Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 17.09.2019. 13:52

Kancelarijske mašine

Izvor: bljesak.info, 10.09.2019.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

VLADA 

 

Broj: 06-02-121-23/2019-20

Sarajevo, 10.09.2019. godine

 

Na osnovu člana 70. st. (1) i (3) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14), a na prijedlog Komisije za javne nabavke imenovane Rješenjem, broj: 09-34-122- R-7/2019 od 25.07.2019. godine, sekretar Vlade Federacije Bosne i Hercegovine, donosi

 

ODLUKU

O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA ZA JAVNU NABAVKU ROBA - KOMPJUTERSKE OPREME I KANCELARIJSKIH MAŠINA ZA POTREBE GENERALNOG SEKRETARIJATA VLADE FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE (LOT 3 - NABAVKA ROBA - KANCELARIJSKIH MAŠINA)

 

I.            

U cilju odabira najpovoljnijeg ponuđača, u provedenom postupku javne nabavke: Konkurentski zahtjev za dostavu ponuda za javnu nabavku roba - nabavka kompjuterske opreme i kancelarijskih mašina za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade Federacije Bosne i Hercegovine (LOT 3- kancelarijske mašine), evidencijski broj nabavke: 06-02-121-23/2019-1, broj Obavještenja o nabavci sa portala javnih nabavki: 854-7-1-34-3-17/19 od 31.07.2019. godine, kao najbolje ocijenjena prihvatljiva ponuda je ponuda ponuđača TR - DOPER-TECH Kiseljak, sa ukupnom cijenom ponude bez PDV-a, nakon provedene e-Aukcije, u iznosu 6.000,00 KM.

 

II.           

Ponuđač iz tačke I. ove odluke ocijenjen je kao najpovoljniji, jer ispunjava uslove postavljene Tenderskom dokumentacijom, a u skladu sa kriterijem za dodjelu ugovora (najniža cijena), nakon održane e-Aukcije, ponudio je najnižu cijenu.

 

III.         

Za realizaciju ove odluke zadužuju se Sektor za pravne i opće poslove i Sektor za materijalno-finansijske poslove.

 

IV.         

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na web stranici Vlade Federacije Bosne i Hercegovine-Generalnog sekretarijata Vlade Federacije Bosne i Hercegovine u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama, istovremeno s upućivanjem iste svim ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke.

 

Obrazloženje

Postupak nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke, broj: 06¬02-121-23/2019 od 24.07.2019. godine. Javna nabavka provedena je putem Konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Predmet nabavke podijeljen je na tri LOT-a čija je ukupna procijenjena vrijednost nabavke iznosila 17.000,00 KM. Ukupna procijenjena vrijednost nabavke za LOT 3 iznosila je 7.000,00 KM bez PDV-a. Obavijest o nabavci poslana je na objavu 31.07.2019. godine, te je istog dana objavljena na portalu Javnih nabavki pod brojem: 854-7-1¬34-3-17/19.

Tendersku dokumentaciju preuzelo je 39 (tridesetdevet) privrednih subjekata, a 7 (sedam) ponuđača dostavilo je ponude u predmetnom postupku nabavke za LOT 3. Sve ponude su blagovremeno pristigle. U skladu sa provedenim predmetnim postupkom javne nabavke, ponude za LOT 3 su dostavili sljedeći ponuđači: TR-DOPER-TECH Kiseljak, BOSNIEN BUSINESS SYSTEMS d.o.o. Sarajevo, „ELUR" d.o.o. Kiseljak, REBUS d.o.o. Sarajevo, ROBERT'S PLUS d.o.o. Sarajevo, TELEGROUP d.o.o. Sarajevo i EMADO d.o.o. Sarajevo.

 

Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem, broj: 09-34-122-R-7/2019 od 25.07.2019. godine, izvršila je pregled i ocjenu ponuda, te konstatovala da je, od ukupno 7 (sedam) dostavljenih ponuda, prihvatljivo 6 (šest) i to ponude ponuđača: TR-DOPER-TECH Kiseljak, BOSNIEN BUSINESS SYSTEMS d.o.o. Sarajevo, „ELUR" d.o.o. Kiseljak, REBUS d.o.o. Sarajevo, TELEGROUP d.o.o. Sarajevo i EMADO d.o.o. Sarajevo, dok je 1 (jedna) neprihvatljiva i to ponuda ponuđača ROBERT'S PLUS d.o.o. Sarajevo.

 

- Ponuda ponuđača ROBERT'S PLUS d.o.o. Sarajevo odbačena je iz sljedećih razloga: • U Tenderskoj dokumentaciji, tačka lll.,1.2.,c. u svrhu dokazivanja uvjeta u pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti, ponuđač je, između ostalog, bio dužan dostaviti:

 

„Potvrda poslovne banke o solventnosti ponuđača, odnosno da u proteklih 12 (dvanaest mjeseci), uključujući i datum objavljivanja Obavještenja o nabavci (31.07.2019. godine),

transakcijski račun ponuđača nije bio blokiran."

 

Ponuđač ROBERT'S PLUS d.o.o. Sarajevo dostavio je Potvrdu o solventnosti, broj: SJ08-28- 5-19-851 od 28.05.2019. godine izdatu od UniCredit Bank d.d. kojom se potvrđuje: da ponuđač ima otvoren Glavni račun kod Banke koji nije blokiran, da je Klijent solventan i da nema dospjelih a neizmirenih obaveza prema Banci.

 

Iz priloženog dokaza ne može se utvrditi da transakcijski račun Ponuđača nije bio blokiran dana 31.07.2019. godine, kada je objavljeno Obavještenje o nabavci. Potvrda ne uključuje datum objavljivanja Obavještenja o nabavci (31.07.2019. godine) i podatak da u proteklih 12 (dvanaest) mjeseci, transakcijski račun ponuđača nije bio blokiran.

• U Aneksu 3b - OBRAZAC ZA CIJENU PONUDE - ROBE (KANCELARIJSKE MAŠINE) u tabelarnom prikazu pod rednim brojem 1. kod Naziva - SKENER u rubrici "Tehnička specifikacija" traženo je, između ostalog: „ADF scan speed: min. 50ppm/100ipm....; Kapacitet ADF: minimano 100 listova.

 

Pregledom Ponude, a u skladu sa gore navedenim ponuđač ROBERT'S PLUS d.o.o. Sarajevo za navedenu robu ponudio je uređaj ,,HP ScanJet Pro 3500 F1" čije su karakteristike, između ostalog: „ADF scan speed: min. 25ppm/50ipm     ; Kapacitet ADF: minimano 50 listova".

 

Iz navedenog proizilazi da ponuđena roba ne odgovara tehničkoj specifikaciji tražene robe.

U skladu sa tačkom V. Odluke o pokretanju postupka javne nabavke, broj: 06-02-121¬23/2019 od 24.07.2019. godine provedena je e-Aukcija dana 04.09.2019. godine, za LOT 3, sa početkom u 11.30 sati.

Nakon provedene e-Aukcije, Komisija je dostavila sekretaru Vlade Federacije Bosne i Hercegovine, Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda, broj: 06-02-121-23/2019-13-2 od 09.09.2019. godine i Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača TR-DOPER-TECH Kiseljak, sa registriranim sjedištem u Kiseljaku, ID: 4337392220002 za predmetnu nabavku-LOT 3.

 

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice, daje Komisija pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača, kao i ocjenu prispjelih ponuda, shodno kriterijima iz Tenderske dokumentacije, te da je izbor izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i Tenderskom dokumentacijom.

Uzimajući u obzir naprijed navedeno, odlučeno je kao u dispozitivu ove odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove odluke svaki od ponuđača koji je učestvovao u postupku nabavke može izjaviti žalbu Uredu za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine putem ugovornog organa - Generalnog sekretarijata Vlade Federacije Bosne i Hercegovine, u pisanoj formi direktno, elektronskim putem ili preporučenom poštanskom pošiljkom, u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: