Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 11.10.2019. 09:35

Nadzor nad izvođenjem radova

Izvor: Akta.ba, 22.08.2019.

Broj: 02/14-A-003713-2019

Datum, 22.08.2019. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b)., člana 70. stav 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), te na osnovu preporuke Komisije za nabavke, a po provedenom postupku za nabavku usluga putem otvorenog postupka, Pomoćnik gradonačelnika za Službu za komunalne poslove, izgradnju i poslove mjesnih zajednica, donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se preporuka Komisije za nabavke, te se ugovor za nabavku usluga nadzora nad izvođenjem radova, dodjeljuje ponuđaču "HG-INŽENJERING" d.o.o. Tuzla koji je dostavio svoju ponudu broj: 04-HG-N od 16.07.2019. godine u kojoj je ponuđena cijena od 33.600,00 KM bez PDV-a odnosno 39.312,00 KM sa uračunatim iznosom PDV-a.

 

Član 2.

Ova odluka se dostavlja svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 3.

Ova odluka objavit će se na web-stranici ugovornog organa (www.tuzla.ba) istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Odluka stupa na snagu danom donošenja.

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 02/14-A-003713-2019 od 29.05.2019. godine. Postupak nabavke je proveden putem otvorenog postupka za koji je objavljeno obavještenje o nabavci broj: 1004-1-2-77-3-107/19 na Portalu javnih nabavki dana 01.07.2019. godine.

Postupak nabavke provela je Komisija za nabavke imenovana Rješenjem broj: 02/14-A-003713-2019 od 29.05.2019. godine.

U toku postupka javne nabavke Komisija je zaprimila pristigle ponude, izvršila njihovo otvaranje, te pregled i ocjenu ponuda prema zahtjevima i kriterijima iz tenderske dokumentacije.

U postupku javne nabavke utvrđeno je slijedeće:

-da je ukupan broj pristiglih ponuda 4(četiri);

-da je blagovremeno zaprimljeno 4(četiri) ponude;

-da nije bilo neblagovremnih ponuda;

-da su tri ponude prihvatljive;

-da je jedna ponuda neprihvatljiva.

 

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za nabavke.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju utvrđeno je da je ponuđač dostavio ponudu sa najnižom cijenom, a obzirom da je najniža cijena bio kriterij za izbor najpovoljnije ponude, odlučeno je kao u članu 1. ove odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: