni glasnik BiH", broj: 90/14 i 53/15), ugovorni organ šalje sažetak obavještenja „Službenom glasniku BiH" u roku od 24 sata od trenutka slanja obavještenja o nabavci na portal javnih nabavki, međutim ugovorni organ nema kontrolu kada će biti odštampan i dostupan „Službeni glasnik BiH" u kojem je objavljeno to obavještenje o nabavci.

Shodno gore navedenom, ukoliko su svi drugi elementi izjave uredno ispunjeni i dostavljeni, neispunjavanje broja „Službenog glasnika BiH" se smatra manjim odstupanjem, te se dostavljene Izjave iz člana 47. i 52. Zakona o javnim nabavkama prihvataju kao uredne.

 

•          Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, tačkom 3.3 a) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti, zahtijevao: „Potvrda poslovne banke o solventnosti ponuđača izdata poslije datuma objave Obavještenja o nabavci (solventnost GLAVNOG RAČUNA PONUĐAČA)".

Komisija Ugovornog organa je konstatovala da je ponuđač dostavio Potvrdu poslovne banke o solventnosti ponuđača, na kojoj nije navedeno daje glavni račun firme otvoren kod Raiffeisen banke, čime ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispoštovan niti ispunjen.

•          Ugovorni organ je tačkom 3.4. d) tenderske dokumentacije, između ostalog, tražio: „Detaljna tehnička dokumentacija proizvođača uredskog namještaja (kataloška dokumentacija sa tehničkim karakteristikama za ponuđenu robu) u papirnoj formi na jednom od službenih jezika u BiH) sa oznakom modela, iz koje se jasno i nedvosmisleno mogu potvrditi sve tražene i ponuđene karakteristike robe opis predmeta nabavke".

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, u Prilogu broj 2. - Opis predmeta javne nabavke za ormar dvokrilni, dao detaljan opis predmeta javne nabavke, gdje je traženo: „Dimenzije ormara dvokrilnog: 189*80*44,5 cm sa punim vratima, u cjelosti izrađen odoplemenjene ploče presvučene melaminskom folijom, debljine minimalno 18mm, u dekoru svijetle bukve. Svi rubovi obrađeni ABS kant trakomd ebljine 2mm. Police izrađene od oplemenjene ploče debljine minimalno 25mm. Vrata se zaključavaju klasičnom bravicom sa 2 ključa. Ručkice na vratima su šipkaste raspona rupa minimalno 128mm, a vrata oslonjena na baglame sa kutom otvaranja 170 stepeni. Leđa ufalcana u bočne strane debljine minimalno 10mm.“

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, u Prilogu broj 2. - Opis predmeta javne nabavke za radni stol, dao detaljan opis predmeta javne nabavke, gdje je traženo: „Dimenzije radnog stola: 160x80x72cm, od oplemenjene ploče presvučene melaimnskom folijom, debljine minimalno 25mm, u dekoru svijetle bukve. Svi rubovi obrađeni sa ABS kant trakom debljine minimalno 2mm. Stol se nalazi na gumenim nosačima."

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, u Prilogu broj 2. - Opis predmeta javne nabavke za mobilni ladičar, dao detaljan opis predmeta javne nabavke, gdje je traženo: „Dimenzije mobilnog ladičara: 43*60*60, gornja ploča rađena od iverala sa niskom emisijom formaldehida obostrano oplemenjena HPL-om minimalno 0,8mm, ukupne debljine minimalno 26,6 mm u dekoru svijetle bukve. III. Čela ladice od iverala oplemenjenog HPL-om minimalno 0,8mm, ukupne debljine minimalno 19,6 mm. I. Stranice, pod i leđa (puna) kasete su od iverala oplemenjenog melaminom u dekoru svijetle bukve. Svi rubovi zaštićeni ABS trakom minimalno 2mm uz primjenu PUR ljepila. Kaseta je oslonjena na kvalitetne dvostruke kotačiće za tvrdu podlogu visine cca 70mm, pojedinačne nosivosti minimalno 50kg, od kojih su dva sa kočnicom. Kaseta sadržava sistemski metalni set spremnika sa kvalitetnim integriranim zaključavanjem na način da je brava smještena s gornje strane u kutu sa dva ključa (centralno zaključavanje za sve ladice za sigurno spremanje uredskog materijala i važnih dokumenata). Broj ladica mobilnog ladičara: minimalno 3 (tri) ladice i eventualno mala ladica za sitne uredske potrepštine."

