Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 19.03.2021. 09:45

Proizvodi od silikona

Izvor: Akta.ba, 08.03.2021.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično pred uzeće a.d. Trebinje

Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik

 

Broj: 5393/21

Dana, 08.03.2021. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1., 2,3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj 39/14.), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 4937/21 od 04.03.2021. godine u postupku javne nabavke: „Nabavka proizvoda od gume i silikona" putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda - interni broj: 52/20/P2, LOT 1 Nabavka proizvoda od gume, Uprava preduzeća na sjednici održanoj dana OŽ. СЗ 2021. godine donijela je:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka proizvoda od gume i silikona" putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda - interni broj: 52/20/P2

LOT 1 Nabavka proizvoda od gume

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 4937/21 od 04.03.2021. godine, te se Okvirni sporazum na period do 12 mjeseci u predmetu: „Nabavka proizvoda od gume i silikona" putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda - interni broj: 52/20/P2, LOT 1 Nabavka proizvoda od gume dodjeljuje ponuđaču DOO „MB MONT-INVEST" Ugljevik, do maksimalne finasijske vrijednosti 11.000,00 KM bez uračunatog PDV-a.

 

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču u roku od 10 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Komercijalna služba Preduzeća.

 

Član 4.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com,  istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Ova Odluka dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJE

 

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Odluke Uprave Preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 15434/20 od 30.06.2020. godine i Odluke o izmjeni odluke broj: 1403/21 od 26.01.2021. godine.

 

Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je: 25.000,00 KM, po LOT-ovima: LOT 1 - 11.000,00 KM, LOT 2 - 14.000,00 KM.

 

Obavještenje o nabavci objavljeno je na Portalu javnih nabavki pod brojem: 1276-7-1-50-3-138/21 od 08.02.2021. godine.

 

Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj: 3815/21 od 22.02.2021. godine. Komisija za javnu nabavku dostavila je Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma broj: 4937/21 od 04.03.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka proizvoda od gume i silikona" putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda - interni broj: 52/20/P2, LOT 1 Nabavka proizvoda od gume.

 

U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajući zapisnik, u kome je utvrđeno sljedeće:

 

Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 23.02.2021. godine do 10® časova) zaprimljene su ponude sljedećih ponuđača:

        

Naziv/ime ponuđača

Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a na paritetu DDP

Neblagovremeno primljene ponude

1

DOO „PROMEX- NEŠKOVIĆ" Indija

19.02.21. u IO50 časova

LOT 1 - 6.380,75 Eur-a preračunato po zvaničnom srednjem kursu CBBiH iznosi 12.479,62 KM

/

2.

DOO „MB MONT- INVEST" Ugljevik

23.02.21. u 0930 časova

LOT 1 - 28.833,00 KM

 

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 23.02.2021. godine do 10°° časova.

 

ANALIZOM DOKUMENTACIJE PRISTIGLIH PONUDA UTVRĐENO JE SLIJEDEĆE:

ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE U RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI

DOO „PROMEX- NEŠKOVIĆ" Indija

DOO „MB MONT- INVEST" Ugljevik

Obrazac za dostavljanje ponude, Aneks 2

Dostavljen

Dostavljen

Sadržaj ponude

Dostavljen

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3

Dostavljen

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije, Aneks 4

Dostavljen

Dostavljen

Potpisan i ovjeren Nacrt ugovora i okvirnog sporazuma, Aneks 5

Dostavljeni

Dostavljeni

Popis izvršenog ugovora- Aneks 6

Dostavljen - nije u skladu sa zahtjevima iz TD

Dostavljen

Potvrda o izvršenom ugovoru

Dostavljena

Dostavljena

Ovjerena Izjava za član 45. ZJN

Dostavljena

Dostavljena

Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Dostavljen

Ovjerena Izjava za član 52. ZJN

Dostavljena

Dostavljena

 

ANALIZA PONUDA

 

PONUDA KOJE JE ISPUNILA SVE TEHNIČKE, EKONOMSKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE MINIMUM KVAUFIKACIONIH USLOVA ZA LOT1:

 1.  DOO „MB MONT-INVEST" Ugljevik

 

Ponuđač DOO ,,PROMEX-NEŠKOVIĆ" Indija nije ispunio sve kvalifikacione uslove zahtjevane tenderskim dokumentom za LOT 1 i LOT 2, i to iz sljedećih razloga:

Tačkom 4.10 tenderskog dokumenta definisani su potrebni dokazi koje dostavlja ponuđač, u cilju ocjene tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđača za sve LOT-ove, pod a) zahtjevano je: „Popis izvršenog istog ili sličnog ugpvora u poslednje tri godine, računajući od krajnjeg roka za dostavu ponuda, a kao lični dokument koji izdaje sam ponuđač (U skladu sa šemom datom u Aneksu 6)..."

 

Imenovani ponuđač je na strani 25/26 svoje ponude za LOT 1 dostavio Aneks 6 - Popis izvršenog ugovora za LOT 1, koji nije ovjeren u skladu sa zahtjevima definisanim tačkom 4.10 pod a) predmetnog tenderskog dokumenta, odnosno dostavljeni Aneks 6 ovjeren je od strane izdavaoca Potvrde o izvršenom ugovoru, tj. DOO „TEHNOGUMA" Beograd, a ne od strane ponuđača, koji je dostavio svoju ponudu u konkretnom postupku nabavke, kako je to zahtjevano tačkom 4.10. pod a) tenderskog dokumenta.

 

Takođe, na isti način, ponuđač je na strani 25/26 svoje ponude za LOT 2 dostavio Aneks 6 - Popis izvršenog ugovora za LOT 2, koji nije ovjeren u skladu sa zahtjevima definisanim tačkom 4.10 pod a) predmetnog tenderskog dokumenta, odnosno dostavljeni Aneks 6 ovjeren je od strane izdavaoca Potvrde o izvršenom ugovoru, tj. DOO „PROIZVODNJA MILE DRAGIĆ" Zrenjanin, a ne od strane ponuđača, koji je dostavio svoju ponudu u konkretnom postupku nabavke, kako je to zahtjevano tačkom 4.10. pod a) tenderskog dokumenta.

 

Iz svega navedenog ponuda ponuđača DOO „PROMEX-NEŠKOVIĆ" Indija nije prihvatljiva za Ugovorni organ.

 

Tačkom 8.2 tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku za LOT 1 prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa članom 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije („Službeni glasnik BiH" broj 66/16), E-aukcija se ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona.

 

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

 

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH ,,ERS" MP a.d Trebinje -ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) i člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

 

Protiv ove Odluke može se predati žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se predaje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem Ugovornog organa u pisanoj formi direktno na protokol Ugovornog organa ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding ,,ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: