Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 31.07.2019. 12:20
(aukcija) Nabavka kompjuterske opreme i kancelarijskih mašina
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
854-7-1-34-3-17/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv VLADA FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200149970006
Kontakt osoba Lejla Pintol
Adresa Hamdije Čemerlića 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 664-449
Faks (033) 212-411
Elektronska pošta edis.voljevica@fbihvlada.gov.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kompjuterske opreme i kancelarijskih mašina
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kompjuterske opreme i kancelarijskih mašina za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade Federacije Bosne i
Hercegovine
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
14.8.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.8.2019. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 15.8.2019. 09:30:00
Adresa i mjesto Generalni sekretarijat Vlade Federacije Bosne i Hercegovine, Hamdije Čemerlića
2, Sarajevo, I sprat, kancelarija br. 122
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Za ovaj postupak, Ugovorni organ je predvidio provođenje e-aukcije.
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Lejla Pintol
Adresa Hamdije Čemerlića 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 667-271
Faks (033) 212-411
Elektronska pošta lejla.pintol@fbihvlada.gov.ba
Internet adresa www.fbihvlada.gov.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka roba - desktop računara
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka roba - desktop računara za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade Federacije Bosne i Hercegovine
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30230000-0 | Kompjuterska oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
3000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
VI Dodatne informacije
Za ovaj postupak, Ugovorni organ je predvidio provođenje e-aukcije.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka roba - laptop računara
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka roba - laptop računara za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade Federacije Bosne i Hercegovine
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30230000-0 | Kompjuterska oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
VI Dodatne informacije
Za ovaj postupak, Ugovorni organ je previdio provođenje e-aukcije
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka roba - kancelarijskih mašina
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka roba - kancelarijskih mašina za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade Federacije Bosne i Hercegovine
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30123000-7 | Kancelarijske i poslovne mašine |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Dato u Tenderskoj dokumentaciji
VI Dodatne informacije
Za ovaj postupak, Ugovorni organ je predvidio provođenje e-aukcije
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
EMC d.o.o. Sarajevo - ul. Kralja Tvrtka broj 8 71000 Sarajevo
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
R1 Informatika d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija do br. 3 71000 Centar
-
Establish d.o.o. Sarajevo - ul. Bulevar Meše Selimovića br. 16 71000 Sarajevo
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
17.09.2019
-
17.09.2019
-
17.09.2019
-
27.09.2019