Uvidom u ponudu ponuđača, na strani broj 19/34 ponude, 21/34 i 25/34, Komisija Ugovornog organa je utvrdila da tehnička specifikacija ponuđene robe ne odgovara zahtjevima iz tenderske dokumentacije tj. nije u skladu sa zahtjevima Ugovornog organa postavljenim u Prilogu broj 2. tenderske dokumentacije (Opis predmeta javne nabavke).

•          Ugovorni organ je tačkom 3.4. e) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti, između ostalog, tražio: „Pojedinačna fotografija predmeta nabavke visoke rezolucije u A4 formatu u boji koja je predmet isporuke, a čiju je vjerodostojnost kandidat/ponuđač obavezan potvrditi ako to Ugovorni organ zahtjeva".

 

Ponuđač nije ispoštovao zahtjev Ugovornog organa i nije dostavio pojedinačne fotografiju predmeta nabavke visoke rezolucije u A4 formatu u boji koja je predmet isporuke, već su uz opis predmeta nabavke priložene fotografije neodgovarajuće veličine. Komisija je jednoglasno stava da ni ovaj zahtjev definisan tačkom 3.4. e) tenderskom dokumentacijom nije zadovoljen.

 

• Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, Prilog br. 8 tenderske dokumentacije, propisao: „Obrazac Izjave o prihvatanju općih i posebnih uslova tenderske dokumentacije".

Ponuđač „SARAJEVO BUSINESS CONSULTING" d.o.o. Sarajevo u ponudi nije dostavio „Izjavu o prihvatanju općih i posebnih uslova tenderske dokumentacije", čime niti ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispoštovan niti ispunjen.

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije, što ponuđač, u skladu sa gore navedenim nije učinio.

Članom 68. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama BiH.

Članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama BiH su osnov za odbacivanje ponude ponuđača „SARAJEVO BUSINESS CONSULTING" d.o.o. Sarajevo.

U skladu sa tačkom 5. tenderske dokumentacije, za predmetni postupak javne nabavke je predviđeno provođenje e-Aukcije u sistemu e-Nabavke.

e-Aukcija je zakazana dana, 20.06.2019. godine godine u 12:31 sati za ponedjeljak, 24.06.2019. godine sa početkom u 09:00 sati. Predviđeno je da e-Aukcija traje 30 minuta.

e-Aukcija uspješno završena dana 24.06.2019.godine u 09:40h

Sistem e-Nabavke je Ugovornom organu dostavio Izvještaj o toku i završetku e-Aukcije, broj 1415-1-1-41/19 od 24.06.2019.godine.

Na osnovu izvještaja o toku i završetku e-Aukcije, Komisija Ugovornog organa je rangirala ponude, kako slijedi:

 

 

Redni broj

Naziv ponuđača

Konačna cijena u KM bez PDV-a

1.

ProTim d.o.o. Sarajevo

53.000,00 KM *

2.

ES-Salerno d.o.o. Živinice

53.500,00 KM *

3.

INTER-COM d.o.o. Zenica

73.130,00 KM*

4.

KRANING d.o.o. Puračić

73.556,00 KM *

5.

Derby trade d.o.o. Brčko

122.901,00 KM

*označava cijenu na koju se primjenjuje preferencijalni tretman

 

 

Komisija je v.d. direktoru Ugovornog organa dostavila Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda i prijedlog o izboru najpovoljnijeg ponuđača u predmetnom postupku javne nabavke.

Izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen je u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.

Uvidom u priloženu dokumentaciju i Izvještaj o toku i završetku e-Aukcije nesporno je da je ponuda ponuđača ,,ProTim“ d.o.o. Sarajevo prihvatljiva u skladu sa kriterijima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji za predmetni postupak javne nabavke, te izabrana kao najpovoljnija u skladu sa kriterijem za izbor ponude, po okončanju e-Aukcije.

Iz navedenih razloga primjenom člana 64. stav 1. b) i člana 70. Zakona o javnim nabavkama BiH odlučeno je kao u dispozitivu.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

 

Na ovaj izbor imate pravo izjaviti žalbu ugovornom organu u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke.

Dostavljeno:

1.         Učesnicima postupka

2.         Računovodstvu

3.         a/a

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: