Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 17.02.2020. 14:56

Radovi na rekonstrukciji puta Goduša

Izvor: Akta.ba, 14.02.2020.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

GRAD VISOKO

GRADONAČELNICA

Broj: 01/2-02-172 /20 Datum:14 .02.2020.godine

 

Na osnovu člana 70. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH'", broj; 39/14), Pravilnika o planiranju nabavki, provođenju postupaka javnih nabavki i izvršenju ugovora („Službeni glasnik Općine Visoko", broj: 01/19), otvorenog postupka javne nabavke za rekonstrukciju puta Goduša pokrenutog Odlukom broj: 01/2-02-1495/19 od 26.12.2019. godine i objavljenog na Portalu javnih nabavki Obavještenjem o nabavci broj: 870-1-3-89-3-140/19 dana 27.12.2019. godine, donosim:

 

ODLUKU o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

I

Komisija je konstatovala da ponuda ponuđača MUSINBEGOVIC GRADNJA d.o.o. Visoko nije dostavljena u skladu sa tenderskom dokumentacijom, zbog čega je odbačena, dok je ponuda ponuđača ADO TRANS d.o.o. Visoko dostavljena u skladu sa tenderskom dokumentacijom.

U skladu sa navedenim i kriterijem za dodjelu ugovora, najpovoljnijim ponuđačem proglašava se:

 

ADO TRANS d.o.o. Visoko

(sa cijenom ponude u iznosu od 60.355,00 KM bez PDV-a)

 

II

Obzirom daje izabrani ponuđač u okviru ponude dostavio urednu dokumentaciju iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, istu nije obavezan ponovo dostavljati.

 

III

Po sticanju uslova za zaključenje ugovora, ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača radi zaključenja ugovora u skladu sa zahtjevima-uslovima ugovornog organa navedenim u otvorenom postupku.

 

IV

Odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

Obrazloženje

 

Grad Visoko je pokrenuo otvoreni postupak javne nabavke za rekonstrukciju puta Goduša, Odlukom o pokretanju postupka broj: 01/2-02-1495/19 od 26.12.2019.god.

Postupak je objavljen na Portalu javnih nabavki Obavještenjem o nabavci broj: 870-1-3-89-3-140/19 od dana 27.12.2019. god. i u Službenom glasniku BiH broj: 1 od 10.01.2020. godine.

 

Komisija imenovana Rješenjem broj: 01/2-02-1496/19 od 26.12.2019. godine u sastavu:

  1. Mirha Šehović, predsjedavajuća
  2. Fadila Piknjač, član
  3. Faruk Mušinbegović, zamjenik člana
  4. Adi Pašalić, sekretar izvršila je otvaranje ponuda.
  5. Zbog opravdanih razloga otvaranju ponuda je prisustvovao zamjenski član Faruk Mušinbegović umjesto Evvela Žutica.

U roku za dostavljanje ponuda 14.01.2020.god. (utorak) do 14:00 sati dostavljene su ponude sljedećih ponuđača:

MUŠINBEGOVIĆ GRADNJA d.o.o. Visoko

ADO TRANS d.o.o. Visoko

Tenderska dokumentacija je bila objavljena na Portalu javnih nabavki i preuzeli su je svi ponuđači čije su ponude dostavljene.

Dana ]4.01.2020.god. (utorak) u 14:15 sati Komisija se sastala i pristupila otvaranju pristiglih ponuda.

Otvaranju ponuda prsustvovali su predstavnici ponuđača: MUŠINBEGOVIĆ GRADNJA d.o.o. Visoko-AlmaNeimarlija, ADO TRANS d.o.o. Visoko - Amila Frljak.

 

Pročitane su cijene svih ponuda pojedinačno i to:

 

Red. br.

Ponuđač

Cijena ponude KM bez PDV-a

Popust KM bez PDV-a

1.

MUŠINBEGOVIĆ GRADNJA d.o.o. Visoko

65.150,00

Nema

2.

ADO TRANS d.o.o. Visoko

60.355,00

Nema

 

Kada je riječ o dostavljanju kopija zapisnika o otvaranju ponuda Ugovorni organ je postupio u skladu sa članom 63. stav (6) Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broj: 39/14).

Komisija se sastala i nastavila sa radom dana 16.01.2020. godine u 08:45 sati gdje je evaluaciji ponuda pristupio član komisije Evvel Žutić.

Komisija u sastavu:

Mirha Šehović. predsjednik

Fadila Piknjač, član

Evvel Žutić član

Adi Pašalić, sekretar,

izvršila je pregled i ocjenu ponuda.

Komisija je prilikom evaluacije ponuda konstantatovala sljedeće:

Ponuda ponuđača MUŠINBEGOVIĆ GRADNJA d.o.o. Visoko je blagovremena i računski tačna. Ista nije dostavljena u skladu sa uslovima iz Tenderske dokumentacije. Ponuđač u okviru ponude nije dostavio pravilno popunjen Obrazac za dostavljanje ponude - Aneks I u tački 4. Ponuđač se nije izjasnio da li uživa ili ne uživa preferencijalni tretman domaćeg, tako što nije zaokružio tačku a) ili tačku b). Ugovorni organ je obavezan prilikom zakazivanja e-aukcije unijeti podatak o tome da li ponuđač primjenjuje preferencijalni tretman domaćeg bez kojeg se e-aukcija ne može zakazati. Nevedeno je definisano i članom 3. stav (2) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije koji glasi: "Li slučaju da domaća ponuda ispunjava uslove za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg, ugovorni organ unosi stvarnu vrijednost ponude, s im da prilikom unosa ponude u sistemu označava primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg ". Iz navedenog je jasno vidljivo da Ponuđač nije postupio u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima i uslovima iz Tenderske dokumentacije, te je Komisija ponudu kao takvu odbacila.

Ponuda ponuđača ADO TRANS d.o.o. Visoko je blagovremena, računski tačna i dostavljena li skladu sa uslovima iz Tenderske dokumentacije. Ponuđač u okviru ponude je dostavio dodatnu dokumentaciju iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama ('^Službeni glasnik BiH", broj: 39/14) koja zadovoljava uslove iz Tenderske dokumentacije.

Obzirom da je preostao jedan ponuđač koji je ispunio sve uslove iz Tenderske dokumentacije sa cijenom ponude većom od procijenjene vrijednosti nabavke. Komisija je od nadležne Službe za lokalni ekonomski razvoj, komunalne poslove, zaštitu okoline i javne nabavke tražila da se izjasni da li će obezbijediti dodatna sredstva za predmetnu javnu nabavku.

Na osnovu zahtjeva Komisije od 27.01.2020.god. Služba za lokalni ekonomski razvoj, komunalne poslove, zaštitu okoline i javne nabavke je aktom broj: 02/1-02-166/20 od 31.01.2020.god. dala izjašnjenje da će osigurati dodatna sredstva u iznosu od 611,40 KM bez PDV-a.

Komisija je predložila Ugovornom organu donošenje odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača - ADO TRANS d.o.o. Visoko.

U skladu sa navedenim i prijedlogom komisije, odlučeno je kao u dispozitivu.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke ponuđači imaju pravo da izjave žalbu u roku od 10 (deset) dana od dana prijema odluke. Žalba se ulaže ugovornom organu u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom. Žalba se podnosi u 3 (tri) primjerka.

 

 

 

 

 

Amra Babić

Gradonačelnica

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: