Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 07.01.2021. 15:45

Građevinski radovi na regulisanju odvodnje iz komora u naselju Bukinje

Izvor: Akta.ba, 07.01.2021.

CENTRALNO GRIJANJE, TUZLA

dioničko društvo

 

Broj: 06-00094-2020-11

Datum: 07.01.2021.godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka a), člana 70. stavovi 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (SI. Glasnik BiH broj: ЗЈ9/14), člana 8. stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (SI. Glasnik BiH broj: 103/14) i člana 91. Statuta "Centralno grijanje" d.d. Tuzla, na Preporuku Komisije za nabavku broj: 06-00094-2020-9 od 06.01.2021. godine, u postupku javne nabavke - Građevinski radovi na regulisanju odvodnje iz komora u naselju Bukinje (Tender broj 37-11-2020), Direktor Društva donosi:

 

ODLUKU o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za nabavku, broj: 06-00094-2020-9 od 06.01.2021. godine i Okvirni sporazum - Građevinski radovi na regulisanju odvodnje iz komora u naselju Bukinje (Tender broj 37-11-2020), dodijeli ponuđaču TEHNOGRAD d.o.o. Tuzla, ponuda zavedena u protokol ugovornog organa pod brojem 013738 od 18.12.2020. godine (Ponuda ponuđača broj 1063/20 od 17.12.2020. godine), za ponuđenu cijenu od 38.667,80 KM (bez PDV-a), kao najpovoljnijem ponuđaču.

 

Član 2.

Izabrani ponuđač je dužan da u roku od 5 (pet) dana od dana dostavljanja ove Odluke dostavi originale ili ovjerene kopije dokumentacije iz člana 45., 46., 47. i 51. Zakona o javnim nabavkama. Ukoliko izabrani ponuđač ne dostavi traženu dokumentaciji u određenom roku, ili je dostavi na nepropisan i nepotpun način, ugovor za javnu nabavku dodjeliće se drugorangiranom ponuđaču u skladu sa članom 72. stav 3. Zakona o javnim nabavkama, ukoliko postoji drugorangirani ponuđač ili ako ne postoji, poništiće postupak nabavke u skladu sa članom 69. stav 2. tačka d) Zakona o javnim nabavkama

 

Član 3.

Prijedlog Ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču nakon isteka roka od 15 (petnaest) dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 4.

Ova Odluka objaviće se na internet stranici Društva (www.grijanjetuzla.ba), istovremeno sž upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav. 6 Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Ova Odluka ima se smatrati Obavještenjem i biće dostavljena svim ponuđačima koji su učestvovali i postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71.stav 2. Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Član 6.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a za izvršenje iste zadužuje se Direktor Društva.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 09-12353-2020 od 13.11.2020. godine.

Javna nabavka je sprovedena Otvorenim postupkom. Procijenjena vri jednost javne nabavke bez PDV-a je 40.000,00 KM.

Obavještenje o nabavci broj: 585-1-3-108-3-87/20, poslato je na objavljivanje dana 01.12.2020. godine, a objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 01.12.2020. godine.

Komisija za nabavku, imenovana je Odlukom broj: 09-12354-2020. od 13.11.2020. godine.

Komisija za javnu nabavku dostavila je Direktoru Društva Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 06- 00094-2020-8 godine od 06.01.2021. godine, Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 06-00094- 2020-9 godine od 06.01.2021. godine i Izvještaj o radu broj: 06-00094-2020-10 godine od 06.01.2021. godine, u postupku javne nabavke - Građevinski radovi na regulisanju odvodnje iz komora u naselju Bukinje (Tender broj 37-11-2020).

U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje, pregled i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno slijedeće:

-              da su u predmetnom postupku primljene 2 (dvije) ponude,

-              da su blagovremeno primljene 2 (dvije) ponude,

-              da nije bilo neblagovremeno primljenih ponuda,

-              da ponude ponuđača VODO-INS d.o.o. Tuzla i TEHNOGRAD d.o.o. Tuzla, ispunjavaju sve zahtjeve u pogledu opisa predmeta nabavke i tehničkih specifikacija.

U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te pregled i ocjenu ponuda, u skladu sa kriterijumima ia Tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Direktor Društva nije našao razloge nepravilnosti, niti propuste ij radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za nabavku.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i Tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđač ponudia ekonomski najpovoljniju ponudu, kako slijedi:

 

                        Nazi

Podkriterijum

Podkriterijum

Broj bodova

Broj bodova

VODO-INS d.o.o.

2. Tuzlanske

75000 Tuzla, BiH

Cijena: 39.989,10 KM

Uslovi plaćanja: 60 kalendarskih dana

94,76

2,00

TEHNOGRAD      d

Turalibegova br.48.

75000 Tuzla, BiH

Cijena: 38.667,80 KM

Uslovi plaćanja: 60 kalendarskih dana

98,00

2,00

 

Nakon čega je izvršeno rangiranje prihvatljivih ponuda prema kriterijumu za izbor ponude, kako slijedi:

Naziv i sjedište ponuđača

Ukupan broj bodova

TEHNOGRAD

Turalibegova br. 48. 75000 Tuzla, BiH

d.o.o. Tuzla

100,00

VODO-INS d.o.o. Tuzla

2. Tuzlanske brigade br. 66. 75000 Tuzla, BiH

96,76

 

Naziv ponuđača čija je ponuda ocijenjena kao najpovoljnija:

1.

Naziv ponuđača

 

TEHNOGRAD d.o.o. Tuzla

2.

Sjedište i adresa

 

Turalibegova br. 48., 75000 Tuzla, BiH

3.

Ukupna cijena

ponude bez PDV-a KM

38.667,80

4.

Rok izvršenja radova i odziv

Sukcesivno prema dinamici koju odredi ugovorni organ za pojedinačne lokacije u roku od 15 (petnaest) kalendarskih dana od dana narudžbenice i uvođenja u posao. Građevinski radovi koji su predmet ovog Ugovora izvodit će se u skladu sa dinamičkim planom. Dinamički plan će se usklađivati prema dinamici izvođenja građevinskih radova. Izvođač radova je obavezan da sa nadzornim organom građevinskih radova po prijemu narudžbenice obiđe lokaciju, te sačini i dostavi potpisan i ovjeren dinamički plan, izrađen u skladu sa građevinskim normama.

5.

Garancija na izvršene radove

minimalno 24 (dvadesetčetiri) mjeseca od dana izvršenih radova.

6.

Uslovi plaćanj.

 

Odloženo plaćanje u roku od 60 kalendarskih dana od dana isporuke.

stavovi 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (SI. Glasnik BiH broj: 39/14), člana 8.| stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (SI. Glasnik BiH broj: 103/14), člana 91. Statuta "Centralno grijanje" d.d. Tuzla, odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. I Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugovornog organa u pisanoj | formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu "Centralno grijanje" d.d. Tuzla, ul. Krečanska br. 1, 75000 Tuzla (sa naznakom: Žalba na Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača po Tenderu broj 37-11-2020).

DIREKTOR:

Nevres Arnautović, dipl.oec.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: