Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 10.03.2021. 15:15

(izmjena odluke) Ručni rolo papir

Izvor: Akta.ba, 03.03.2021.

Broj:02-1028-9-1/20

Datum. 03.03.2021.godine

 

Na osnovu člana 64. stav (1) taćka b). člana 72. st.( 3) (0 Zakona o javnim nabavkama (..SI. glasnik BiH", broj 39/14) člana 41. tačka 3. alineja 6. Pravilnika o javnim nabavkama JZU UKC Tuzla broj 01-8-4-1/15 od 02.07.2015.godi ne. na osnovu obavijesti izabranog ponuđača Global Technical Service d.o.o. Sarajevo od 24.02.2021. godine da nemaju namjeru potpisati ponuđeni okvirni sporazum, te preporuke Komisije za provođenje javne nabavke - Nabavka potrošnog materijala za održavanje higijene, na osnovu člana 45. stav (1) Statuta Javne zdravstvene ustanove Univerzitetski klinički centar Tuzla (prečišćeni tekst ). Direktor donosi

 

O D L U K U

o izmjeni odluke broj: 02-1028-9/20 o izboru najpovoljnijih ponuđača u otvorenom postupku javne nabavke- Nabavka potrošnog materijala za održavanje higijene

 

Član 1.

Ovom odlukom se prihvata Preporuka Komisije za provođenje postupka javne nabavke broj: 02-1028-8- 120. a koja se odnosi na Nabavku potrošnog materijala za održavanje higijene (lična higijena i dezinficijensi), te se mijenja odluka broj: 02-1028-9/20. u  

dijelu LOT-2 (ručni rolo papir) i umjesto ponuđaču Global Technical Service d.o.o.. sklapanje okvirnog sporazuma za javnu nabavku, će se ponuditi drugoplasiranom ponuđaču sa rang liste, a to je:

- "PlanPlus" d.o.o. Zenica. LOT-2 (ručni rolo papir) u vrijednosti do 80.300.00 KM bez uračunatog PDV-a

 

Član 2.

Ostali dio odluke broj: 02-1028-9/20 od 07.12.2020. godine ostaje nepromjenjen.

 

Član 3.

Odluka stupa na snagu danom donošenja.

Dana 24.02.2021. godine izabrani ponuđač Global Technical Service d.o.o. Sarajevo je dostavio obavijest da nisu u mogućnosti potpisati ponuđeni ugovor za nabavku potrošnog materijala za održavanje higijene (LOT-")- ručni rolo papir, eviđencijski broj 02-1028-1/20. Razlog je nemogućnost isporuke robe po ponuđenoj cijeni, obzirom daje došlo do promjene cijene dobavljača papira.

Dana 02.03.2021. godine Komisija za javnu nabavku imenovana Odlukom direktora broj: 02-1028-1/20 je razmotrila dostavljenu obavijest, te je postupila u skladu sa članom 72. st.( 3) (0 Zakona o javnim nabavkama (..SI. glasnik BiH", broj 39/14) i članom 41. taćka 3. alineja 6. Pravilnika o javnim nabavkama JZU UKC. odnosno predložila Ugovornom organu da se okvirni sporazum za nabavku ručnog rolo papira po po cijeni 80.300.00 KM (bez PDV-a) ponudi "Plan Plus" d.o.o Zenica, drugoplasiranom ponuđaču sa rang liste.

U provedenom postupku. Direktor Ugovornog organa nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi, evenutalno bili osnov za neprihvatanje preoporuke Komisije za javnu nabavku, za izbor drugoplasiranog ponuđača sa rang liste. Izbor ponuđača je izvršen primjenjući Kriterij najniže cijene. U skladu sa navedenim, odlučeno je kao u dispozitivu ove odluke.

Pouka o pravnom lijeku: Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, u zakonskom roku. na način propisan članom 99. Zakona.

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: