Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.03.2021. 09:45
Proizvodi od silikona
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"
Matično pred uzeće a.d. Trebinje
Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik
Broj: 5393/21
Dana, 08.03.2021. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1., 2,3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj 39/14.), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 4937/21 od 04.03.2021. godine u postupku javne nabavke: „Nabavka proizvoda od gume i silikona" putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda - interni broj: 52/20/P2, LOT 1 Nabavka proizvoda od gume, Uprava preduzeća na sjednici održanoj dana OŽ. СЗ 2021. godine donijela je:
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka proizvoda od gume i silikona" putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda - interni broj: 52/20/P2
LOT 1 Nabavka proizvoda od gume
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 4937/21 od 04.03.2021. godine, te se Okvirni sporazum na period do 12 mjeseci u predmetu: „Nabavka proizvoda od gume i silikona" putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda - interni broj: 52/20/P2, LOT 1 Nabavka proizvoda od gume dodjeljuje ponuđaču DOO „MB MONT-INVEST" Ugljevik, do maksimalne finasijske vrijednosti 11.000,00 KM bez uračunatog PDV-a.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču u roku od 10 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Komercijalna služba Preduzeća.
Član 4.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Ova Odluka dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
OBRAZLOŽENJE
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Odluke Uprave Preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 15434/20 od 30.06.2020. godine i Odluke o izmjeni odluke broj: 1403/21 od 26.01.2021. godine.
Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je: 25.000,00 KM, po LOT-ovima: LOT 1 - 11.000,00 KM, LOT 2 - 14.000,00 KM.
Obavještenje o nabavci objavljeno je na Portalu javnih nabavki pod brojem: 1276-7-1-50-3-138/21 od 08.02.2021. godine.
Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj: 3815/21 od 22.02.2021. godine. Komisija za javnu nabavku dostavila je Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma broj: 4937/21 od 04.03.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka proizvoda od gume i silikona" putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda - interni broj: 52/20/P2, LOT 1 Nabavka proizvoda od gume.
U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajući zapisnik, u kome je utvrđeno sljedeće:
Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 23.02.2021. godine do 10® časova) zaprimljene su ponude sljedećih ponuđača:
Naziv/ime ponuđača |
||||
Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema |
Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a na paritetu DDP |
Neblagovremeno primljene ponude |
||
1 |
DOO „PROMEX- NEŠKOVIĆ" Indija |
19.02.21. u IO50 časova |
LOT 1 - 6.380,75 Eur-a preračunato po zvaničnom srednjem kursu CBBiH iznosi 12.479,62 KM |
/ |
2. |
DOO „MB MONT- INVEST" Ugljevik |
23.02.21. u 0930 časova |
LOT 1 - 28.833,00 KM |
|
Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 23.02.2021. godine do 10°° časova. |
ANALIZOM DOKUMENTACIJE PRISTIGLIH PONUDA UTVRĐENO JE SLIJEDEĆE:
ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE U RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA
OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI |
DOO „PROMEX- NEŠKOVIĆ" Indija |
DOO „MB MONT- INVEST" Ugljevik |
Obrazac za dostavljanje ponude, Aneks 2 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Sadržaj ponude |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za povjerljive informacije, Aneks 4 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Potpisan i ovjeren Nacrt ugovora i okvirnog sporazuma, Aneks 5 |
Dostavljeni |
Dostavljeni |
Popis izvršenog ugovora- Aneks 6 |
Dostavljen - nije u skladu sa zahtjevima iz TD |
Dostavljen |
Potvrda o izvršenom ugovoru |
Dostavljena |
Dostavljena |
Ovjerena Izjava za član 45. ZJN |
Dostavljena |
Dostavljena |
Izvod iz sudskog registra |
Dostavljen |
Dostavljen |
Ovjerena Izjava za član 52. ZJN |
Dostavljena |
Dostavljena |
ANALIZA PONUDA
PONUDA KOJE JE ISPUNILA SVE TEHNIČKE, EKONOMSKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE MINIMUM KVAUFIKACIONIH USLOVA ZA LOT1: |
1. DOO „MB MONT-INVEST" Ugljevik |
Ponuđač DOO ,,PROMEX-NEŠKOVIĆ" Indija nije ispunio sve kvalifikacione uslove zahtjevane tenderskim dokumentom za LOT 1 i LOT 2, i to iz sljedećih razloga:
Tačkom 4.10 tenderskog dokumenta definisani su potrebni dokazi koje dostavlja ponuđač, u cilju ocjene tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđača za sve LOT-ove, pod a) zahtjevano je: „Popis izvršenog istog ili sličnog ugpvora u poslednje tri godine, računajući od krajnjeg roka za dostavu ponuda, a kao lični dokument koji izdaje sam ponuđač (U skladu sa šemom datom u Aneksu 6)..."
Imenovani ponuđač je na strani 25/26 svoje ponude za LOT 1 dostavio Aneks 6 - Popis izvršenog ugovora za LOT 1, koji nije ovjeren u skladu sa zahtjevima definisanim tačkom 4.10 pod a) predmetnog tenderskog dokumenta, odnosno dostavljeni Aneks 6 ovjeren je od strane izdavaoca Potvrde o izvršenom ugovoru, tj. DOO „TEHNOGUMA" Beograd, a ne od strane ponuđača, koji je dostavio svoju ponudu u konkretnom postupku nabavke, kako je to zahtjevano tačkom 4.10. pod a) tenderskog dokumenta.
Takođe, na isti način, ponuđač je na strani 25/26 svoje ponude za LOT 2 dostavio Aneks 6 - Popis izvršenog ugovora za LOT 2, koji nije ovjeren u skladu sa zahtjevima definisanim tačkom 4.10 pod a) predmetnog tenderskog dokumenta, odnosno dostavljeni Aneks 6 ovjeren je od strane izdavaoca Potvrde o izvršenom ugovoru, tj. DOO „PROIZVODNJA MILE DRAGIĆ" Zrenjanin, a ne od strane ponuđača, koji je dostavio svoju ponudu u konkretnom postupku nabavke, kako je to zahtjevano tačkom 4.10. pod a) tenderskog dokumenta.
Iz svega navedenog ponuda ponuđača DOO „PROMEX-NEŠKOVIĆ" Indija nije prihvatljiva za Ugovorni organ.
Tačkom 8.2 tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku za LOT 1 prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa članom 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije („Službeni glasnik BiH" broj 66/16), E-aukcija se ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona.
U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH ,,ERS" MP a.d Trebinje -ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) i člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se predati žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se predaje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem Ugovornog organa u pisanoj formi direktno na protokol Ugovornog organa ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding ,,ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TRABUS d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 185 (Avaz Bussiness Centar) 71210 Ilidža
-
Vulkan d.o.o. Tuzla - Gornja Tuzla, ul. Ahmeta Kobića bb 75000 Tuzla
-
EN - UNION d.o.o. Tuzla - Slavinovići-Luke, SPO 3D 75000 Tuzla
-
HD Computers d.o.o. - Hilandarska 3 71123 Istočno Novo Sarajevo
-
FITUS d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija broj 47 71000 Sarajevo
-
UŽE COMMERCE d.o.o. Tuzla - ul. Husinskih rudara bb 75000 Tuzla
-
Porsche BH d.o.o. Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića broj 16 71000 Sarajevo
-
INVING INVEST INŽENJERING d.o.o. Prijedor - Ulica Proleterskih brigada broj 7 79101 Prijedor
-
AB PETROL d.o.o. Kakanj - Donji Banjevac broj 17A 72240 Kakanj
-
UNITRADE d.o.o. LJUBUŠKI - Hrvatskih kraljeva 23 88320 Ljubuški
-
Total Trade d.o.o. Doboj - Krnjinske srpske brigade br.102 74000 Doboj
-
GLOVIS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
22.03.2021
-
08.02.2021