Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 16.12.2020. 10:11

Sredstva za pranje i čišćenje, aluminijska folija za domaćinstvo, sitni potrošni materijal za higijenu

Izvor: Akta.ba, 16.12.2020.

Univerzitetski klinički centar Tuzla

Broj :02-1028-9/20

Datum, 07.12.2020.godine

 

Na osnovu člana 64. stav (1) taćka b), člana 70. st.( 1), (3) i (6) Zakona o javnim nabavkama (,,Sl. glasnik BiH", broj 39/14) Pravilnika o javnim nabavkama JZU UKC Tuzla broj 01-8-4-1/15 od 02.07.2015.godine, u skladu sa članom 45. Statuta Javne zdravstvene ustanove Univerzitetski klinički centar Tuzla (prečišćeni tekst) na osnovu preporuke Komisije za provođenje javne nabavke- Nabavka potrošnog materijala za održavanje higijene. Direktor donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijih ponuđača u otvorenom postupku javne nabavke- Nabavka potrošnog

materijala za održavanje higijene

 

Član 1. (Predmet odluke)

Prihvata se Preporuka Komisije za provođenje postupka javne nabavke broj: 02-1028-8/20, a koja se odnosi na Nabavku potrošnog materijala za održavanje higijene (lična higijena i dezinficijensi) I sklapanje okvirnog sporazuma za javnu nabavku će se ponuditi najpovoljnijim ponuđačima kako slijedi:

LOT-1 (toaletni papir) "PlanPlus" d.o.o. Zenica u vrijednosti do 10.000,00 KM bez uračunatog PDV-a

LOT-2 (ručni rolo papir) "Global Technical Service" d.o.o. Sarajevo, u vrijednosti do 80.000,00 KM bez uračunatog PDV-a

LOT-3 (sredstva za pranje i čišćenje) "R&S d.o.o. Sarajevo u vrijednosti do 1.000,00 KM bez uračunatog PDV-a

LOT-4 (tečni sapun-antibakterijski) "PlanPlus" d.o.o. Zenica u vrijednosti do 17.100,00 KM bez uračunatog PDV-a

LOT-5 (aluminijska folija za domaćinstvo) "R&S d.o.o. Sarajevo u vrijednosti do 4.650,00 KM bez uračunatog PDV-a

LOT-6 (sitni potrošni materijal za higijenu) "R&S d.o.o. Sarajevo u vrijednosti do 210,80 KM bez uračunatog PDV-a

 

Član 2. (Prijedlog ugovora)

Prijedlog okvirnog sporazuma, na period od dvije godine ili do isteka fmansijskih sredstva iz okvirnog sporazuma, će se dostaviti na potpis izabranimm ponuđačima, u skladu sa članom 72. Zakona o javnim nabavkama ( "Službeni glasnikl BiH" broj 39/14) (u daljem tekstu: Zakon). Izabrani ponuđači su dužni dostaviti dokumente zahtijevane tenderskom dokumentacijom iz člana 45. Zakona u roku od 5 dana od dana prijema ove odluke.

 

Član 3. (Objava odluke)

Ova Odluka će biti objavljena na web-stranici ugovornog organa www.ukctuzla.ba, istovremeno, sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4. (Stupanje na snagu)

Odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke - je pokrenut Odlukom broj: 02-1028-1/20 od 15.09.2020. godine, o pokretanju postupka javne nabavke, putem otvorenog postupka objavljenog na portalu javnih nabavki pod brojem 867-1-1-145-3-140/20, za javnu nabavku potrošnog materijala za održavanje higijene i dezinfekciju, s namjerom zaključivanja Okvirnog sporazuma sa najpovoljnijim ponuđačem. Procijenjenja vrijednost javne nabavke za dvije godine je 128.500,00 KM bez uračunatog PDV-a. Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka javne nabavke.

Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom direktora broj: 02-1028-1/20 od 15.09.2020. godine . U ostavljenom roku ponude je dostavilo 11 ponuđača.

Nakon javnog otvaranja prispjelih ponuda Komisija je izvršila pregled istih, utvrdila kvalifikovanost i tehničku prihvatljivost pristiglih ponuda kako je sve navedeno u Zapisniku, koji je sastavni dio ove odluke i dosta vlja se ponuđačima uz odluku.

Nakon sveukupne ocjene ponuda te nbakon održane E-aukcije komisija je sačinila konačnbu ranbg listu ponuđača.

Prema utvrđenoj rang listi, razlog za izbor ponuđača sadržan je u činjenici da su izabrani ponuđači dostavili prihvatljive ponude koje su primjenom člana 64. stav 1. tačka b) Zaqkona ocijenjenje kao najpovoljnije.

U postupku ocjene provedenog postupka. Direktor Ugovornog organa nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi, evenutalno bili osnov za neprihvatanje preoporuke Komisije za javnu nabavku, a izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen je u skladu sa Zakonom, podzakonskim aktima i tenerskom dokumentacijom.

Izbor ponuđača je izvršen primjenjući Kriterij najniže cijene.

Iz navedenih razloga, a primjenom člana 64. stav (1) tačka b) Zakona odlučeno je kao u dispozitivu ove odluke.

 

Pouka o pravnom lijeku: Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, nakasnije deset (10) dana od dana prijema iste, na način propisan članom 99. Zakona.

 

Prilog: Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda

 

Dostaviti:                                                                                         

lx Ponuđačima,                                                                        

lx web-stranici Ustanove,

lx Evidencija.

 

DIREKTOR

Prof.dr med.sci. Vahid Jusufović

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: